neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Rasmussen mag blij zijn als 'ie op tijd binnen komt bij sommige etappes, met deze vorm![]()
Wie dan welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
....
... Maarja gelukkig heb ik atm niet zoveel fietshelden. Dat zijn er maar 3
ALS 'ie in vorm is wel ja.. Hij doet gewoon hetzelfde als vorig jaar. Het rijden van de Giro om het rijden ervan, en dan naar topvorm toewerken met als hoogtepunt in de Tourquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:16 schreef kaat17 het volgende:
Rasmussen kan denk ik nog veel meer dan dat hij tot nu toe heeft laten zien
il falco & basso & zubeldia. Jammer dat de laatste niet echt in topvorm is. Vind het een pracht kerelquote:
let maar op Haimar staat er wel in de Tour net als Mayoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
il falco & basso & zubeldia. Jammer dat de laatste niet echt in topvorm is. Vind het een pracht kerel![]()
Mja ik vond hem tegenvallen in romandiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
let maar op Haimar staat er wel in de Tour net als Mayo![]()
Ik zal eens een quote zoeken waar je van versteld zal staan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Der Jan moet maar eens gaan werken voor z'n miljoenen ipv van te gaan snacken![]()
Toch belachelijk! Een heel team dat in de Giro al aan het rijden is om de Tour van Jan voor te bereiden die al 10 jaar zijn geld niet waard is.quote:Gontsjar: "Jan Ullrich heeft me echt doen afzien"
Sergej Gontsjar, verzamelaar van Giro-ereplaatsen, veroverde de roze leiderstrui. "Tweede worden, op één seconde van CSC, dat zich speciaal op deze rit heeft voorbereid, is toch sterk. Of ik het podium haal? Wij zijn hier vooral om de Tour van Ullrich voor te bereiden. Hij en Rogers hebben veel kopwerk gedaan, ze hebben het me heel lastig gemaakt. Op het einde was ik buiten adem."
idd, dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch belachelijk! Een heel team dat in de Giro al aan het rijden is om de Tour van Jan voor te bereiden die al 10 jaar zijn geld niet waard is.
Hij is z'n geld commercieel wel waard hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch belachelijk! Een heel team dat in de Giro al aan het rijden is om de Tour van Jan voor te bereiden die al 10 jaar zijn geld niet waard is.
Juist al die aandacht krijgt de sponser (t-mobile) dus ook! Hij is zo populair als wat ,, wie kent hem nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij is z'n geld commercieel wel waard hoorEen van de populairste mensen in Duitsland
![]()
Deze onder andere niet:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:22 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Juist al die aandacht krijgt de sponser (t-mobile) dus ook! Hij is zo populair als wat ,, wie kent hem niet
Tja, ik had het niet gepikt als ploegmaats zijnde. Kijken hoe Ullrich in het najaar zich volvreet om vervolgens in de Tour weer volop te moeten werken voor iemand die toch geen kans maakt op de eindoverwinning.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ullrich heeft één doel en dat is de Tour. Hij wil helemaal geen hoge klassering halen in de Giro, hij wilt alleen in vorm komen. En hij krijgt die ruimte gewoon, dus maakt hij er gebruik van.
zo erg zal het heus niet zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze in de bergen niet een mannetje opofferen aan Ullrich ten koste van Honchar![]()
savolldeli was de top2 beste klimmers in de 2de week. pas de week erna verviel hij. (mss ook door krachten verbruik door brakke ploeg enzo).quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
haha, ik hoop met je mee![]()
Al had ik wel het idee dat ze zich wat inhielden. En pas op het laatse beetje gingen gassen .. omdat ze die roze trui nie wouden hebben. En daarbij kan ik me ook nog een etappe herinneren die savoldelli won vorig jaar .. volgens mij was dat heuvel/berg etappe? En toen was basso nog niet ziek. Dus ik heb nog hoop. En daarbij denk ik dat vooral savoldelli in redelijke vorm steekt, de rest van zn team niet heel erg. En ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe rubiera/beltran/danielson mee kunnen helpen c.q knechten in de bergen voor savoldelli.
Maar mijn grootste wens is natuurlijk dat rasmussen zaterdag als een gek weg gaat, maar dat zal wel helemaal niet gebeuren, ik las dat hij totaal NIET in vorm was op de Rabo-site..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |