Kan aardig meekomen. Maar als er echt aangevallen wordt zal ie niet meekunnen denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe schatten jullie eigenlijk dat hontchar het gaat doen in de bergen?
Buitenblad overal. Maar zonder dollen, ik denk al jaren dat het een keer over moet zijn, maar hij zal ook dit jaar wel weer meekunnen. Niet met de allerbesten, maar kort daarachter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe schatten jullie eigenlijk dat hontchar het gaat doen in de bergen?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vond die nieuwe presentator bij de belg btw zwaar irritant
lol, hij onderbrak die ander continu, was mij iets te belgisch .. en te 'overdone' allemaal.quote:
En terecht met z'n lompe opmerkingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, hij onderbrak die ander continu, was mij iets te belgisch .. en te 'overdone' allemaal.
Over het algemeen vin ik de commentatoren en zeker uitenhoeven goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En terecht met z'n lompe opmerkingen.
"Davitamon komt met 8 man aan, dus zijn ze er één verloren onderweg...."
Duh, die zijn ze al verloren in België![]()
Je zou toch denken met al dat gezeik over Belgen de hele tijd, dat ze dat wel zouden weten![]()
Ja, vreemd dat ze het op de Belgische TV over Belgen hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:43 schreef -skippybal- het volgende:
Je zou toch denken met al dat gezeik over Belgen de hele tijd, dat ze dat wel zouden weten![]()
Maar hij onderbrak hem wel vaak irritant als je merkt dat je medepresentator ernaast zit hel tijd doe dan dat knopje ff indrukken en wijs hem erop(als het wat rustiger is)quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:10 schreef Bartoli het volgende:
Ik vond Mark wel goed vandaag hij verteld tov Renaat tenminste zinnige dingen. Al vergiste Uytterhoeven zich wel met Caisse en Liberty maar enfin
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat ze even "vergeten" dat een BELG uit een BELGISCHE ploeg is afgestapt, is toch best wel vreemd to say the least.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat ze het op de Belgische TV over Belgen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |