Hmmm...net te laat. Maar bedankt voor de tip. Wellicht voor een volgende keer.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef Copycat het volgende:
Gebruik tinypic om de foto's te uploaden, ruby.
Dus ...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:45 schreef xxMyselvexx het volgende:
Doe nou niet zo stom bijdehand en kinderachtig. Fok volwassenheid Ja tuurlijk slaat nergens op
Ik ga (wederom) niet meedoen, maar wel weer meegenieten!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Timmai het volgende:
er komt een seizoen 6, hoorde ik net op TV
*recordquote:Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
He bah, moet helemaal wachten tot zondagavondTis dit of ER, en aangezien ik dat altijd al kijk op maandagavond, gaat dat maar voor
Maar eigenlijk wil ik zo graag TI zien
![]()
ik ook nietquote:Op maandag 8 mei 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, neem jij het even op voor me dan, ik heb geen recorder namelijk.
jahquote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Timmai het volgende:
er komt een seizoen 6, hoorde ik net op TV
Zelfs als ik het terug zie vind ik 't ergquote:Op maandag 8 mei 2006 12:58 schreef Rhanna het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=2159_0_1_0_C
het opbiechten
gewat?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Giem het volgende:
hahah bjorn geopcerdeerd lol
laat ik het dan zo uitdrukken - de moeder is minder lelijk dan de dochterquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
sja is wat je onder mooi verstaat natuurlijk
als je bedoelt verlepter.. dan ja
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt me in de kloaten gesloagen!
:pquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef Jesssica het volgende:
[..]
laat ik het dan zo uitdrukken - de moeder is minder lelijk dan de dochter
Huh? gwatte?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Giem het volgende:
geopcerdeerd
Een echt nep tasje, denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 20:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik denk dat dat tasje echt van Gucci is..
Hoe die Tanja Jess tegen Bianca doet is echt te triest voor woorden, alsof ze d'r moeder is. Ik zou echt niet zo tegen me laten praten.
Mom I'd Like to Fuckquote:Op maandag 8 mei 2006 20:58 schreef Michellee het volgende:
Jaja Bianca, Bjorn is ook fout geweest...pfffffffffffffffffffffffffffffffff..
Wat is een Milf ook alweer?
Anders bederf je alle pret even...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:02 schreef Cairon het volgende:
doorgestoken kaart.
door ALLEEN de moeder van Bianca over te laten vliegen is net de laatste graad van geloofwaardigheid overschreden. Dat hadden ze niet moeten doen. Het is te ongeloofwaardig. Een vliegreisje richting Thailand is niet goedkoop maar is ook niet iets dat je zo 1-2-3 doet, daar gaat heel wat tijd in zitten.
Leuke soap... maar het is me net te ver gegaan wat betreft geloofwaardigheid, dat vindt ik jammer.
Wel gezien? Of niet gezien?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft nog steeds die tweede neukpartij gezien
dat zal echt de doodsteek zijn
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef Neverstop het volgende:
"Heel close op vriendschappelijk gebied"
tudeletuut tudeletuut (flashback geluidje)
"Je hebt echt hele mooie tietjes" "mooi kontje" Mooie poep!
Kan me niet herinneren dat ik dat vaak tegen gewone vriendinnen zeg..
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef Neverstop het volgende:
tandpastadopje is een metafoor
Het gaat erover dat Bianca nooit een goeie neukpartij afmaakt zonder te stoppen vlak voor het einde en 50 euro extra voor een facial te vragen.
HAHAHAquote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
300 x per uur
weet je wat voor lage hartslag dat is hhaha
ze is zooooo dom
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
janken hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik stop veel tijd in mijn werk
Ja en tijdens het werk stoppen mannen alles in jou![]()
Hij schijnt nog mee te hebben geholpen haar kut open te houdenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:19 schreef Observator het volgende:
wij begrijpen het niet, het is bjorn's schuld dat zij zich heeft laten palen,snap dat dan
ja neuken en handjes vasthouden is ook het zelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Observator het volgende:
ja maar... hij hield haar handje vast dan mag ik ook...
Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie overquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef thomzor het volgende:
wats er met die tandpasta eigk, neit zo gevolgd kan iemand dat ff uitleggen? : )
ALs ik hem was naaide ik me allang sufquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Vivi het volgende:
Bianca is ergens wel zielig want ze is blijkbaar dodelijk onzeker..helaas tast het haar realiteitszin enigszins aan. God dat geleuter over het tandpasta dopje
Bjorn is trouwens best een lekker ding! Die ogen!Maar dat gare belgentaaltje doet helaas weer afbreuk
Hij is zeker lekker! en dat taaltje... ach best geil moet ik zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Vivi het volgende:
Bjorn is trouwens best een lekker ding! Die ogen!Maar dat gare belgentaaltje doet helaas weer afbreuk
Analoog daaraan hoor ik vrouwen zeiken over dat de WC-bril omhoog staan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie over
Eh hedde gij een schoon poepke ofwat zo?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Hij is zeker lekker! en dat taaltje... ach best geil moet ik zeggen![]()
alé ik heb zeker een schoon poepkequote:Op maandag 8 mei 2006 21:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eh hedde gij een schoon poepke ofwat zo?
jah de meeste hebben die al gezienquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Znoopy het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
--Edit: link weg--
Heel vaakquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Znoopy het volgende:
omgquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Znoopy het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef Observator het volgende:
er zijn echt putdeksels met een hoger IQ
Inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef winterapfel het volgende:
neeee
praten, alsof er wat te praten valt
precies dit geloof je niet als je het niet te zien krijgt.. geloof er ook niks van dat dit in scene is gezet... dat schaap is te stom om het script te onthoudenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef Neverstop het volgende:
Het is zo positief voor Bjorn dat dit in 2 landen uitgezonden wordt, want als hij dit aan mij zou vertellen. Dat Bianca zo zou reageren zou ik 'm gewoon niet geloven.
Anders moest hij meteen naar huis dus nu heeft hij nog een avondje met Liesbethquote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef winterapfel het volgende:
neeee
praten, alsof er wat te praten valt
dat zou ze volgens mij niet erg vinden...ze houd toch van plasseks...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Bjorn zijn broek naar beneden trekt en over d'r heen gaat zitten schijten... da's de enige juiste wraak
ze heeft anders wel goed onthouden dat bjorn haar handje vast hield...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies dit geloof je niet als je het niet te zien krijgt.. geloof er ook niks van dat dit in scene is gezet... dat schaap is te stom om het script te onthouden
Was dat Tim?, geweldigquote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Neverstop het volgende:
Go Tim Go Tim!
"Misschien heeft hij wel helemaal niks gedaan."
Hans zei toch:" Of praten of het stopt hier?"quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Observator het volgende:
Bjorn is ook gek, Weg dreamdate en met die labiele doos lullen....
Ik vind dat ze Tim desnoods moeten betalen om in elke TI die nog volgt terug te komen om te zorgen voor wat intelligente en overwegend droge opmerkingen.quote:
dikke snaar danquote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef Observator het volgende:
gevoelige snaar, Ja met haar wang...
Lingerie misschien? Outfits voor de feestjes die ze hebben....quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef Neverstop het volgende:
Pabo bij de sponsors? Wtf leveren die dan??
vast alle dames lingerie of zoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef Neverstop het volgende:
Pabo bij de sponsors? Wtf leveren die dan??
Bah. Niet aan gedacht, zat aan shockerendere dingen te denken.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lingerie misschien? Outfits voor de feestjes die ze hebben....
dé uitspraak van TI5quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef pietje008 het volgende:
joah.. allee ha!
Jaaaaa de enige die nog rationeel reageerdequote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Neverstop het volgende:
Go Tim Go Tim!
"Misschien heeft hij wel helemaal niks gedaan."
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Liesbeth nu op Canvas
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Beetje raar dat ze het nu of bij moeten leggen een weekendje lang of op moeten Hoeren.
Mijn oplossing was geweest: Blijven! Hotel boeken met Liesbeth voor een twee dagen lange paalsessie. DE manier om Bianca terug te pakken, ik bedoel je zit toch al lekker daar in een heerlijk vakantieoord, de tickets voor terug heb je ook al. Dus duur ken het niet zijn, zeker niet in Thailand.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef The6thgate het volgende:
die evyduh als je zo tegen n man aan gaat rijden
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
ja daag, als je maar lang genoeg tegen een piemel aanschurkt wordt ie vanzelf stijf... stom wijf
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Neverstop het volgende:
Dat meisje moet nog even leren dat mannen over het algemeen verdomd weinig controle hebben over dat ding in hun broek.
Als er een griet met d'r hoofd op die plek gaat zitten wrijven kan je er op rekenen dat er wat omhoog gaat staan..
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef KonnieKipke het volgende:
Jezus... bij die teaser voor volgende week;
Verbaasd zijn dat iemand een stijve krijgt als je met je hoofd kopjes aan het geven bent tegen iemands kruis..
[/quote]quote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[quote]Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Beetje raar dat ze het nu of bij moeten leggen een weekendje lang of op moeten Hoeren.
Mijn oplossing was geweest: Blijven! Hotel boeken met Liesbeth voor een twee dagen lange paalsessie. DE manier om Bianca terug te pakken, ik bedoel je zit toch al lekker daar in een heerlijk vakantieoord, de tickets voor terug heb je ook al. Dus duur ken het niet zijn, zeker niet in Thailand.
Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Analoog daaraan hoor ik vrouwen zeiken over dat de WC-bril omhoog staan.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisje
Leuk voor een beltoon; vingeruuuuuuuh (met echo-sound).quote:
Ik ben niet zo goed in dat soort dingen...quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgende gang bang is op donderdag 11 mei van 13 tot 18 uur
om te weten wie aanwezig is gewoon even bellen de dag zelf
(onder voorbehoud)deze week :alana-kim-bianca-nicky-inez
Bron: www.jessydreamhouse.be (alana is onze bianca van temptation zie foto's op de site onder het kopje ""meisjes")
kijk jij wel TI?!?!?!!?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef KonnieKipke het volgende:
waar slaat dat "vingeruh" op?
En heb je elke aflevering gezien dan?????? Nou heb je een hoop gemistquote:Op maandag 8 mei 2006 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jahaaa muts. En leg me nu maar uit wat ik heb gemist.![]()
Neequote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En heb je elke aflevering gezien dan?????? Nou heb je een hoop gemist
Bianca IS een borderlinetypetje;quote:
psychiatrie in vivo!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Daarom... ik zit te kijken en ik denk.. 'kan dit wel worden uitgezonden?' en ondertussen smul ik er toch van...maar soms mogen producenten deelnemers wel tegen zichzelf in bescherming nemen. Dit is niet gewoon gedrag van oh ik ben dronken en ik heb geneukt..dit meisje spoort gewoon ECHT neit
Oke okequote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee![]()
En vertel me nu maar over dat vinger-verhaal...
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke okeLiesbeth (van Andries) heeft zich laten vingeruhhhh in de zee door verleider Edwin, denkende dat er geen camera's zover kunnen inzoomen of zo. Ze vergist zich in het roddelgedrag van de mannen-verleiders en schrikt zich het leplazerus dat de mannen al wisten dat Bianca gepaald was door Stephan dus dat ze dit ook vast wel weten
En dit klopt want ons aller Timmetje verteld het tegen de camera/interviewer maar durft het eerst niet zo te zeggen dus bukt naar de microfoon en zegt "vingeruuuuh" ipv zoals Andries het noemt "het laten bevredigen door de hand"Zie avatar van 2Mini
![]()
Als hij ook alleen een kikkertje ziet????quote:Op maandag 8 mei 2006 23:56 schreef Merina het volgende:
Waar blijft de reactie van Cairon.. ?![]()
[[url=http://img523.imageshack.us/img523/5985/ti2ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, ik moet zeggen dat ik dat toch ook heb soms, ook al komt ze nog zo onnozel uit de hoek. Het is duidelijk dat er een paar schroeven los zitten bij 'r.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Als het allemaal echt is:
en toch heb ik soms medelijden met Bianca.
Ze is niet de slimste neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:45 schreef Ghost_Viper het volgende:
Wat leuk is dat Bianca doet alsof ze vreemd is gegaan omdat Björn Liesbeth had gekust....maar ze vergeet dat ze eerst is vreemdgegaan (ongeveer 3 keer) en pas daarna de beelden van de kus had gezien.![]()
De Hoererij van deze zaadslurpende slet kent werkelijk geen grenzen:quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgende gang bang is op donderdag 11 mei van 13 tot 18 uur
om te weten wie aanwezig is gewoon even bellen de dag zelf
(onder voorbehoud)deze week :alana-kim-bianca-nicky-inez
Bron: www.jessydreamhouse.be (alana is onze bianca van temptation zie foto's op de site onder het kopje ""meisjes")
Mevrouw laat zich door 10 mannen tegelijk neuken deze week en daar word moeilijk gedaan om 1 keer even dronken neuken. Ik geloof er HELEMAAL NIETS meer van. Allemaal acteerwerk met die Bjorn en Bianca. Of die Bjorn moet zo ongelofelijk stom zijn geweest dat hij niets wist van het feit dat Bianca een hoer was. Niet zomaar een hoer maar je mag haar ook rustig gang-bangen.![]()
Als ik Stephan was ging ik me trouwens hele erge zorgen maken. Ik las op diverse commentaren bij een hoerloper site over die Alana dat ze vaak zonder condoom neukt. Als ik hem was zou ik me even laten testen. Wat zal hij zich kut voelen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisje
Dat viel mij dus ook al op. Cheyenne lijkt zo onschuldig met haar schaapachtige lachje, maar ondertussen.... Wel sneu voor Kevin want hij lijkt veel om haar te geven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef hannekethemaster het volgende:
zou Cheyenne nog voor de bijl gaan trouwens? want waarom zegt ze anders zo heimelijk tegen mathieu dat ie niks mag zeggen![]()
Koop tandpasta met zo'n klepje als dopjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie over
Zo heb ik het ook begrepen hoor. OF met elkaar op dreamdate OF het is afgelopen, naar huis dus..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Als iemand het antwoord weet, wil ik het nog wel graag horen![]()
Welke keuzes hadden ze nu allemaal bij dat kampvuur, want op Dreamdate gaan met Liesbeth was no option (volgens mij) en als ze nu wouden praten :" dan houdt het hier op"
Hoezo ophouden dan ? Moesten ze dan serieus gewoon weg van TI ?
Raar zooitje![]()
Die Bjorn moest met zijn zaadslurpende stoeptegelHoer een weekend lang gaan praten (de resterende temptation tijd) om het uit te praten of ze moesten haar Soa's inpakken en direct alletwee vertrekken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef kaos- het volgende:
1 ding wat ik niet snap he.
Bij dat kampvuur van gisteravond, hadden een keus : of met zn 2en pleite gaan en "praten" of het was "afgelopen".
Maar hoezo afgelopen dan ? Moesten ze dan weg van TI ?
Want Bjorn had volgens mij niet de keuze om zijn dreamdate met Liesbeth te doen of wel ?
Ik snap er even nix van.
Ik zou die lelijke trol van een Bianca hard inruilen voor Liesbeth (ook al is het maar voor 1 nacht)
Dacht ik ook hoor, volgens mij was het of wegwezen of samen praten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Welke keuzes hadden ze nu allemaal bij dat kampvuur, want op Dreamdate gaan met Liesbeth was no option (volgens mij) en als ze nu wouden praten :" dan houdt het hier op"
Raar zooitje![]()
Waarschijnlijk is dat omdat de temptation al heeft plaatsgevonden...als de relatie uit is is er geen reden meer om hun nog op dreamdate te laten gaan met een ander oidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Raar zooitje![]()
Ik snap 't ook niet. Aidsvlek Sven en Kenny gingen nog veel eerder voor de bijl vorig jaar, maar die beelden hebben ze achtergehouden tot aan het einde. Björn's mogelijkheid tot een wip met Liesbeth wordt dit jaar ineens verneukt door Sexclub Bianca. I don't get it. En die jongen wordt al zo geteisterd. Wanneer krijgt hij nou eens ballen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef kaos- het volgende:
1 ding wat ik niet snap he.
Bij dat kampvuur van gisteravond, hadden een keus : of met zn 2en pleite gaan en "praten" of het was "afgelopen".
Maar hoezo afgelopen dan ? Moesten ze dan weg van TI ?
Want Bjorn had volgens mij niet de keuze om zijn dreamdate met Liesbeth te doen of wel ?
Ik snap er even nix van.
Ik zou die lelijke trol van een Bianca hard inruilen voor Liesbeth (ook al is het maar voor 1 nacht)
quote:
Geen idee. Ik was bij de ontmoeting met haar moeder meer gefocussed op de loslatende pleister dan op de "emotionele" hereniging.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
(Weten jullie trouwens waarom Bianca al afleveringen lang een dikke pleister op haar schouder heeft?)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was bij de ontmoeting met haar moeder meer gefocussed op de loslatende pleister dan op de "emotionele" hereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |