quote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef Neverstop het volgende:
"Heel close op vriendschappelijk gebied"
tudeletuut tudeletuut (flashback geluidje)
"Je hebt echt hele mooie tietjes" "mooi kontje" Mooie poep!
Kan me niet herinneren dat ik dat vaak tegen gewone vriendinnen zeg..
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef Neverstop het volgende:
tandpastadopje is een metafoor
Het gaat erover dat Bianca nooit een goeie neukpartij afmaakt zonder te stoppen vlak voor het einde en 50 euro extra voor een facial te vragen.
HAHAHAquote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
300 x per uur
weet je wat voor lage hartslag dat is hhaha
ze is zooooo dom
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
janken hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik stop veel tijd in mijn werk
Ja en tijdens het werk stoppen mannen alles in jou![]()
Hij schijnt nog mee te hebben geholpen haar kut open te houdenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:19 schreef Observator het volgende:
wij begrijpen het niet, het is bjorn's schuld dat zij zich heeft laten palen,snap dat dan
ja neuken en handjes vasthouden is ook het zelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Observator het volgende:
ja maar... hij hield haar handje vast dan mag ik ook...
Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie overquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef thomzor het volgende:
wats er met die tandpasta eigk, neit zo gevolgd kan iemand dat ff uitleggen? : )
ALs ik hem was naaide ik me allang sufquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Vivi het volgende:
Bianca is ergens wel zielig want ze is blijkbaar dodelijk onzeker..helaas tast het haar realiteitszin enigszins aan. God dat geleuter over het tandpasta dopje
Bjorn is trouwens best een lekker ding! Die ogen!Maar dat gare belgentaaltje doet helaas weer afbreuk
Hij is zeker lekker! en dat taaltje... ach best geil moet ik zeggenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Vivi het volgende:
Bjorn is trouwens best een lekker ding! Die ogen!Maar dat gare belgentaaltje doet helaas weer afbreuk
Analoog daaraan hoor ik vrouwen zeiken over dat de WC-bril omhoog staan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie over
Eh hedde gij een schoon poepke ofwat zo?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Hij is zeker lekker! en dat taaltje... ach best geil moet ik zeggen![]()
alé ik heb zeker een schoon poepkequote:Op maandag 8 mei 2006 21:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eh hedde gij een schoon poepke ofwat zo?
jah de meeste hebben die al gezienquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Znoopy het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
--Edit: link weg--
Heel vaakquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Znoopy het volgende:
omgquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef Znoopy het volgende:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef Observator het volgende:
er zijn echt putdeksels met een hoger IQ
Inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef winterapfel het volgende:
neeee
praten, alsof er wat te praten valt
precies dit geloof je niet als je het niet te zien krijgt.. geloof er ook niks van dat dit in scene is gezet... dat schaap is te stom om het script te onthoudenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef Neverstop het volgende:
Het is zo positief voor Bjorn dat dit in 2 landen uitgezonden wordt, want als hij dit aan mij zou vertellen. Dat Bianca zo zou reageren zou ik 'm gewoon niet geloven.
Anders moest hij meteen naar huis dus nu heeft hij nog een avondje met Liesbethquote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef winterapfel het volgende:
neeee
praten, alsof er wat te praten valt
dat zou ze volgens mij niet erg vinden...ze houd toch van plasseks...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Bjorn zijn broek naar beneden trekt en over d'r heen gaat zitten schijten... da's de enige juiste wraak
ze heeft anders wel goed onthouden dat bjorn haar handje vast hield...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies dit geloof je niet als je het niet te zien krijgt.. geloof er ook niks van dat dit in scene is gezet... dat schaap is te stom om het script te onthouden
Was dat Tim?, geweldigquote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Neverstop het volgende:
Go Tim Go Tim!
"Misschien heeft hij wel helemaal niks gedaan."
Hans zei toch:" Of praten of het stopt hier?"quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef Observator het volgende:
Bjorn is ook gek, Weg dreamdate en met die labiele doos lullen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |