gewat?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Giem het volgende:
hahah bjorn geopcerdeerd lol
laat ik het dan zo uitdrukken - de moeder is minder lelijk dan de dochterquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
sja is wat je onder mooi verstaat natuurlijk
als je bedoelt verlepter.. dan ja
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt me in de kloaten gesloagen!
:pquote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef Jesssica het volgende:
[..]
laat ik het dan zo uitdrukken - de moeder is minder lelijk dan de dochter
Huh? gwatte?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Giem het volgende:
geopcerdeerd
Een echt nep tasje, denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 20:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik denk dat dat tasje echt van Gucci is..
Hoe die Tanja Jess tegen Bianca doet is echt te triest voor woorden, alsof ze d'r moeder is. Ik zou echt niet zo tegen me laten praten.
Mom I'd Like to Fuckquote:Op maandag 8 mei 2006 20:58 schreef Michellee het volgende:
Jaja Bianca, Bjorn is ook fout geweest...pfffffffffffffffffffffffffffffffff..
Wat is een Milf ook alweer?
Anders bederf je alle pret even...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:02 schreef Cairon het volgende:
doorgestoken kaart.
door ALLEEN de moeder van Bianca over te laten vliegen is net de laatste graad van geloofwaardigheid overschreden. Dat hadden ze niet moeten doen. Het is te ongeloofwaardig. Een vliegreisje richting Thailand is niet goedkoop maar is ook niet iets dat je zo 1-2-3 doet, daar gaat heel wat tijd in zitten.
Leuke soap... maar het is me net te ver gegaan wat betreft geloofwaardigheid, dat vindt ik jammer.
Wel gezien? Of niet gezien?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft nog steeds die tweede neukpartij gezien
dat zal echt de doodsteek zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |