Bah. Niet aan gedacht, zat aan shockerendere dingen te denken.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lingerie misschien? Outfits voor de feestjes die ze hebben....
dé uitspraak van TI5quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef pietje008 het volgende:
joah.. allee ha!
Jaaaaa de enige die nog rationeel reageerdequote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Neverstop het volgende:
Go Tim Go Tim!
"Misschien heeft hij wel helemaal niks gedaan."
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Liesbeth nu op Canvas
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Beetje raar dat ze het nu of bij moeten leggen een weekendje lang of op moeten Hoeren.
Mijn oplossing was geweest: Blijven! Hotel boeken met Liesbeth voor een twee dagen lange paalsessie. DE manier om Bianca terug te pakken, ik bedoel je zit toch al lekker daar in een heerlijk vakantieoord, de tickets voor terug heb je ook al. Dus duur ken het niet zijn, zeker niet in Thailand.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef The6thgate het volgende:
die evyduh als je zo tegen n man aan gaat rijden
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
ja daag, als je maar lang genoeg tegen een piemel aanschurkt wordt ie vanzelf stijf... stom wijf
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Neverstop het volgende:
Dat meisje moet nog even leren dat mannen over het algemeen verdomd weinig controle hebben over dat ding in hun broek.
Als er een griet met d'r hoofd op die plek gaat zitten wrijven kan je er op rekenen dat er wat omhoog gaat staan..
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef KonnieKipke het volgende:
Jezus... bij die teaser voor volgende week;
Verbaasd zijn dat iemand een stijve krijgt als je met je hoofd kopjes aan het geven bent tegen iemands kruis..
[/quote]quote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[quote]Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Beetje raar dat ze het nu of bij moeten leggen een weekendje lang of op moeten Hoeren.
Mijn oplossing was geweest: Blijven! Hotel boeken met Liesbeth voor een twee dagen lange paalsessie. DE manier om Bianca terug te pakken, ik bedoel je zit toch al lekker daar in een heerlijk vakantieoord, de tickets voor terug heb je ook al. Dus duur ken het niet zijn, zeker niet in Thailand.
Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Analoog daaraan hoor ik vrouwen zeiken over dat de WC-bril omhoog staan.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisje
Leuk voor een beltoon; vingeruuuuuuuh (met echo-sound).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |