Bedankt, die kop kwam me al zo bekend voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon! deel 2
Niet grappig. Ik had gister nog serieus gevraagd om dit niet te doenquote:
Deze mog, maar die anders NIET! En dus moet ie weg, anders vraag ik het aan een admin of een mod.quote:
Die vader spankt Dizerquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik had gister nog serieus gevraagd om dit niet te doen!
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik had gister nog serieus gevraagd om dit niet te doen!
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vader spankt Dizer. Waarschijnlijk vind ie Dizer er lekkerder uitzien dan z'n verlepte vrouw.
Nou, rustig, maak je reputatie niet zo waarquote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk zit er geen restaurant in de buurt van die splashbattle.Zul je altijd zien namelijk
![]()
![]()
Kan me niet schelen. Ik heb hem expres niet verwijderd omdat ik dacht dat je het op je woord zou houden.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar zó stom sta je er niet op hoor... Zhenar staat er minstens zo debiel op
Die zielige nietsvermoedende terrasmensenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef Zhenar het volgende:
Hopelijk zit er geen restaurant in de buurt van die splashbattle.Zul je altijd zien namelijk
![]()
![]()
Haal snel weg MB!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Ik heb hem expres niet verwijderd omdat ik dacht dat je het op je woord zou houden.
Bedankt!
Verkeerde quotequote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, rustig, maak je reputatie niet zo waar!
Ik haal hem wel weg
Het gaat me geen fuck om mijn reputatie. Ik heb al een baan verloren omdat het ZO KUT ging aan foto's en zo op FOKquote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, rustig, maak je reputatie niet zo waar!
Ik haal hem wel weg
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Ik heb hem expres niet verwijderd omdat ik dacht dat je het op je woord zou houden.
Bedankt!
kan je elke andere ook wel postenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier een debiele van Zhenar om het goed te maken!
Maar er staat toch niks schokkends op die foto dat je je baan zou kunnen kosten...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat me geen fuck om mijn reputatie. Ik heb al een baan verloren omdat het ZO KUT ging aan foto's en zo op FOK! Wil ik niet nog een keer hebben.
Ik ga slapen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is die rechtse gek?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh ja, nou ja, jouw reputatie is ook kutquote:
Lees je uberhaupt wel wat je zelf quote?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |