Ik lees het, klinkt tof!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie post daarvoor...
Gisteren was Ajax - PSV
Diequote:
Ja, ik zie het nuquote:
Toen ik er was ging ik daar ook in, maar halverwege ging het kapot, toen gingen de mensen van de kant ons keinat spuitenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
** Ik heb nog nooit in mijn hele leven zo hard gelachen als daar! Je komt er als 1 grote waterdruppel eruit! Je gaat in zo een karretje met een waterpistool en dan kan je elkaar natschieten... en dat doe je dus ook maar je probeert al die waterstralen te ontwijken.. tot dat je blij bent dat je nog best droog bent en zo... en dan vlak voor het einde... EEN GROTE WATERVAL DOUCHE waar je niet voro kan verbergen... GEWELDIGen die hebben we twee keer gedaan
Best grappig.. lopen we de hele dag te roepen, er moet een verklaring zijn voor de rust... misschien is er een voetbalwedstrijd...quote:
Lesbo? Ja ik val op vrouwenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu... wie dan wel?
En ben jij soms lesbo?
Nee, man.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die [afbeelding] lijkt op die foto waar jij met zo'n rare open mond en je ogen omhoog opstaat.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik er was ging ik daar ook in, maar halverwege ging het kapot, toen gingen de mensen van de kant ons keinat spuiten.
Speelde jij niet de tuinjongen in een of andere serie?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lesbo? Ja ik val op vrouwen![]()
Dat is overigens, Eva Longoria![]()
Das Dr Philquote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Weet Buup trouwens wie de man is achter de foto van BrauN? Is dat geen semi-bekende oliesjeik ofzo [afbeelding]?
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
Weet Buup trouwens wie de man is achter de foto van BrauN? Is dat geen semi-bekende oliesjeik ofzo [afbeelding]?
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericonquote:Dat is onze grote vriend Joe Berry, een orthodoxe jood uit Baltimore, USA. Zijn vrouw doet een beetje foto’s maken en hij doet al sinds 1968 iets met computers.
Ik zei nog: Volgens mij is er iets met Ajax.. En jullie: Nee, dit moet het nederlands Eftal zijn...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Best grappig.. lopen we de hele dag te roepen, er moet een verklaring zijn voor de rust... misschien is er een voetbalwedstrijd...
zei ik toch!!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
2x in de Goliath achter elkaar omdat dat de allertofste achtbaan is!!
klinkt vetquote:2x in de splashbattle**
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Speelde jij niet de tuinjongen in een of andere serie?
Ik heb hem niet online gezet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |