Datum en tijdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
En als het de eerste keer allemaal niet zo goed uitpakt dan kan er altijd nog een vervolg meet komenquote:
Alleen persoonlijke aanmeldingen worden serieus genomenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef tonks het volgende:
Kan ik maikuuul vast aanmelden?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Als [genoemde users] deze meet ook daadwerkelijk gaan uitvoeren, zou dit best eens een TTT kunnen worden en bij meer aanmeldingen de redding van ONZ.
Verpest het nou niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef Substitut het volgende:
Potentiëel labiele chickies oppiktopic.
Moet je wel snel zijn.. Tenzij je van snuff houdt!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef Substitut het volgende:
Potentiëel labiele chickies oppiktopic.
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Welke methode mag ik toepassen op julile?
De standaard nekschot of toch maar het touwtje
En niet de trein, want ik moet nog optijd naar huis paupers!
Treinbalkon?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij willen met een touw om ons nek van een balkon springen met een scheermesje en bek vol pillen
Nee, ergens van de 7e verdieping of hoger, dan weet je tenminste zeker dat je het niet kunt na vertellenquote:
Ik zorg wel voor 'De Ontdekking van de Hemel', dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Count me in. Ik zorg voor de pillen.
Ik zag het zo voor me:quote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef Hari-Bo het volgende:
Welke methode mag ik toepassen op julile?
De standaard nekschot of toch maar het touwtje
En niet de trein, want ik moet nog optijd naar huis paupers!
het live meemaken is veel leuker. met een beetje geluk vang je nog wat bloedspetters op van c0nd0rquote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef ehqo het volgende:
Ik wacht de foto's wel af.
Ja dat is nét wat ik wou.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het live meemaken is veel leuker. met een beetje geluk vang je nog wat bloedspetters op van c0nd0r![]()
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staatquote:Op maandag 8 mei 2006 14:42 schreef Stofje het volgende:
Als [genoemde users] deze meet ook daadwerkelijk gaan uitvoeren, zou dit best eens een TTT kunnen worden en bij meer aanmeldingen de redding van ONZ.
Voor ons een weet.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staat![]()
Tijdloze Topic Titel?
Nou, ik was eens aan het denken.. als we met genoeg man zijn kunnen we misschien een bus huren.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens voor de geïnteresseerden; we krijgen korting als we met z'n allen 1 graf en 1 begravenis nemen!
Proefritjes kunnen eventueel op aanvraag
We willen best in Fok! formatie gaan liggen en dan ons door het hoofd schieten hoor, geen probleemquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit zet Fok natuurlijk wel goed op de kaart wat betreft binnenlandse en buitenlandse media
Ja nuttig ookquote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit zet Fok natuurlijk wel goed op de kaart wat betreft binnenlandse en buitenlandse media
Ik dacht juist dat de bedoeling van de meet was dat eea wat opgeruimd zou wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nuttig ook
Nummer 5 message board in de wereld, constant capaciteitsproblemen. Dan heb je vast nóg meer bezoekers nodig
Doe ik graag! Moet èèn van de zelfmoordaanmelders wel even een camera meenemen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef demonseeker14 het volgende:
We laten jogy filmen!
Mijn camera, wat doe jequote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik graag! Moet èèn van de zelfmoordaanmelders wel even een camera meenemen.
Dan pas.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Gebs het volgende:
Ik stel voor om het op 6 juni om 6 over 6 te doen. Dan doen we het toch nog op een soort speciale datum.![]()
06/06/06 06:06quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Gebs het volgende:
Ik stel voor om het op 6 juni om 6 over 6 te doen. Dan doen we het toch nog op een soort speciale datum.![]()
Je bent toch ook niet 'misschien' zwanger?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:25 schreef Tally het volgende:
Hej ik wil op de misschien lijst..
Niet op de lijst van mensen die al komen
niet een dag na mijn verjaardag! mijn ouders vermoorden mequote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Gebs het volgende:
Ja maar kijk..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet 'misschien' zwanger?![]()
En dat kan bestquote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet 'misschien' zwanger?![]()
Heel hard vatten, zodat het glas een belangrijke ader raakt.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef BrauN het volgende:
Ik vat liever een pilske.
Het is maar een voorstel datum, en wat is er nou een mooier k-do voor je verjaardag. Een echte once in a lifetime experiencequote:Op maandag 8 mei 2006 15:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niet een dag na mijn verjaardag! mijn ouders vermoorden me![]()
dat is ook weer waar. zoiets maak je idd maar 1 keer in je leven meequote:Op maandag 8 mei 2006 15:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het is maar een voorstel datum, en wat is er nou een mooier k-do voor je verjaardag. Een echte once in a lifetime experience![]()
Het lijkt me eigenlijk wel cool om opgezet te worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:31 schreef c0nd0r het volgende:
Voor de verzamelaar.. Er mogen lichaamsdelen afhandig gemaakt worden
Gelieve wel na overlijden!
Zie cabdriver.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
komen er ook gothics ofzo?
zo ja dan neem ik scheermesjes mee.![]()
Uiteraard hopen we hier wel op!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
Wanneer wil je uitgerekend zijn? Ik kan deze vrijdag... ben je over 9 maandjes uitgerekend, schikt het?quote:
Hoop het niet! Ze stinken zo die kut gothics !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef demonseeker14 het volgende:
Zal dit figuur ook meedoen? >> ღ * [[* .(ci)ßreChtje(ci). *]] ,,houuvnJouu roosj,, !!(L)* ;; ღ:D feestéé!!,, --(K)
Nou... Uhm even denken..quote:Op maandag 8 mei 2006 15:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wanneer wil je uitgerekend zijn? Ik kan deze vrijdag... ben je over 9 maandjes uitgerekend, schikt het?
![]()
Rustig maar aandachtshoern00b we vonden hem gewoon niet grappig!quote:
Alleen als ze het duidelijk is dat het hier om het echte werk gaatquote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef tritri het volgende:
ik doe mee.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Rustig maar aandachtshoern00b we vonden hem gewoon niet grappig!
We hadden hem heus wel gezien
Uiteraard hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:39 schreef yvonne het volgende:
Mag ik een hoop users voordragen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou... Uhm even denken..
Februari word het dan..
Ja is wel een mooie maand..
In elk geval voor de zomer lijkt me handig..
Ik meld me bij deze af voor de meet..
Ik heb andere dingen te doen
Wel als we nog vers zijn he.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef NJ het volgende:
Ik kom wel even over jullie lijken heen pissen.
Je kunt een kunstzinnig schilderij maken met geronnen bloedquote:Op maandag 8 mei 2006 15:39 schreef Sebasser het volgende:
ik kom misschien
alleen als er iemand voor kiest om zichzelf levend te verbrandenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef NJ het volgende:
Om ons in te wijden op weg naar de hemel?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef NJ het volgende:
eigen gebruik of publicatie?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
Als jij maar niet komtquote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef demonseeker14 het volgende:
Alle blauwen en ex-blauwtjes komen langs![]()
Wel samen met jogy dan.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
Breaking news voor op de frontpagequote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
je bent een sukkelquote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Niets wat ik zelf niet ga doen hoor die dag![]()
Goed plan!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:43 schreef tritri het volgende:
zojuist 20 scheermesjes gekocht.![]()
ik heb trouwens een idee,we maken er een workshop van.
iedereen mag het eerst uit proberen op een meute gothics,snij die polsen door.![]()
nadat je er een beetje goed in bent kun je het bij jezelf doen.
kras ze zal ik zeggen.![]()
![]()
Maak meteen een foto van mij terwijl ik op hun graven dans.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Mag ik foto's maken?
Ik neem ze even van achter!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:45 schreef tritri het volgende:
[..]
goed idee,zullen we het voorleggen aan de admins![]()
Ik heb Saddam Hussein niet als UI hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 15:45 schreef demonseeker14 het volgende:
schreef tritri het volgende:[/b]
[..]
je bent een sukkel![]()
Dat kloptquote:
demonseeker word wel de schoonmaker van de aftermath.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik neem ze even van achter!
Uh.. Ik neem het mee naar achter
zegt de vent die collin farrel als icoon heeftquote:
Ik hoor net dat we er morgen mee beginnenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef tritri het volgende:
[..]
demonseeker word wel de schoonmaker van de aftermath.
veel plezier met de admins![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef tritri het volgende:
[..]
demonseeker word wel de schoonmaker van de aftermath.
veel plezier met de admins![]()
De quote is kapot ofzo.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
zegt de vent die collin farrel als icoon heeft![]()
Ik vat 'm niet hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Heel hard vatten, zodat het glas een belangrijke ader raakt.
jij bent gayquote:Op maandag 8 mei 2006 15:49 schreef tritri het volgende:
[..]
De quote is kapot ofzo.
Collin is tof mén en geen massamoordenaar c.q. dictator.
O.T. nu.
Dat is afgezet met tape!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:49 schreef amaranta het volgende:
is er ook een plek waar de ramptoeristen mogen staan?
ben je al zo snel met het bescpreken met van achteren nemen van de admins.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we er morgen mee beginnen
Ik hoop het nietquote:Op maandag 8 mei 2006 15:50 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, even tussendoor.. krijgen we vervolgens dan ook een permban?
allleeeen omdat jij het zegtquote:Op maandag 8 mei 2006 15:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie zijn allebei gay en stop nu beide met huilen ok!?!?!?!
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie zijn allebei gay en stop nu beide met huilen ok!?!?!?!
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Kappen jullie eens met die offtopic flauwigheid.
Precies!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Kappen jullie eens met die offtopic flauwigheid.
Ik heb mezelf een Fok! verbod gegeven...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
-Marc-
Waar was je?
Maar ik doe ook mee!
Kom op het wordt gezellig!
Niet mee eensch, ik ben geen terrorist.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
wat wordt het plan? Met explosievenriemen een moskee binnen rennen?
Soort zoekt soort.. Doe maar niet dusquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef demonseeker14 het volgende:
[KLB]WTF mijn icoon is weg, wat doe je! [/KLB]
Zal ik het eensch promoten op msn?
Nee, nu even serieus...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een Fok! verbod gegeven...
Moet nu toch echt wat gaan doen op stage...
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
straks hoef je geen stage meer te lopen. denk daar maar aanquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
hoe kan dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef demonseeker14 het volgende:
[KLB]WTF mijn icoon is weg, wat doe je! [/KLB]
Zal ik het eensch promoten op msn?
Ik stel voor deze meet in Polen te houden...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
dat ik dit topic nu pas zie is nóg een reden om er maar zo snel mogelijk een eind aan te maken, ik stel voor dat de meet zo snel mogelijk komt, ergens in Japan lijkt me wel een geschikte locatie, daar lopen zat mensen met ervaring in dit soort zaken rond
Ik had 3 geuploade icons, ze zijn alle 3 weg, WAT DOE JE! WTFEINSZWEIAVATARFURMIJquote:
Straks wordt mijn stage afgekeurd, omdat ik te weinig gedaan heb en moet ik nog een half jaarquote:Op maandag 8 mei 2006 16:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks hoef je geen stage meer te lopen. denk daar maar aan![]()
maar gezien deze meet maakt de uitkomst van het gesprek niet echt meer uit is het welquote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik krijg morgen te horen of ik nog even wat moet gaan doen of niet (school komt langs)
waarschijnlijk zijn ze te grootquote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik had 3 geuploade icons, ze zijn alle 3 weg, WAT DOE JE! WTFEINSZWEIAVATARFURMIJ![]()
DAT zou pas een reden zijn om er een eind aan te makenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Straks wordt mijn stage afgekeurd, omdat ik te weinig gedaan heb en moet ik nog een half jaar![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar gezien deze meet maakt de uitkomst van het gesprek niet echt meer uit is het wel
dus ik ben niet de enigequote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik had 3 geuploade icons, ze zijn alle 3 weg, WAT DOE JE! WTFEINSZWEIAVATARFURMIJ![]()
Goed idee, en als je binnen bent keihard "boem! GEFOPT!" roepen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
zijn er zoveel fokkers poolse illegalen dan? ik ken er maar 3...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik stel voor deze meet in Polen te houden...
Hebben we gelijk minder illegale werknemers
straks ben je dood en kan school je koude ballen likkenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Straks wordt mijn stage afgekeurd, omdat ik te weinig gedaan heb en moet ik nog een half jaar![]()
Inderdaad, een afgekeurde stage betekent:quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
DAT zou pas een reden zijn om er een eind aan te maken
midden in het vrijdaggebedquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Goed idee, en als je binnen bent keihard "boem! GEFOPT!" roepen.
Lijkt me een manier met een vrij grote succeskans
Maar ik wil niet doodquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks ben je dood en kan school je koude ballen likken
Gewoon je vriendin op d'r rugquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Inderdaad, een afgekeurde stage betekent:
-Minder Stufi, want de 4 jaar haal ik dan niet meer
- Wat leid tot minder geld
- Wat leid tot geen huis meer
- Etc...
Of we stelen daadwerkelijk zijn brommerquote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef King_of_Kool het volgende:
We melden Maaikuul aan, we zeggen tegen hem dat zijn brommer gestolen is...
jawel is cool. straks zitten we in de wolken vet te chillen en de leven van mods zuur te maken door ze 's nachts te haunten.quote:
TussenTijdseToetsquote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staat![]()
Tijdloze Topic Titel?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jawel is cool. straks zitten we in de wolken vet te chillen en de leven van mods zuur te maken door ze 's nachts te haunten.
Hoiquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar zijn jullie allemaal gothic ofzo?
doe je mee?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
neuh, we vinden wel een originelere manier dan krassenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
alweeeer eeeeen ideetjequote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoi
En nee wij willen zomaar dood.. Had u anders nog iets gewenst?
Een boom en touw. Meer is er niet nodigquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neuh, we vinden wel een originelere manier dan krassen
krassen was wel de planquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neuh, we vinden wel een originelere manier dan krassen
Na afloopquote:Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
NEE!! c0nd0r makker! we kunnen ook gewoon een biertje gaan drinken!!!
tuurlijk niet, we moeten wel een daad stellen, misschien tussen alle Fok!servers een bom laten ontploffen waar we bij staan, véél beterquote:Op maandag 8 mei 2006 16:09 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Een boom en touw. Meer is er niet nodig
het mooie is, na afloop is alle bier gratis en onbeperktquote:
je kan geen bier drinken als je geen hartslag meer hebt.quote:
en dan blijkt dat Fokkers allemaal leugenachtige huichelaars zijn en dat niemand het echt doetquote:Op maandag 8 mei 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan geen bier drinken als je geen hartslag meer hebt.
of ga je net alsof doen en doe je op het laatste moment niet mee!!!
Ssst.. Verdoriequote:Op maandag 8 mei 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan geen bier drinken als je geen hartslag meer hebt.
of ga je net alsof doen en doe je op het laatste moment niet mee!!!
Ik denk nog steeds dat dit plan de meeste kans op succes heeftquote:Op maandag 8 mei 2006 14:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
foto's komen op de Fok! weblog, en op het nieuwsquote:
quote:
Zie jij newbie wijven?quote:
he, dat lijkt verdomd veel op mijn ideequote:Op maandag 8 mei 2006 16:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat dit plan de meeste kans op succes heeft![]()
Daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:14 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Nou, zal ik dan maar de Efteling invullen als locatie?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie jij newbie wijven?
Nou?
Nou?
Hoeveel pillen heb je al op?
6 diazepam cocktailsquote:Op maandag 8 mei 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie jij newbie wijven?
Nou?
Nou?
Hoeveel pillen heb je al op?
hehe heeeeeerlijk he die spierverslappersquote:
Natuurlijk, aangezien dit het idee is wat na veel overleg tot stand gekomen isquote:Op maandag 8 mei 2006 16:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
he, dat lijkt verdomd veel op mijn idee
die scheermesjes moet je niet opeten idiootquote:Op maandag 8 mei 2006 16:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
6 diazepam cocktails
2 scheermesjes
1 buttplug
en een halve walnoot
Zoals eerder aangegeven heb ik een vork opgegeten zodat ik tralies voor mijn reet hebquote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe heeeeeerlijk he die spierverslappersnu is je kringspier zo verslapt dat die buttplug er zelfs inpast!!!!
Precies!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die scheermesjes moet je niet opeten idioot![]()
hoewel, misschien werkt dat ook wel lekker bloederig
duurde wel 1 post....quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Natuurlijk, aangezien dit het idee is wat na veel overleg tot stand gekomen is![]()
zelfkastijding? en dat zo kort voor je dood...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven heb ik een vork opgegeten zodat ik tralies voor mijn reet heb
hoe smaken ze?quote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zelfkastijding? en dat zo kort voor je dood...
ik moet toegeven, toewijding heb je wel
Walibi World?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden!
O wacht..
wat een instellingquote:
Ala Final Destination 3?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja en dan springen we massaal uit de golaith![]()
die was zo makkelijk dat ik dacht dat je hem wel zou overslaan....quote:Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Komtie hè?
Zit je goed?
Scherp!!!11111!;D:D:
::D
:D
:D:D: ::D
![]()
:D:D:D:D: ;d;
Zoals gezegd.. Ik lever geen half werkquote:Op maandag 8 mei 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die was zo makkelijk dat ik dacht dat je hem wel zou overslaan....
reanimatie?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef demonseeker14 het volgende:
Topique dood, loel!
Eindelijk een vrouw!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef Biancavia het volgende:
Hierbij meld ik me ook aan.
Is er al een datum, tijdstip en locatie bekend?
06/06/06 06:06quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef Biancavia het volgende:
alleen de locatie is nog onduidelijk, maar tijdstip datum en manier zijn allemaal al beslistquote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef Biancavia het volgende:
Uncle Sam wants you!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:34 schreef Gebs het volgende:
Er moeten trouwens nog een stel aanmeldingen bijkomen om eventueel een bus te huren. Dus we want you to come![]()
we gaan toch dood, dus een beetje schuld overhouden aan de meeting is niet zo'n probleemquote:Op maandag 8 mei 2006 16:34 schreef Gebs het volgende:
Er moeten trouwens nog een stel aanmeldingen bijkomen om eventueel een bus te huren. Dus we want you to come![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
we gaan toch dood, dus een beetje schuld overhouden aan de meeting is niet zo'n probleem
lees de OP...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies jij snapt hem
Ik neem aan dat jij ook meedoet?
Is dit een verkapte aanmeldingquote:Op maandag 8 mei 2006 16:34 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik ooit zou doen
Dan geloof ik dat iemand anders je graag dood wil hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lees de OP...
ik zag dit topic pas op de derde pagina ofzo, maar ik stond er al vanaf het begin bij
ook dat staat al in de OPquote:Op maandag 8 mei 2006 16:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan geloof ik dat iemand anders je graag dood wil hebben
Maar waarschijnlijk naar aanleiding van je plan in het goeiemorgen topic
dat scheelt, een beetje natuurlijke verdoving kan geen kwaadquote:
watje....quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Nee, het spijt me, ik heb eerst nog wat andere plannen...
06:06:06 06-06-06quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef Sai het volgende:
Tering, 250 posts. Kan iemand even samenvatten?
06-06-06 06:06:06quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef Sai het volgende:
Zie OP.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef Sai het volgende:
Ik kom wel cheerleaden.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
06:06:06 06-06-06
Is er een meet waar iedereen zelfmoord pleegt en jij komt ook
Bedankt voor het doodslaan van deze TTTquote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef demonseeker14 het volgende:
1 probleempje. waar?
In ieder geval ergens hoog, en waar beneden genoeg ruimte is voor de toeschouwersquote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef demonseeker14 het volgende:
1 probleempje. waar?
Ja mén, wil je een meeting houden zonder plaatsquote:Op maandag 8 mei 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bedankt voor het doodslaan van deze TTT [afbeelding]
Jaarbeurs Utrechtquote:Op maandag 8 mei 2006 17:05 schreef Gebs het volgende:
[..]
In ieder geval ergens hoog, en waar beneden genoeg ruimte is voor de toeschouwers![]()
Wie spijkert jullie dicht dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:19 schreef Gebs het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ie zelf mee anders regelt ie die kisten heeft ie er nog niks aan![]()
Omstanders genoeg, heel de blauwe en ex-blauwe garde komt kijken hoe wij ons vermaken op deze meetquote:Op maandag 8 mei 2006 17:20 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wie spijkert jullie dicht dan?
Als ik dood ben kan ik het niet meer
mooi, het voedsel is dan alvast geregeldquote:Op maandag 8 mei 2006 18:04 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan ik wel voor zorgen, als ik toch als bammetjes ga smeren neem ik ook wel een BBQ mee!![]()
* boertie zorgt voor een blik benzine om de bbq mee aan te makenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:04 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan ik wel voor zorgen, als ik toch als bammetjes ga smeren neem ik ook wel een BBQ mee!![]()
Ah ik kan ook wel wat met de benzine die overblijftquote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef boertie het volgende:
[..]
* boertie zorgt voor een blik benzine om de bbq mee aan te maken
We heffen entree! zij hebben er toch niets meer aanquote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik jat wel al jullie zakken leeg als jullie heen zijn [afbeelding].
Zonder jou bestaat fok niet je weet tochquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:55 schreef c0nd0r het volgende:
Nog geen deel 2?!
Tss
Wat moeten jullie zonder mij?
Mmm...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:59 schreef Mmm... het volgende:
Yes!! Wie is er in voor een potje wurgsex op de Michael Hutchence-manier?
Meld, als je nog intersse hebt na het bekijken van me FoBoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:59 schreef Mmm... het volgende:
Yes!! Wie is er in voor een potje wurgsex op de Michael Hutchence-manier?
Ik moet even wachten tot school langs is geweestquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:14 schreef -Marc- het volgende:
Zijn jullie nou nog niet dood...
Hmm... Nog nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet even wachten tot school langs is geweesten is het al 06:06:06 06-06-06? Nou huh?!
wij ook niet, we maken er wel een zelfmoord én moord meet van, kan jij ook meedoen, dan zorgen we wel dat jij als eerste gaatquote:
Is wel wat interactiever met het publiek.. We regelen wel een vergunning to killquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wij ook niet, we maken er wel een zelfmoord én moord meet van, kan jij ook meedoen, dan zorgen we wel dat jij als eerste gaat
Ik neem de een katana mee!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is wel wat interactiever met het publiek.. We regelen wel een vergunning to kill
Iedereen neemt uw eigen gemaakte wapens mee
geen vergunning nodig, immers we zijn toch dood na afloopquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is wel wat interactiever met het publiek.. We regelen wel een vergunning to kill
Iedereen neemt uw eigen gemaakte wapens mee
Het publiek die een moord begaat nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen vergunning nodig, immers we zijn toch dood na afloop![]()
klopt, maar het is onze meet, dus wij doen ook de moorden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |