straks hoef je geen stage meer te lopen. denk daar maar aanquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een Fok! verbod gegeven...
Moet nu toch echt wat gaan doen op stage...
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een Fok! verbod gegeven...
Moet nu toch echt wat gaan doen op stage...
hoe kan dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef demonseeker14 het volgende:
[KLB]WTF mijn icoon is weg, wat doe je! [/KLB]
Zal ik het eensch promoten op msn?
Ik stel voor deze meet in Polen te houden...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:00 schreef Mobster273 het volgende:
dat ik dit topic nu pas zie is nóg een reden om er maar zo snel mogelijk een eind aan te maken, ik stel voor dat de meet zo snel mogelijk komt, ergens in Japan lijkt me wel een geschikte locatie, daar lopen zat mensen met ervaring in dit soort zaken rond
Ik had 3 geuploade icons, ze zijn alle 3 weg, WAT DOE JE! WTFEINSZWEIAVATARFURMIJquote:
Straks wordt mijn stage afgekeurd, omdat ik te weinig gedaan heb en moet ik nog een half jaarquote:Op maandag 8 mei 2006 16:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks hoef je geen stage meer te lopen. denk daar maar aan![]()
maar gezien deze meet maakt de uitkomst van het gesprek niet echt meer uit is het welquote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik krijg morgen te horen of ik nog even wat moet gaan doen of niet (school komt langs)
waarschijnlijk zijn ze te grootquote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik had 3 geuploade icons, ze zijn alle 3 weg, WAT DOE JE! WTFEINSZWEIAVATARFURMIJ![]()
DAT zou pas een reden zijn om er een eind aan te makenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Straks wordt mijn stage afgekeurd, omdat ik te weinig gedaan heb en moet ik nog een half jaar![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar gezien deze meet maakt de uitkomst van het gesprek niet echt meer uit is het wel
dus ik ben niet de enigequote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik had 3 geuploade icons, ze zijn alle 3 weg, WAT DOE JE! WTFEINSZWEIAVATARFURMIJ![]()
Goed idee, en als je binnen bent keihard "boem! GEFOPT!" roepen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
wat wordt het plan? Met explosievenriemen een moskee binnen rennen?
zijn er zoveel fokkers poolse illegalen dan? ik ken er maar 3...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik stel voor deze meet in Polen te houden...
Hebben we gelijk minder illegale werknemers
straks ben je dood en kan school je koude ballen likkenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Straks wordt mijn stage afgekeurd, omdat ik te weinig gedaan heb en moet ik nog een half jaar![]()
Inderdaad, een afgekeurde stage betekent:quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
DAT zou pas een reden zijn om er een eind aan te maken
midden in het vrijdaggebedquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Goed idee, en als je binnen bent keihard "boem! GEFOPT!" roepen.
Lijkt me een manier met een vrij grote succeskans
Maar ik wil niet doodquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks ben je dood en kan school je koude ballen likken
Gewoon je vriendin op d'r rugquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Inderdaad, een afgekeurde stage betekent:
-Minder Stufi, want de 4 jaar haal ik dan niet meer
- Wat leid tot minder geld
- Wat leid tot geen huis meer
- Etc...
Of we stelen daadwerkelijk zijn brommerquote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef King_of_Kool het volgende:
We melden Maaikuul aan, we zeggen tegen hem dat zijn brommer gestolen is...
jawel is cool. straks zitten we in de wolken vet te chillen en de leven van mods zuur te maken door ze 's nachts te haunten.quote:
TussenTijdseToetsquote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter waar TTT voor staat![]()
Tijdloze Topic Titel?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jawel is cool. straks zitten we in de wolken vet te chillen en de leven van mods zuur te maken door ze 's nachts te haunten.
Hoiquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar zijn jullie allemaal gothic ofzo?
doe je mee?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
neuh, we vinden wel een originelere manier dan krassenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef King_of_Kool het volgende:
alweeeer eeeeen ideetjequote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoi
En nee wij willen zomaar dood.. Had u anders nog iets gewenst?
Een boom en touw. Meer is er niet nodigquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neuh, we vinden wel een originelere manier dan krassen
krassen was wel de planquote:Op maandag 8 mei 2006 16:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neuh, we vinden wel een originelere manier dan krassen
Na afloopquote:Op maandag 8 mei 2006 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
NEE!! c0nd0r makker! we kunnen ook gewoon een biertje gaan drinken!!!
tuurlijk niet, we moeten wel een daad stellen, misschien tussen alle Fok!servers een bom laten ontploffen waar we bij staan, véél beterquote:Op maandag 8 mei 2006 16:09 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Een boom en touw. Meer is er niet nodig
het mooie is, na afloop is alle bier gratis en onbeperktquote:
je kan geen bier drinken als je geen hartslag meer hebt.quote:
en dan blijkt dat Fokkers allemaal leugenachtige huichelaars zijn en dat niemand het echt doetquote:Op maandag 8 mei 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan geen bier drinken als je geen hartslag meer hebt.
of ga je net alsof doen en doe je op het laatste moment niet mee!!!
Ssst.. Verdoriequote:Op maandag 8 mei 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan geen bier drinken als je geen hartslag meer hebt.
of ga je net alsof doen en doe je op het laatste moment niet mee!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |