Maandag hoop ik haar gekeurd te krijgen, ik moet alleen nog de uitlaat en de handrem te fixen. Verder rijd ze heerlijk!quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:10 schreef eer-ik het volgende:
wanneer wordt je HY precies gekeurd eigenlijk?
Ziet er goed uit allemaal zo![]()
Tja, gisteravond was hij al retetraag...quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:18 schreef ikwilgeencookies het volgende:
cifo lijkt plat te liggen.. zeker te warm geworden in de serverruimte...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Verschil tussen een 10 jaar oude BMW en 40 jaar oude Citroën
[afbeelding]
Mooi hèquote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef patje74 het volgende:
He, geweldig! Ik zie nu die sleepkabel pas...
Is die koets met het franse kenteken van jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef 2cv het volgende:
Ouwe bak wel (proberen te) reviseren he !
Ohja, wat foto's van m'n nieuwe chassis: http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/42
op de stoep staan en kletsen met mij en Roan.quote:Op zondag 3 september 2006 17:02 schreef 2cv het volgende:
Ik ben al vele uurtjes bezig geweest met....
Geloof me, vermenigvuldig dat aantal uur dat ik met jou en Roan heb staan kletsen met 10 en je komt in de buurt van de hoeveelheid tijd die ik in die kolere-velgen heb gestoken. Die zijn echt niet in 1 weekend kaal hoor !quote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef patje74 het volgende:
[..]
op de stoep staan en kletsen met mij en Roan.![]()
Maareh, het ziet er goed uit tot nog toe! Succes verder!
De animo om dat soort rommel schoon te krabben/schuren/whatever is niet (meer) zo hoog, dus de snelheid is daar ook uit.quote:Op zondag 3 september 2006 17:02 schreef 2cv het volgende:
(...) dat ik er nu strontgenoeg van heb. Ik ga kijken of ik m'n achteras kan laten stralen. (...)
Vergeet dit bericht, het blijkt namelijk dat de schroefdraad een Engelse maat is (de bouten pasten er ook niet helemaal lekker in maar ik dacht dat dat door vuil in de schroefdraad kwam).quote:Op woensdag 6 september 2006 20:35 schreef 2cv het volgende:
Blijkt gewoon M11 fijn (standaard schroefdraad voor gordels) te zijn.
imitatie spiegeltje?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef patje74 het volgende:
Ziet er mooi uit! Maareh, da's een imitatie spiegeltje trouwens.![]()
@Acryl
Bij welke dealer werk je nu en wat doe je daar? Veel succes in ieder geval!
Waar?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:22 schreef Acryl het volgende:
zo, die glimt inderdaad weer mooi!en gister was mijn eerste werkdag bij de Citroën dealer!
citroën wessel knap in zaandamquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef patje74 het volgende:
Ziet er mooi uit! Maareh, da's een imitatie spiegeltje trouwens.![]()
@Acryl
Bij welke dealer werk je nu en wat doe je daar? Veel succes in ieder geval!
Kleine correctie.quote:Op maandag 18 september 2006 20:10 schreef Acryl het volgende:
[..]
citroën wessel knap in zaandam
Doe ik een BBL opleiding (4 dagen werken, 1 dag school)
beetje aan citroentjes sleutelen![]()
Laatst de kat een rotschop gegeven toen ie weer op het dak lag, dus die ligt er voorlopig niet meer opquote:Op donderdag 21 september 2006 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ziet er weer mooi uit je eendje eer-ik!![]()
Mooi ook dat nieuwe witte dakkie, staat wel kek! ()
Hoop dat er nu geen scheuren in het dak komen! Binnenkort gaan we ff een stukkie rijden in je wagen! Het blijft immers genieten.
Lijkt me een puik plan!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laatst de kat een rotschop gegeven toen ie weer op het dak lag, dus die ligt er voorlopig niet meer op![]()
We kunnen van de week wel effe een stukkie touren idd.
Het mooie weer blijft aanhouden, kunnen we meteen effe ergens nog wat leuke fototjes maken
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kleine correctie.
De firma heet Willem Wessel B.V.![]()
danku, dankuquote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef 2cv het volgende:
Eer-ik: ziet er erg goed uit ! M'n complimenten !
En die omgebouwde Eend is -als ik het goed begrepen heb- uit oude restjes in elkaar gezet.
Ik dank uquote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef patje74 het volgende:
Zo, dat ziet er goed uit Erik! Tof werk! (LE, nu jij nog pimpen met je car man!)
Gisteren heb ik de distributieriemen van mijn GS vervangen, omdat ik er vrijdag mee naar Parijs ga (Citroën Concervertoire!!!) moet de dame technisch even tip-top zijn. Maar oh mijn god, wat zitten die riemen een eind weg. Je moet minstends 2 uur sleutelen voor dat je de riemen echt kan zien zitten.
Maar ze zitten er om.
Vanavond even de laatste hand er aan leggen en dat is de dame gereed voor vertrek.
Oeps, Lelijke Eend is zijn nick op het Citroën-forum, vandaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verheeg me op de foto's
LE = 2cv (de user)
Top! Ik heb er zin in! Volgende week zullen we dit topic eens even vol spammen met een zooitje foto's.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef 2cv het volgende:
En ik heb naturlijk zin in het ConservatoirebezoekPatje74, de stroopwafels, kaneelstokken en tie-wraps liggen klaar hoor !
Veel plaisir allebijquote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef patje74 het volgende:
[..]
Top! Ik heb er zin in! Volgende week zullen we dit topic eens even vol spammen met een zooitje foto's.
Ik ben vooral benieuwd naar de GS Birotor, tub, TPV, CX proto's, de 6 cilinder luchtgekoelde boxer die bedoeld was voor de DS, enzovoorts enzovoorts....
Tot straks! (04:00 pfff....)
Sparen en dan kopen die zooi !quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Acryl het volgende:
tja, maar ik heb geen garage + opriten het gereedschap ook niet trouwens
Ik ook ! En naar het prototype van een bestelbus op het chassis van een A-type. Maar ik verheug me ook al op de rit + Parijs zelf.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef patje74 het volgende:
[..]
Top! Ik heb er zin in! Volgende week zullen we dit topic eens even vol spammen met een zooitje foto's.
Ik ben vooral benieuwd naar de GS Birotor, tub, TPV, CX proto's, de 6 cilinder luchtgekoelde boxer die bedoeld was voor de DS, enzovoorts enzovoorts....
Tot straks! (04:00 pfff....)
Was elke 'musuem' maar zo vaak openquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef 2cv het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar die kans is nihil ...
Het Conservatoire is eens per maand open en dan moet je je nog vantevoren aanmelden als Citroën-gerelateerde groep (bijvoorbeeld een groep mensen die lid zijn van een club). Ze hebben ook maar 1200 bezoekers per jaar. Anderzijds vragen ze geen entree.
Ze hebben wel plannen er een echt museum van te maken. Dan zal het vaker open zijn, zonder gedoe met aanmeldingen en met meer ruimte om te fotograferen. maar ik vrees dat als er dan mensen zijn die rondleidingen verzorgen (betaald wellicht), dat dan geen echte fans zijn zoals de man die ons rondleidde en hoogstwaarschijnlijk 100 keer meer wist dan hij vertelde (anders krijge je gewoon een verhaal van een uur of 2 bij elke auto). En de kans dat er dan een motor gestart wordt acht ik dan helemaal 0,0.
Waarbij je "even" erg ruim moet zien....quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:25 schreef 2cv het volgende:
Die blauw-met-blauwe lijkt een beetje op de mijne, maar is het niet. Mijn Eendje heeft even geen wielen![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:34 schreef patje74 het volgende:
[..]
Waarbij je "even" erg ruim moet zien....![]()
![]()
Ik heb het al op 5 verschillende manieren geprobeerd, en achter de schermen nagevraagd, en nee, dat kan (nog) niet veranderd worden, helaas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt wel weer een keer goed toch
Alexxxxx, die TT is sinds de update kapot denk ik?
Of is dat alleen bij mij, dat er [Autotopic] Citro n Deel 6 - C'est Superbe! staat?
Kan dat gefixed worden?
Citroen is ook niet goed idd, beter dat je dat er niet van maaktquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het al op 5 verschillende manieren geprobeerd, en achter de schermen nagevraagd, en nee, dat kan (nog) niet veranderd worden, helaas.
En ik weiger er Citroen van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |