Oeps, Lelijke Eend is zijn nick op het Citroën-forum, vandaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verheeg me op de foto's
LE = 2cv (de user)
Top! Ik heb er zin in! Volgende week zullen we dit topic eens even vol spammen met een zooitje foto's.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef 2cv het volgende:
En ik heb naturlijk zin in het ConservatoirebezoekPatje74, de stroopwafels, kaneelstokken en tie-wraps liggen klaar hoor !
Veel plaisir allebijquote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef patje74 het volgende:
[..]
Top! Ik heb er zin in! Volgende week zullen we dit topic eens even vol spammen met een zooitje foto's.
Ik ben vooral benieuwd naar de GS Birotor, tub, TPV, CX proto's, de 6 cilinder luchtgekoelde boxer die bedoeld was voor de DS, enzovoorts enzovoorts....
Tot straks! (04:00 pfff....)
Sparen en dan kopen die zooi !quote:Op donderdag 28 september 2006 21:33 schreef Acryl het volgende:
tja, maar ik heb geen garage + opriten het gereedschap ook niet trouwens
Ik ook ! En naar het prototype van een bestelbus op het chassis van een A-type. Maar ik verheug me ook al op de rit + Parijs zelf.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef patje74 het volgende:
[..]
Top! Ik heb er zin in! Volgende week zullen we dit topic eens even vol spammen met een zooitje foto's.
Ik ben vooral benieuwd naar de GS Birotor, tub, TPV, CX proto's, de 6 cilinder luchtgekoelde boxer die bedoeld was voor de DS, enzovoorts enzovoorts....
Tot straks! (04:00 pfff....)
Was elke 'musuem' maar zo vaak openquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef 2cv het volgende:
Ik wil niet flauw doen, maar die kans is nihil ...
Het Conservatoire is eens per maand open en dan moet je je nog vantevoren aanmelden als Citroën-gerelateerde groep (bijvoorbeeld een groep mensen die lid zijn van een club). Ze hebben ook maar 1200 bezoekers per jaar. Anderzijds vragen ze geen entree.
Ze hebben wel plannen er een echt museum van te maken. Dan zal het vaker open zijn, zonder gedoe met aanmeldingen en met meer ruimte om te fotograferen. maar ik vrees dat als er dan mensen zijn die rondleidingen verzorgen (betaald wellicht), dat dan geen echte fans zijn zoals de man die ons rondleidde en hoogstwaarschijnlijk 100 keer meer wist dan hij vertelde (anders krijge je gewoon een verhaal van een uur of 2 bij elke auto). En de kans dat er dan een motor gestart wordt acht ik dan helemaal 0,0.
Waarbij je "even" erg ruim moet zien....quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:25 schreef 2cv het volgende:
Die blauw-met-blauwe lijkt een beetje op de mijne, maar is het niet. Mijn Eendje heeft even geen wielen![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:34 schreef patje74 het volgende:
[..]
Waarbij je "even" erg ruim moet zien....![]()
![]()
Ik heb het al op 5 verschillende manieren geprobeerd, en achter de schermen nagevraagd, en nee, dat kan (nog) niet veranderd worden, helaas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt wel weer een keer goed toch
Alexxxxx, die TT is sinds de update kapot denk ik?
Of is dat alleen bij mij, dat er [Autotopic] Citro n Deel 6 - C'est Superbe! staat?
Kan dat gefixed worden?
Citroen is ook niet goed idd, beter dat je dat er niet van maaktquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het al op 5 verschillende manieren geprobeerd, en achter de schermen nagevraagd, en nee, dat kan (nog) niet veranderd worden, helaas.
En ik weiger er Citroen van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |