abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 18:20:04 #101
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37664278
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:50 schreef Musketeer het volgende:
Voorbeelden zijn:
- op zaterdagavond de jongen mee vragen naar huis (zonder verder publiek) voor een naborrel en dan zeiken dat ie dacht dat ie mocht blijven slapen.
- met hem lingerie gaan winkelen en bij elk setje hem vragen of ie zich even haar in dat setje wil voorstellen en dan zn mening geven.
- als ie een afspraak afzegt/niet maakt erg zenuwachtig worden en licht paniekerig zn moeder opbellen om te vragen of ie een nieuwe vriendin heeft.
Do you know what a platonic friend is to a woman? A dick in a glass case!
...'Break open glass in case of emergeny'

- Chris Rock.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_37664662
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Do you know what a platonic friend is to a woman? A dick in a glass case!
...'Break open glass in case of emergeny'

- Chris Rock.
Dat is wel een treffende samenvatting ja, maar je moet wel erg sterk in je schoenen staan om dat tegenover jezelf toe te geven. Ik zie ook niet veel kerels toegeven dat de vrijdagavond theorie op hen van toepassing is, toch gok ik dat die ook in goed 80% van de gevallen geldt.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_37665486
de TS zou wel een heel egoïstisch kreng zijn als ze dit contact niet helemaal verbreekt.

die jongen kan alleen van zijn gevoelens afgeraken als hat contact volledig wordt verbroken
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 8 mei 2006 @ 19:07:06 #104
67978 HenryHill
pi_37665736
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Musketeer het volgende:
vrijdagavond theorie
Que?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_37665857
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:52 schreef Liewec het volgende:
Een amerikaanse stand-upper zei ooit: "Dames, jullie hebben allemaal zo'n beste vriend? Ja? Je weet wel wie ik bedoel he? Aardige jongen. Newsflash: Die is verliefd op je. VERLIEFD!! Geloof je niet? Test het volgende maar uit: Bel hem op vrijdagavond om 22u op, en zeg tegen hem: 'Hee, moet je luisteren, ik zat me thuis wat te vervelen, en ik vroeg me af of je zin hebt langs te komen om me helemaal keihard SUF te neuken.' Waar ie ook is, tien minuten later klopt ie op de deur, volledig buiten adem, met een fles wijn en een bos bloemen en zegt ie: 'Sorry dat ik zo laat ben.' "
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_37665963
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef mgerben het volgende:

[..]

@Untouchables: Ik hoop dat TS een beetje openstaat voor wat er gezegd wordt en dat ze niet selectief leest zodat het haar probleem niet is. Indruk heb ik trouwens niet, ze leest wel alles. Ze reageert weinig, neemt niet echt deel aan de discussie, da's jammer.
Ik lees wel alles, en laat het gewoon op mij indringen, ik heb niet actief deelgenomen aan de discussie doordat ik overdag aan het werk ben.

Maar ik heb alles wel gelezen, en ik moet ook zeggen dat hij wel de perfecte partner zou zijn voor mij, alleen ontbreekt gewoon de verliefdheid.

Het beste lijkt mij ook om het contact te verbreken, al zal het wel moeilijk zijn (al is het alleen maar het feit dat hij verderop bij mij in de straat woont)
pi_37666434
Maar je hebt wel gelezen wat ik geschreven heb, hoop ik?
pi_37666477
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:13 schreef Michellee het volgende:

Maar ik heb alles wel gelezen, en ik moet ook zeggen dat hij wel de perfecte partner zou zijn voor mij, alleen ontbreekt gewoon de verliefdheid.
eerlijk gezegd vind ik dat toch wel vreemd hoor. Een goede vriend van al meer dan zeven jaar waar je alles tegen kan zeggen, die de perfecte partner zou kunnen zijn...heb je dan werkelijk nog nooit gedacht: dit zou iets kunnen worden) ... als dat niet zo is, moet er toch iets aan mankeren (innerlijk of uiterlijk
pi_37666522
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:24 schreef Maisnon het volgende:
Maar je hebt wel gelezen wat ik geschreven heb, hoop ik?
Ja ik heb het wel gelezen.
pi_37666631
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

eerlijk gezegd vind ik dat toch wel vreemd hoor. Een goede vriend van al meer dan zeven jaar waar je alles tegen kan zeggen, die de perfecte partner zou kunnen zijn...heb je dan werkelijk nog nooit gedacht: dit zou iets kunnen worden) ... als dat niet zo is, moet er toch iets aan mankeren (innerlijk of uiterlijk
Ik vind hem gewoon niet seksueel aantrekkelijk. Al weet ik dat hij altijd goed voor me zal zijn, maar als de aantrekkingskracht er niet, dan is het er toch gewoon niet?
pi_37666658
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Ik vat het ook niet echt eigenlijk. Als je werkelijk denkt dat die goede vriend je perfecte partner zou kunnen zijn, dan ga je je toch niet blind staren op het ontbreken van verliefdheid?
  maandag 8 mei 2006 @ 19:31:24 #112
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37666679
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef Frezer het volgende:
Typisch gevalletje van het broertjes syndroom.

Het beste voor hem is geen intensief contact meer met jou hebben, echter ben jij dan je uithuil-vriendje kwijt. Gelijkwaardig vriendschappelijk contact kun je pas hebben als hij over die verliefdheid heen is (waar hij volgens mij al behoorlijk lang mee zit), als hij zelf een vriendin heeft bijvoorbeeld.
Denk ik alles wel mee gezegd.
pi_37666765
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik vind hem gewoon niet seksueel aantrekkelijk. Al weet ik dat hij altijd goed voor me zal zijn, maar als de aantrekkingskracht er niet, dan is het er toch gewoon niet?
... Mja. Ik neem aan dat je niet uit seksuele ervaring concludeert dat jullie seksueel niet klikken

Ik kan natuurlijk zeggen, wellicht vind je hem in bed wel leuk maar ja, als je denkt of weet dat je eerste indruk 'met de kleren aan' betrouwbaar is..
pi_37666881
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef Black_Tulip het volgende:

Ik vat het ook niet echt eigenlijk. Als je werkelijk denkt dat die goede vriend je perfecte partner zou kunnen zijn, dan ga je je toch niet blind staren op het ontbreken van verliefdheid?
ik vind het gewoon vreemd dat je na 7 jaar intensief contact niet verliefd bent geworden op die persoon als het zo klikt en hij op alle gebieden de perfecte partner zou zijn.

in ieder geval, ze moet die vriendschap stoppen, ik begrijp niet dat ze dat niet beseft
pi_37667053
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind het gewoon vreemd dat je na 7 jaar intensief contact niet verliefd bent geworden op die persoon als het zo klikt en hij op alle gebieden de perfecte partner zou zijn.
Dat ook inderdaad.

Sowieso kan ik me niet verplaatsen in een 'intellectual pimp' Ik kan er met mijn kop niet bij hoe je zo lang kan omgaan met 'De Ultieme Vriend' zonder er een relatie mee te willen
pi_37667102
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

in ieder geval, ze moet die vriendschap stoppen, ik begrijp niet dat ze dat niet beseft
Ik bedoel met perfecte partner dat hij we goed kunnen praten en dat ik weet dat hij er altijd voor me zal zijn en het ook altijd voor me opzou nemen, dit is gewoon iets met het verstand maar qua gevoel, voel ik me gewoon niet tot hem aangetrokken, dan kan ik toch niet een relatie met hem beginnen?
pi_37667195
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik bedoel met perfecte partner dat hij we goed kunnen praten en dat ik weet dat hij er altijd voor me zal zijn en het ook altijd voor me opzou nemen, dit is gewoon iets met het verstand maar qua gevoel, voel ik me gewoon niet tot hem aangetrokken, dan kan ik toch niet een relatie met hem beginnen?
Waarom voel je je niet tot hem aangetrokken dan?
pi_37667567
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Het kan zijn dat het een boertje is geworden, dus dan houd je lichaam je tegen omdat je niet "incest" mag plegen.

Wat ook kan zijn is dat je nooit de basis dingen hebt die in je andere relaties wel zijn geweest, bijvoorbeeld het flirten en eerste aanrakingen. Denk ook niet dat hij het durft om je opeens anders te benaderen (je verleiden) want dan zou hij je weer kwijftraken. Maar juist zo'n houding zou "verliefdheid" bij je op kunnen roepen.
x
pi_37667688
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hiervoor hoef je je niet voor te verdedigen. Soms ben je verliefd en soms niet.

Punt van een tijdje terug was wel sterk. Die vriend is vooral precies de goede vriend voor jou omdat hij verliefd is.
Dat is geen kwestie van schuld en boete, maar als je dit weet moet je je wel afvragen of je gebruik maakt van zijn verliefdheid. Hij is verliefd, dus ook zijn probleem? Op dit moment wel ja.
Het is een vriendschap die jou steunt, en hem remt - hij kan momenteel geen andere relaties aangaan.

Verder schrijf je dat het de ideale partner zou zijn, op het ontbreken van de verliefdheid na.

Tsja... Verliefdheid is een tijdelijke chemische onbalans. Die onbalans wordt ook in vaste relaties weer hersteld - de verliefdheid van het eerste moment - blinde lust, zeg maar - blijft niet eeuwig.

Zomaar contact afkappen zou idd goed zijn voor jouw vriend, maar je zou het eens een keer kunnen proberen met hem. Wat heb je te verliezen?
pi_37667798
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Black_Tulip het volgende:

[quote]
Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef mgerben het volgende:
@Black_Tulip: Je hebt gelijk dat Hertog een goed punt heeft!
quote:
Maar de rest van mijn verhaaltje is onzin, hmm?
Nee hoor, zit een goed punt in.

Voor een tulp ben je behoorlijk narcistisch
pi_37668060
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Het kan zijn dat het een boertje is geworden, dus dan houd je lichaam je tegen omdat je niet "incest" mag plegen.
Hij voelt bij mij inderdaad aan als een broer. Daarnaast voel ik me niet tot hem aangetrokken, ik heb totaal geen behoefte om hem te zoenen ofzo.
pi_37668612
In dat geval moet je ermee kappen, of in ieder geval alleen in groepsverband zien. Het persoonlijk contact zal hem anders alleen maar kwellen.
x
pi_37668928
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:00 schreef mgerben het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, zit een goed punt in.

Voor een tulp ben je behoorlijk narcistisch
Nee hoor.
pi_37669300
Ik snap 2 dingen niet:

Dat er een aantal zijn die vinden dat je het gewoon moet proberen, een relatie. Niet verliefd is niet verliefd, simpel.

En dat Michellee het contact niet verbreekt. Ookal kan ze er niets aan doen. Zolang ze contact hebben, zal hij altijd hoop blijven houden.
pi_37669631
Weet je wat ik niet snap? Dat als ik zeg dat ik niet verliefd op hem ben, dat hij dan de hoop blijft houden. Als iemand dat tegen mij zegt dan weet ik het wel! Laat staan tot tweemaal toe..
  maandag 8 mei 2006 @ 20:50:06 #126
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_37669785
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er niet te begrijpen valt aan "niet aantrekkelijk". Sorry hoor, maar als ze spontaan opdroogt van hem dan valt daar weinig aan te veranderen. Fysieke aantrekkiingskracht is net zo belangrijk als het innerlijk, als één van die twee componenten ontbreekt komt een relatie gewoon nicht im frage.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_37669789
Als je iemand 7 jaar kent dan is er nauwelijks spanning over. Zeker als dat persoon een ja-knikker is en je continu aanbiddend en al op een zuiltje plaatst. Geen enkele uitdaging voor de vrouw. Iets met vrijdagavond 10 uur en een telefoontje enzo. Een vent die enkel en altijd luistert is geen vriend maar een vriendin. En ik neem aan dat Michelle geen lesbienne is.

Dat de jongen weinig ruggengraat getoond heeft en naar mijn inschatting behoorlijk onervaren oogt, is overkombaar. Maar zoals de situatie nu is gaat het nooit goed komen. Als je echt om hem geeft (als enkel goede vriend) dan moet je hem afstoten. Teneerste zal hij zeer waarschijnlijk zijn ware gezicht laten zien (hoer!, slet! etc.) maar uiteindelijk komt ie eroverheen want ik neem aan dat ook hij een klokkenspel onder z'n broek heeft.

En al dat gejengel dat de jongen zielig is. No fucking way. Het is een harde levensles, maar zo gaat het eenmaal. Als je op je bek gaat, leer je iniedergeval het spelletje spelen. Ik heb zelf vaak genoeg in dit soort situaties gezeten. Uiteindelijk kunnen beide partijen hun leven toch gelukkig leiden, al dan niet afzonderlijk. Het leven is te kort voor dit soort dilemma's
pi_37669915
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat als ik zeg dat ik niet verliefd op hem ben, dat hij dan de hoop blijft houden. Als iemand dat tegen mij zegt dan weet ik het wel! Laat staan tot tweemaal toe..
omdat gevoelens kunnen veranderen. Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een man die ik al langer kende

trouwens, ik zie niet in waarom jullie geen vrienden kunnen blijven. ik ben regelmatig onbeantwoord verliefd geweest op een vriend, waarbij mijn gevoelens echt wel zijn weggegaan ...

de laatste vriend/collega waar ik al heel lang verliefd op was is mijn huidige partner, die kon ik niet zo snel vergeten...
  maandag 8 mei 2006 @ 20:56:28 #129
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_37669928
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Hij kan geen knop omzetten zodat hij ook niet meer verliefd is op het moment dat jij aangeeft dat de gevoelens niet wederzijds zijn. Als je verliefd bent kun je bovendien niet geheel helder meer nadenken. Verder voedt jullie 'intiem' contact die verliefdheid, waardoor hij simpelweg hoop blijft houden.

De enige manier om over verliefdheid heen te komen is het verbreken van intensief contact met de bron van verliefdheid, waardoor je uiteindelijk weer anderen kunt ontmoeten.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 8 mei 2006 @ 20:58:14 #130
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_37670012
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:36 schreef dawg het volgende:
Dat er een aantal zijn die vinden dat je het gewoon moet proberen, een relatie.
Met een flinke tube glijmiddel gaat dat helemaal goed komen joh! .
pi_37670612
Godver heb het zelfde probleem, vind een meisje al heel lang leuk, al 5 jaar een vriendschap, en dan moetik ook wel is aanhoren dat het weer uit is met haar vriendje enzo. Ook leuk is het uit met haar vriend, belt ze mij op om bij een meertje wat te drinken, hoe erg kan een dame mijn hormonen prikkelen .. Beetje gelachen, gestoeit enzo ... Ze ziet mij volgensmij alleen als een vertrouwens persoon , ik vind haar nog steeds leuk. OMG dames , te vaag , want let op , ze vallen wel op die stoere gasen, maarja die geven hun weer liefdes verdriet enzo. Hierbij een oproep, kijk is verder dan macho uitstraling en denk verder dan die avond. Wil je een echte goede relatie met een goede persoon, of de zoveelste relatie die al snel uit is !
  maandag 8 mei 2006 @ 21:14:18 #132
67978 HenryHill
pi_37670645
Ik vraag me af in hoeverre TS vindt dat die beste vriend een "echte vriend" is, of juist iemand die gewoon veel aandacht wil van haar en dingen voor haar doet om haar gunsten te krijgen?
Dit is een open vraag (geen retorische) btw, ik probeer hiermee dus niet mijn eigen mening duidelijk te maken ofzo
pi_37670928
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre TS vindt dat die beste vriend een "echte vriend" is, of juist iemand die gewoon veel aandacht wil van haar en dingen voor haar doet om haar gunsten te krijgen?
Dit is een open vraag (geen retorische) btw, ik probeer hiermee dus niet mijn eigen mening duidelijk te maken ofzo
een open vraag, jaja, het was al duidelijk dat jij vindt dat omdat je als vriend verliefd wordt op iemand dat je geen 'echte' vriend meer bent.

met veel vrienden waar ik ooit verliefd op was, en op sommige zelfs heel hevig, heb ik nu nog steeds een goede band. het zijn echte vrienden van mij, en het is niet dat ik ze zou gedumpt hebben omdat ze me niet wilden voor een relatie.

waarom zou een vriendschap met iemand die verliefd is niet oprecht kunnen zijn
pi_37671016
Als je weet dat hij meer voor je voelt dan alleen vriendschap waarom ga je dan bij hem uithuilen?

Neem je verantwoordelijkheid en stop aub met zeiken.
pi_37671028
Iedereen doet nu alsof ik die jongen gewoon gebruik. Nee hij is als een goede vriendin voor mij, dus ik sta ook klaar voor hem als hij me nodig heeft.
pi_37671190
Nou de wereld is je dankbaar moeder Theresa.
pi_37671266
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef Vitalogy het volgende:
Nou de wereld is je dankbaar moeder Theresa.
Anders doe je even gefrustreerd!
pi_37671440
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Godver heb het zelfde probleem, vind een meisje al heel lang leuk, al 5 jaar een vriendschap, en dan moetik ook wel is aanhoren dat het weer uit is met haar vriendje enzo. Ook leuk is het uit met haar vriend, belt ze mij op om bij een meertje wat te drinken, hoe erg kan een dame mijn hormonen prikkelen .. Beetje gelachen, gestoeit enzo ... Ze ziet mij volgensmij alleen als een vertrouwens persoon , ik vind haar nog steeds leuk. OMG dames , te vaag , want let op , ze vallen wel op die stoere gasen, maarja die geven hun weer liefdes verdriet enzo. Hierbij een oproep, kijk is verder dan macho uitstraling en denk verder dan die avond. Wil je een echte goede relatie met een goede persoon, of de zoveelste relatie die al snel uit is !
reageer hier eens op ofzo, al is het maar een bash
  maandag 8 mei 2006 @ 21:30:48 #139
67978 HenryHill
pi_37671452
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef maaike78 het volgende:

[..]

een open vraag, jaja, het was al duidelijk dat jij vindt dat omdat je als vriend verliefd wordt op iemand dat je geen 'echte' vriend meer bent.
En nu wil ik het van TS weten, zonder dat zij zich iets van mijn mening hoeft aan te trekken (vandaar de toevoeging).

Dus je hoeft niet geirriteerd te raken, ok?
pi_37671532
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Michellee het volgende:
Iedereen doet nu alsof ik die jongen gewoon gebruik. Nee hij is als een goede vriendin voor mij, dus ik sta ook klaar voor hem als hij me nodig heeft.
waarom open je dan een topic als je het eigenlijk toch allemaal geen probleem vindt
pi_37671614
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef HenryHill het volgende:

En nu wil ik het van TS weten, zonder dat zij zich iets van mijn mening hoeft aan te trekken (vandaar de toevoeging).

en wat wil je bereiken met die vraag

volgens mij staat verliefdheid een vriendschap niet in de weg, integendeel
pi_37671711
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik vind dat hij zonder dat hij verliefd op mij is ook een goede vriend is. De eerste 5 jaar dat wij een vriendschap hadden was het voor beide personen gewoon vriendschap (heeft hij ook gezegd) en toen was het ook een hele goede vriend voor mij.
pi_37671787
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef maaike78 het volgende:

[..]

waarom open je dan een topic als je het eigenlijk toch allemaal geen probleem vindt
Ik vind het wel een probleem, maar ik krijg hier van iedereen het verwijten dat ik hem gebruik, wat helemaal niet aan de hand is.
  maandag 8 mei 2006 @ 21:38:48 #144
67978 HenryHill
pi_37671798
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en wat wil je bereiken met die vraag
Ik wil weten in hoeverre zij denkt dat die jongen een hele goede vriend is met een extra gevoelens voor haar, of dat hij heel erg verliefd is en daardoor vriendschappelijk met TS omgaat. Of ergens ertussenin, natuurlijk.
Beide situaties zijn mogelijk, wat mij betreft.
quote:
volgens mij staat verliefdheid een vriendschap niet in de weg, integendeel
In het eerste geval misschien niet, in het tweede geval zeer waarschijnlijk wel.
pi_37671819
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Michellee het volgende:
Nou ja, da's het punt, he?

Ik zou niet durven zeggen dat je hem bewust gebruikt.

Maar zoals eerder opgemerkt: De gevoelens die hij heeft (en die niet beantwoord worden) komen jou goed uit als je close met hem wilt zijn en persoonlijke gesprekken wilt voeren.
Dat ziet hij weer als bevestiging dat hij op de goede weg is en het sterkt hem in zijn verliefdheid.
Jij doet het niet bewust en niet expres.

Het is een soort symbiotische relatie. Echter: Jij kunt naast deze relatie heftige andere relaties opstarten met groot geschapen foute mannen.
Hij kan dat niet. Hij is al verliefd.

Nu kun je zeggen: Pech voor hem, eigen schuld. Het is jou niet aan te rekenen dat hij dit zo opvat.

Maar de vraag is: Wat doe jij met deze wetenschap?
pi_37671969
Ik denk dat het wel het beste is in deze situatie om het contact te verbreken om dan te kijken hoe alles verder gaat..
pi_37672293
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef HenryHill het volgende:

In het eerste geval misschien niet, in het tweede geval zeer waarschijnlijk wel.
en over welke gevallen heb je het dan wel ?

iig, ik word enkel verliefd op jongens die ik als vriend beschouw, en die jongens stoppen niet met een vriend te zijn omdat ik verliefd op ze ben
pi_37672478
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:50 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er niet te begrijpen valt aan "niet aantrekkelijk". Sorry hoor, maar als ze spontaan opdroogt van hem dan valt daar weinig aan te veranderen. Fysieke aantrekkiingskracht is net zo belangrijk als het innerlijk, als één van die twee componenten ontbreekt komt een relatie gewoon nicht im frage.
Natuurlijk ja, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat dat fysieke aspect volledig ontbreekt.

Maar goed, ik heb dan ook geen ervaring met jaren lange vriendschappen met het andere geslacht..
pi_37672547
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
...
ze vallen wel op die stoere gasen, maarja die geven hun weer liefdes verdriet enzo.
...
Waarom ze dat doen is een complete levensvraag
Wat TS kan doen ligt in principe aan die gozer; sommige lui trekken t wel gewoon vrienden te blijven, en na verloop van tijd gaat die verliefdheid wel weer weg (en tegelijkertijd waarschijnlijk ook de leuke "chemie" in jullie niet-helemaal-vriendschappelijke relatie, sucks for you). Andere lui trekken t niet en verbreken t contact zelf, of gaan flippen waarna jij zelf het contact verbreekt.
Wat je in ieder geval niet moet doen is oneerlijk zijn omdat je hem 'geen pijn wilt doen' of zoiets dergelijks. Remember that.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 8 mei 2006 @ 21:57:21 #150
67978 HenryHill
pi_37672613
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en over welke gevallen heb je het dan wel ?
Bovenstaande was voldoende geweest, dank u. Ik doelde op de twee extremen die ik in het eerste deel van dezelfde post noemde.
quote:
iig, ik word enkel verliefd op jongens die ik als vriend beschouw, en die jongens stoppen niet met een vriend te zijn omdat ik verliefd op ze ben
Jongens hoeven door de bank genomen geen vrienden met een meid te zijn om er verliefd op te worden. En veel meiden volgens mij ook niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')