Do you know what a platonic friend is to a woman? A dick in a glass case!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:50 schreef Musketeer het volgende:
Voorbeelden zijn:
- op zaterdagavond de jongen mee vragen naar huis (zonder verder publiek) voor een naborrel en dan zeiken dat ie dacht dat ie mocht blijven slapen.
- met hem lingerie gaan winkelen en bij elk setje hem vragen of ie zich even haar in dat setje wil voorstellen en dan zn mening geven.
- als ie een afspraak afzegt/niet maakt erg zenuwachtig worden en licht paniekerig zn moeder opbellen om te vragen of ie een nieuwe vriendin heeft.
Dat is wel een treffende samenvatting ja, maar je moet wel erg sterk in je schoenen staan om dat tegenover jezelf toe te geven. Ik zie ook niet veel kerels toegeven dat de vrijdagavond theorie op hen van toepassing is, toch gok ik dat die ook in goed 80% van de gevallen geldt.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Do you know what a platonic friend is to a woman? A dick in a glass case!
...'Break open glass in case of emergeny'
- Chris Rock.
Que?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Musketeer het volgende:
vrijdagavond theorie
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:52 schreef Liewec het volgende:
Een amerikaanse stand-upper zei ooit: "Dames, jullie hebben allemaal zo'n beste vriend? Ja? Je weet wel wie ik bedoel he? Aardige jongen. Newsflash: Die is verliefd op je. VERLIEFD!! Geloof je niet? Test het volgende maar uit: Bel hem op vrijdagavond om 22u op, en zeg tegen hem: 'Hee, moet je luisteren, ik zat me thuis wat te vervelen, en ik vroeg me af of je zin hebt langs te komen om me helemaal keihard SUF te neuken.' Waar ie ook is, tien minuten later klopt ie op de deur, volledig buiten adem, met een fles wijn en een bos bloemen en zegt ie: 'Sorry dat ik zo laat ben.' "
Ik lees wel alles, en laat het gewoon op mij indringen, ik heb niet actief deelgenomen aan de discussie doordat ik overdag aan het werk ben.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef mgerben het volgende:
[..]
@Untouchables: Ik hoop dat TS een beetje openstaat voor wat er gezegd wordt en dat ze niet selectief leest zodat het haar probleem niet is. Indruk heb ik trouwens niet, ze leest wel alles. Ze reageert weinig, neemt niet echt deel aan de discussie, da's jammer.
eerlijk gezegd vind ik dat toch wel vreemd hoor. Een goede vriend van al meer dan zeven jaar waar je alles tegen kan zeggen, die de perfecte partner zou kunnen zijn...heb je dan werkelijk nog nooit gedacht: dit zou iets kunnen worden) ... als dat niet zo is, moet er toch iets aan mankeren (innerlijk of uiterlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 19:13 schreef Michellee het volgende:
Maar ik heb alles wel gelezen, en ik moet ook zeggen dat hij wel de perfecte partner zou zijn voor mij, alleen ontbreekt gewoon de verliefdheid.
Ja ik heb het wel gelezen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:24 schreef Maisnon het volgende:
Maar je hebt wel gelezen wat ik geschreven heb, hoop ik?
Ik vind hem gewoon niet seksueel aantrekkelijk. Al weet ik dat hij altijd goed voor me zal zijn, maar als de aantrekkingskracht er niet, dan is het er toch gewoon niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik dat toch wel vreemd hoor. Een goede vriend van al meer dan zeven jaar waar je alles tegen kan zeggen, die de perfecte partner zou kunnen zijn...heb je dan werkelijk nog nooit gedacht: dit zou iets kunnen worden) ... als dat niet zo is, moet er toch iets aan mankeren (innerlijk of uiterlijk
Ik vat het ook niet echt eigenlijk. Als je werkelijk denkt dat die goede vriend je perfecte partner zou kunnen zijn, dan ga je je toch niet blind staren op het ontbreken van verliefdheid?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik dat toch wel vreemd hoor. Een goede vriend van al meer dan zeven jaar waar je alles tegen kan zeggen, die de perfecte partner zou kunnen zijn...heb je dan werkelijk nog nooit gedacht: dit zou iets kunnen worden) ... als dat niet zo is, moet er toch iets aan mankeren (innerlijk of uiterlijk
Denk ik alles wel mee gezegd.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef Frezer het volgende:
Typisch gevalletje van het broertjes syndroom.
Het beste voor hem is geen intensief contact meer met jou hebben, echter ben jij dan je uithuil-vriendje kwijt. Gelijkwaardig vriendschappelijk contact kun je pas hebben als hij over die verliefdheid heen is (waar hij volgens mij al behoorlijk lang mee zit), als hij zelf een vriendin heeft bijvoorbeeld.
... Mja. Ik neem aan dat je niet uit seksuele ervaring concludeert dat jullie seksueel niet klikkenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon niet seksueel aantrekkelijk. Al weet ik dat hij altijd goed voor me zal zijn, maar als de aantrekkingskracht er niet, dan is het er toch gewoon niet?
ik vind het gewoon vreemd dat je na 7 jaar intensief contact niet verliefd bent geworden op die persoon als het zo klikt en hij op alle gebieden de perfecte partner zou zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vat het ook niet echt eigenlijk. Als je werkelijk denkt dat die goede vriend je perfecte partner zou kunnen zijn, dan ga je je toch niet blind staren op het ontbreken van verliefdheid?
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon vreemd dat je na 7 jaar intensief contact niet verliefd bent geworden op die persoon als het zo klikt en hij op alle gebieden de perfecte partner zou zijn.
Ik bedoel met perfecte partner dat hij we goed kunnen praten en dat ik weet dat hij er altijd voor me zal zijn en het ook altijd voor me opzou nemen, dit is gewoon iets met het verstand maar qua gevoel, voel ik me gewoon niet tot hem aangetrokken, dan kan ik toch niet een relatie met hem beginnen?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon vreemd dat je na 7 jaar intensief contact niet verliefd bent geworden op die persoon als het zo klikt en hij op alle gebieden de perfecte partner zou zijn.
in ieder geval, ze moet die vriendschap stoppen, ik begrijp niet dat ze dat niet beseft
Waarom voel je je niet tot hem aangetrokken dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik bedoel met perfecte partner dat hij we goed kunnen praten en dat ik weet dat hij er altijd voor me zal zijn en het ook altijd voor me opzou nemen, dit is gewoon iets met het verstand maar qua gevoel, voel ik me gewoon niet tot hem aangetrokken, dan kan ik toch niet een relatie met hem beginnen?
Het kan zijn dat het een boertje is geworden, dus dan houd je lichaam je tegen omdat je niet "incest" mag plegen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom voel je je niet tot hem aangetrokken dan?
Hiervoor hoef je je niet voor te verdedigen. Soms ben je verliefd en soms niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:42 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik bedoel met perfecte partner dat hij we goed kunnen praten en dat ik weet dat hij er altijd voor me zal zijn en het ook altijd voor me opzou nemen, dit is gewoon iets met het verstand maar qua gevoel, voel ik me gewoon niet tot hem aangetrokken, dan kan ik toch niet een relatie met hem beginnen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[quote]
Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef mgerben het volgende:
@Black_Tulip: Je hebt gelijk dat Hertog een goed punt heeft!
Nee hoor, zit een goed punt in.quote:Maar de rest van mijn verhaaltje is onzin, hmm?
Hij voelt bij mij inderdaad aan als een broer. Daarnaast voel ik me niet tot hem aangetrokken, ik heb totaal geen behoefte om hem te zoenen ofzo.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het een boertje is geworden, dus dan houd je lichaam je tegen omdat je niet "incest" mag plegen.
Nee hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:00 schreef mgerben het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, zit een goed punt in.
Voor een tulp ben je behoorlijk narcistisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |