Ik snap niet wat er niet te begrijpen valt aan "niet aantrekkelijk". Sorry hoor, maar als ze spontaan opdroogt van hem dan valt daar weinig aan te veranderen. Fysieke aantrekkiingskracht is net zo belangrijk als het innerlijk, als één van die twee componenten ontbreekt komt een relatie gewoon nicht im frage.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom voel je je niet tot hem aangetrokken dan?
omdat gevoelens kunnen veranderen. Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een man die ik al langer kendequote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat als ik zeg dat ik niet verliefd op hem ben, dat hij dan de hoop blijft houden. Als iemand dat tegen mij zegt dan weet ik het wel! Laat staan tot tweemaal toe..
Hij kan geen knop omzetten zodat hij ook niet meer verliefd is op het moment dat jij aangeeft dat de gevoelens niet wederzijds zijn. Als je verliefd bent kun je bovendien niet geheel helder meer nadenken. Verder voedt jullie 'intiem' contact die verliefdheid, waardoor hij simpelweg hoop blijft houden.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef Michellee het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat als ik zeg dat ik niet verliefd op hem ben, dat hij dan de hoop blijft houden. Als iemand dat tegen mij zegt dan weet ik het wel! Laat staan tot tweemaal toe..
Met een flinke tube glijmiddel gaat dat helemaal goed komen joh!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:36 schreef dawg het volgende:
Dat er een aantal zijn die vinden dat je het gewoon moet proberen, een relatie.
een open vraag, jaja, het was al duidelijk dat jij vindt dat omdat je als vriend verliefd wordt op iemand dat je geen 'echte' vriend meer bent.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre TS vindt dat die beste vriend een "echte vriend" is, of juist iemand die gewoon veel aandacht wil van haar en dingen voor haar doet om haar gunsten te krijgen?
Dit is een open vraag (geen retorische) btw, ik probeer hiermee dus niet mijn eigen mening duidelijk te maken ofzo
Anders doe je even gefrustreerd!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef Vitalogy het volgende:
Nou de wereld is je dankbaar moeder Theresa.
reageer hier eens op ofzo, al is het maar een bashquote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Godver heb het zelfde probleem, vind een meisje al heel lang leuk, al 5 jaar een vriendschap, en dan moetik ook wel is aanhoren dat het weer uit is met haar vriendje enzo. Ook leuk is het uit met haar vriend, belt ze mij op om bij een meertje wat te drinken, hoe erg kan een dame mijn hormonen prikkelen.. Beetje gelachen, gestoeit enzo ... Ze ziet mij volgensmij alleen als een vertrouwens persoon , ik vind haar nog steeds leuk. OMG dames , te vaag , want let op
, ze vallen wel op die stoere gasen, maarja die geven hun weer liefdes verdriet enzo. Hierbij een oproep, kijk is verder dan macho uitstraling en denk verder dan die avond. Wil je een echte goede relatie met een goede persoon, of de zoveelste relatie die al snel uit is !
En nu wil ik het van TS weten, zonder dat zij zich iets van mijn mening hoeft aan te trekken (vandaar de toevoeging).quote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef maaike78 het volgende:
[..]
een open vraag, jaja, het was al duidelijk dat jij vindt dat omdat je als vriend verliefd wordt op iemand dat je geen 'echte' vriend meer bent.
waarom open je dan een topic als je het eigenlijk toch allemaal geen probleem vindtquote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Michellee het volgende:
Iedereen doet nu alsof ik die jongen gewoon gebruik. Nee hij is als een goede vriendin voor mij, dus ik sta ook klaar voor hem als hij me nodig heeft.
en wat wil je bereiken met die vraagquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef HenryHill het volgende:
En nu wil ik het van TS weten, zonder dat zij zich iets van mijn mening hoeft aan te trekken (vandaar de toevoeging).
Dus je hoeft niet geirriteerd te raken, ok?
Ik vind dat hij zonder dat hij verliefd op mij is ook een goede vriend is. De eerste 5 jaar dat wij een vriendschap hadden was het voor beide personen gewoon vriendschap (heeft hij ook gezegd) en toen was het ook een hele goede vriend voor mij.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En nu wil ik het van TS weten, zonder dat zij zich iets van mijn mening hoeft aan te trekken (vandaar de toevoeging).
Dus je hoeft niet geirriteerd te raken, ok?
Ik vind het wel een probleem, maar ik krijg hier van iedereen het verwijten dat ik hem gebruik, wat helemaal niet aan de hand is.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
waarom open je dan een topic als je het eigenlijk toch allemaal geen probleem vindt![]()
Ik wil weten in hoeverre zij denkt dat die jongen een hele goede vriend is met een extra gevoelens voor haar, of dat hij heel erg verliefd is en daardoor vriendschappelijk met TS omgaat. Of ergens ertussenin, natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en wat wil je bereiken met die vraag
In het eerste geval misschien niet, in het tweede geval zeer waarschijnlijk wel.quote:volgens mij staat verliefdheid een vriendschap niet in de weg, integendeel
Nou ja, da's het punt, he?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef Michellee het volgende:
Iedereen doet nu alsof ik die jongen gewoon gebruik. Nee hij is als een goede vriendin voor mij, dus ik sta ook klaar voor hem als hij me nodig heeft.
en over welke gevallen heb je het dan wel ?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:38 schreef HenryHill het volgende:
In het eerste geval misschien niet, in het tweede geval zeer waarschijnlijk wel.
Natuurlijk ja, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat dat fysieke aspect volledig ontbreekt.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er niet te begrijpen valt aan "niet aantrekkelijk". Sorry hoor, maar als ze spontaan opdroogt van hem dan valt daar weinig aan te veranderen. Fysieke aantrekkiingskracht is net zo belangrijk als het innerlijk, als één van die twee componenten ontbreekt komt een relatie gewoon nicht im frage.
Waarom ze dat doen is een complete levensvraagquote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef LrdMetalSonic het volgende:
...
ze vallen wel op die stoere gasen, maarja die geven hun weer liefdes verdriet enzo.
...
Bovenstaande was voldoende geweest, dank u. Ik doelde op de twee extremen die ik in het eerste deel van dezelfde post noemde.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en over welke gevallen heb je het dan wel ?
Jongens hoeven door de bank genomen geen vrienden met een meid te zijn om er verliefd op te worden. En veel meiden volgens mij ook niet?quote:iig, ik word enkel verliefd op jongens die ik als vriend beschouw, en die jongens stoppen niet met een vriend te zijn omdat ik verliefd op ze ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |