of naar PSVquote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan gaat blind naar barca zou echt droog zijn
Dat dus.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutbestuur.
Wat een achterlijke flikkers.
Prima dat Henk ten Cate trainer wordt, ik ben erg blij. Maar wat een schijttiming..
Bekend gemaakt door het bestuur, aldus SBS6.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het niet uitgelekt in plaats van bekend gemaakt?
Daarom. En kom op he, het is SBS...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
Met alle respect voor Henk, maar wel vreemd dat ie gewoon een contract tekent terwijl ie weet dat Blind nog niet eens in ingelicht.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Stomme timing, raar beleid.
Ze zeiden iets in de trant dat het bestuur net, in de catacomben, bekend had gemaakt.. etc. etc.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Herhaalde SBS niet gewoon het gerucht dat al tijden gaat? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de sportredactie van SBS... als ze die al hebben.
waarschijnlijk wist Blind het ook al gewoon maar is besloten om de pers dit niet mee te delen... helaas voor Danny lekte het toch al via De Telegraaf uit waardoor ie in een rare spagaat kwam te zittenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
Met alle respect voor Henk, maar wel vreemd dat ie gewoon een contract tekent terwijl ie weet dat Blind nog niet eens in ingelicht.
Lijkt me wel wat voor Hans.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Bruce117 het volgende:
Echt hebben die Jaake en v. Geel dan echt geen grammetje tact in hun lijf.
Kan er echt niet bij dat ze dit nieuws nu uit laten lekken/bekend maken.
Dat doe je toch niet op zo'n moment.
Het is maar goed dat het interview met blind al geweest is.
Zie het me al helemaal voor.
Hans: "Mooie overwinning Danny, maar het is ten Cate geworden, dus je kan oprotten."
Als Rijkaard de CL wint zal ie ook wel weg gaan en assistent van Ten Cate bij Ajax wordenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Zou Rijkaard nu wel blijven bij Barca? Ik had altijd het idee dat Ten Cate meer aan de touwtjes trok daar dan Rijkaard.
Ik weet zeker dat Ten Cate het tactische brein is achter dit Barcelona.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Zou Rijkaard nu wel blijven bij Barca? Ik had altijd het idee dat Ten Cate meer aan de touwtjes trok daar dan Rijkaard.
Ik zeg altijd maar zo. Ten Cate haalde met Sparta de finale van de beker en deed in de competitie mee om de bovenste plaatsen. Rijkaard degradeerde met Sparta.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Ten Cate het tactische brein is achter dit Barcelona.
Rijkaard heeft natuurlijk meer aanzien en charisma... goed duo trouwens.
Van Geel is het beste wat Ajax dit jaar is overkomen... let maar eens op wat die nog meer aan spelers gaat binnenhalen de komende maanden... ik zet in op Kromkamp en Landzaatquote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als het waar is dan wist Blind dit ook al, Blind en van Geel hadden toch weer gesprekken gevoerd...
Trouwens wat kankeren er ook veel op van Geel, als die de opdracht krijg "stil houden" dan moet ie dat doen...
Hoezo? AJAX heeft het seizoen bagger gespeeld. Blind heeft gewoon de pech gehad dat de beslissing al was gemaakt nadat hij begonnen te winnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Stomme timing, raar beleid.
Davids, die kans is met het aanstellen van Ten Cate nu wel toegenomen denk ikquote:Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Geel is het beste wat Ajax dit jaar is overkomen... let maar eens op wat die nog meer aan spelers gaat binnenhalen de komende maanden... ik zet in op Kromkamp en Landzaat
precies... heel lullig voor Blind, vooral dat het is uitgelekt want hij heeft dit ook al een maand geweten hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoezo? AJAX heeft het seizoen bagger gespeeld. Blind heeft gewoon de pech gehad dat de beslissing al was gemaakt nadat hij begonnen te winnen.
Ik ben heel tevreden met ten Cate als nieuwe coach.![]()
Tuurlijk, maar dat maak je niet bekend op zo'n tijdstipquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoezo? AJAX heeft het seizoen bagger gespeeld. Blind heeft gewoon de pech gehad dat de beslissing al was gemaakt nadat hij begonnen te winnen.
Precies.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat maak je niet bekend op zo'n tijdstip
Wat hij zegt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutbestuur.
Prima dat Henk ten Cate trainer wordt, ik ben erg blij. Maar wat een schijttiming..
Daarom denk ik ook dat het is uitgelekt, wie heeft het dan bekendgemaakt? Jaakke en van Geel zaten op de tribune..quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met name het TIJDSTIP is belachelijk! De rest was allang bekend.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
Ben benieuwd of ze het nu in de studio met Blind er nog over gaan hebben.
Je hebt bekend maken en bekend maken hè. En volgens mij is dit nieuws bekend gemaakt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, ik mag alleen hopen dat hij dit al wist voordat het bekend werd gemaakt op SBS6, anders is het knap lullig dat voordat je zelf een gesprek hebt over je functie je al hoort dat je functie is ingevuld door een ander.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
weet blind het nu ?
Hij wist het al eerder, lijkt mij. Maar het is hem ook verteld in de studio.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
weet blind het nu ?
Maakt niet uit. Blind wist het, wij wisten het alleen de officiele bevestiging was er nog.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef Cheiron het volgende:
Smerige lul van een Jakke moeten ze de kleedkamer uitschoppen.
Ja, volgens mij had hij al het vermoeden maar had hij nog niet officiëel de mededeling gehad.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef clauwheee het volgende:
Hij wist het denk ik niet. Afgaande op z'n antwoord. Iets van 'dat valt niet rauw op m'n dak, ik had het al een paar weken door'.
diep triest is een betere omschrijvingquote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig nieuws, de manier erop is lachwekkend natuurlijk.
Welkom in de wereld van voetbal.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
diep triest is een betere omschrijving
en natuurlijk is het goed nieuws
Frank de Boer?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef TjetMaster het volgende:
Wie wordt zijn assistent? Robert Maaskant misschien?
Frank Rijkaard... ze draaien de rollen omquote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef TjetMaster het volgende:
moet lukken met aanwinsten als Stam, Perez en Davidsquote:Op zondag 7 mei 2006 20:55 schreef xFriendx het volgende:
Zijn de verwachtingen ten opzichte van vorig jaar nu erg hoog? Dus voorrondes CL veilig stellen, doorstomen naar minimaal kwartfinales en volop meedoen voor de landstitel bijvoorbeeld?
Ik zet mijn geld op Jaakke op weg van de tribune naar de kleedkamerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Radegast het volgende:
Welke pauper van het ajax-bestuur heeft nou weer z'n mond voorbij gepraat?![]()
Dat lag daar niet aan hoor. En volgens mij kunnen Van Geel en Jaakke het prima met elkaar vinden...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
van Geel stond btw niet echt vrolijk naast Jaake.... Volgens mij vinden die twee elkaar ook niet zo aardig meer...
Geen idee, maar Hans Kraaij Jr. zal wel een beetje geil naar diegene toegelopen zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Radegast het volgende:
Welke pauper van het ajax-bestuur heeft nou weer z'n mond voorbij gepraat?![]()
Ten Cate had nog zo duidelijk gezegd pas na de 18de duidelijkheid te willen geven, ivm met de rust bij Barcelona die bewaard moest worden voor de CL-finale...
Eensquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze gaven elkaar nog niet eens een hand bij de 1-0 en 2-1 volgens mij...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van Geel word nu ook wel een beetje door Jaake gebruikt als zondebok imo
yepquote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutbestuur.
van Geel is TD, maar Jaake is oa buiten van Geel om begonnen met Boukhari een contract aan te bieden, zal me niks verbazen dat Jaake ook ten Cate heeft doorgedrukt, dat van Geel z'n bek moest houden en dus niks kwijt kon aan Blind.quote:
quote:Ajax wil Blind voor club behouden.
De Telegraaf meldt dat Ajax graag verder wil met Danny Blind in een andere rol dan hoofdtrainer. De beleidsbepalers zijn er van overtuigd dat de geplaagde oefenmeester het beter zou doen in een andere functie. De trainer zelf twijfelt over een langer verblijf in Amsterdam. ''Ik betwijfel of ik dat gezien de huidige situatie nog wel aan zou kunnen'', aldus Blind die er niet meer kwijt over wilde.
Alsof Van Geel over zich heen laat lopen door Jaakke.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van Geel is TD, maar Jaake is oa buiten van Geel om begonnen met Boukhari een contract aan te bieden, zal me niks verbazen dat Jaake ook ten Cate heeft doorgedrukt, dat van Geel z'n bek moest houden en dus niks kwijt kon aan Blind.
Gevolg, Jaake doet domme uitspraken in de media, van Geel wil niet liegen dus komt met een vaag antwoord en daardoor gedonder tussen Blind en van Geel...
Fontein, de ijsjesverkoper.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Arie van Eijden, zit er ook iemand op zijn stoel?
Ik heb nog geen misstap zien begaan. Goede bestuurder tot nu toe. Jaakke is om van te walgen..quote:
Nee, algemeen dircteur. Slop doet de geldzaken.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Fontein was toch meer commercieel directeur, iemand van de geldzaken
Fontein heeft veel meer te zeggen dan Jaakke hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb nog geen misstap zien begaan. Goede bestuurder tot nu toe. Jaakke is om van te walgen..
Blind lijkt me niet iemand die zich weg laat degraderen. Als je eenmaal hoofdtrainer bent geweest ga je niet zo snel meer aan de slag bij de jeugd of bij een andere functie.quote:
Dat natuurlijk. Maar Fontein komt niet met nieuws naar buiten.. Jaakke wel, en altijd misplaatst. Dat klopt gewoon niet..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fontein heeft veel meer te zeggen dan Jaakke hoor.
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat natuurlijk. Maar Fontein komt niet met nieuws naar buiten.. Jaakke wel, en altijd misplaatst. Dat klopt gewoon niet..
Wie zegt dat Jaakke dat heeft gedaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het net na een winst van de beker bekend maken wat de nieuwe trainer is.
Bergkampquote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef TjetMaster het volgende:
Ja. zo'n rat is het wel. Daarnaast staat het bestuur onder druk. Nu willen ze door deze actie laten zien dat ze wel iets kunnen bereiken.. Het moment is alleen bar slecht uitgekozen.quote:
Nee. Helemaal niet zelfs. Maar het zou net zo goed Van Geel geweest kunnen zijn die gelekt heeft tegen één of andere SBS-kneus.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben jij een voorstander van Jaakke dan?
Of misschien is het gewoon Kraaij Jr zelf die het gewoon verzonnen heeft.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niet zelfs. Maar het zou net zo goed Van Geel geweest kunnen zijn die gelekt heeft tegen één of andere SBS-kneus.
quote:Ten Cate bevestigt komst naar Ajax
Henk ten Cate wordt definitief de nieuwe trainer van Ajax. De assistent-trainer van FC Barcelona bevestigde dit zondagavond in Spanje desgevraagd zelf. Het nieuws dat Ten Cate in Amsterdam als opvolger van Danny Blind had getekend, hing al enkele weken in de lucht. Totnogtoe wilde zowel Ten Cate als Ajax hier echter nog niets over kwijt.
Ajax wilde eerst het seizoen met Danny Blind afmaken alvorens iets over de coach voor volgend jaar te zeggen. Na de 2-1 zege op PSV in de bekerfinale liet het bestuur in de catacomben van De Kuip aan de TV-ploeg van SBS6 weten dat de hele huidige trainersstaf weggaat en dat Ten Cate de nieuwe trainer wordt. Ten Cate zelf heeft met Barcelona nog een belangrijke klus voor de boeg. Op 17 mei hoopt hij zijn drie Catalaanse succesjaren als assistent van Frank Rijkaard te bekronen met winst in de Champions League-finale tegen Arsenal.
Bron: voetbal.nl
De verwachtingen zijn alweer torenhoog. Hij kan bijna alleen maar falen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe dan ook een goede trainer!
Sportweek, zijn die betrouwbaar?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof Henk Ten Cate het tegen zo'n site gaat bevestigen
Nogmaals, het is gewoon puur sensatie schoppen van SBS6 door nieuws 'officieel' te brengen wat iedereen al 3 weken weet. Alsof het bestuur wat overigens daar gewoon volledig op de tribune zat, het dan even snel doorbelt naar Hans Kraaij en dat het dan ineens officieel is
Het staat verder nog op geen enkele andere normale bron (NOS, AD, zelfs De Telegraaf niet), dus zolang noch Van Geel noch Jaakke noch Fonteijn het voor de camera zegt, is het nog steeds niet officieel.
Ja, dat zou stammen uit de Vitesse-tijd.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn alweer torenhoog. Hij kan bijna alleen maar falen.![]()
Zeiden ze nou bij Studio Voetbal dat Henk ten Cate en John van den Brom elkaar niet mogen?
Verrassendquote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef patrickt38 het volgende:
Ajax inzake berichtgeving SBS 6
Amsterdam, 8 mei 2006
Volgens SBS 6 zou de clubleiding van Ajax hebben gemeld dat besloten is de technische staf te ontslaan. Ook zou door de clubleiding zijn gemeld dat Henk ten Cate bij Ajax getekend heeft als opvolger van Danny Blind. Deze berichten zijn onjuist. Er zijn door de clubleiding geen mededelingen van deze strekking gedaan.
SBS 6 heeft tegenover Ajax verklaard dat deze onjuiste uitlatingen worden betreurd
Bron: www.ajax.nl
Lijkt mij dan wenselijk om Van den Brom ook buiten te schoppen.quote:
Oh. Volgens mij is het juist helemaal Van Geel die hier verantwoordelijk voor is. Roomse rakkerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk idd niet dat Van Geel veel te verwijten valt.
Eerder Fontein en Jaakke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |