Daarom. En kom op he, het is SBS...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
Met alle respect voor Henk, maar wel vreemd dat ie gewoon een contract tekent terwijl ie weet dat Blind nog niet eens in ingelicht.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Stomme timing, raar beleid.
Ze zeiden iets in de trant dat het bestuur net, in de catacomben, bekend had gemaakt.. etc. etc.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Herhaalde SBS niet gewoon het gerucht dat al tijden gaat? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de sportredactie van SBS... als ze die al hebben.
waarschijnlijk wist Blind het ook al gewoon maar is besloten om de pers dit niet mee te delen... helaas voor Danny lekte het toch al via De Telegraaf uit waardoor ie in een rare spagaat kwam te zittenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
Met alle respect voor Henk, maar wel vreemd dat ie gewoon een contract tekent terwijl ie weet dat Blind nog niet eens in ingelicht.
Lijkt me wel wat voor Hans.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef Bruce117 het volgende:
Echt hebben die Jaake en v. Geel dan echt geen grammetje tact in hun lijf.
Kan er echt niet bij dat ze dit nieuws nu uit laten lekken/bekend maken.
Dat doe je toch niet op zo'n moment.
Het is maar goed dat het interview met blind al geweest is.
Zie het me al helemaal voor.
Hans: "Mooie overwinning Danny, maar het is ten Cate geworden, dus je kan oprotten."
Als Rijkaard de CL wint zal ie ook wel weg gaan en assistent van Ten Cate bij Ajax wordenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Zou Rijkaard nu wel blijven bij Barca? Ik had altijd het idee dat Ten Cate meer aan de touwtjes trok daar dan Rijkaard.
Ik weet zeker dat Ten Cate het tactische brein is achter dit Barcelona.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Zou Rijkaard nu wel blijven bij Barca? Ik had altijd het idee dat Ten Cate meer aan de touwtjes trok daar dan Rijkaard.
Ik zeg altijd maar zo. Ten Cate haalde met Sparta de finale van de beker en deed in de competitie mee om de bovenste plaatsen. Rijkaard degradeerde met Sparta.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Ten Cate het tactische brein is achter dit Barcelona.
Rijkaard heeft natuurlijk meer aanzien en charisma... goed duo trouwens.
Van Geel is het beste wat Ajax dit jaar is overkomen... let maar eens op wat die nog meer aan spelers gaat binnenhalen de komende maanden... ik zet in op Kromkamp en Landzaatquote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als het waar is dan wist Blind dit ook al, Blind en van Geel hadden toch weer gesprekken gevoerd...
Trouwens wat kankeren er ook veel op van Geel, als die de opdracht krijg "stil houden" dan moet ie dat doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |