Geen idee, maar Hans Kraaij Jr. zal wel een beetje geil naar diegene toegelopen zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Radegast het volgende:
Welke pauper van het ajax-bestuur heeft nou weer z'n mond voorbij gepraat?![]()
Ten Cate had nog zo duidelijk gezegd pas na de 18de duidelijkheid te willen geven, ivm met de rust bij Barcelona die bewaard moest worden voor de CL-finale...
Eensquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoezo? AJAX heeft het seizoen bagger gespeeld. Blind heeft gewoon de pech gehad dat de beslissing al was gemaakt nadat hij begonnen te winnen.
Ik ben heel tevreden met ten Cate als nieuwe coach.![]()
Ze gaven elkaar nog niet eens een hand bij de 1-0 en 2-1 volgens mij...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van Geel word nu ook wel een beetje door Jaake gebruikt als zondebok imo
yepquote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutbestuur.
Wat een achterlijke flikkers.
Prima dat Henk ten Cate trainer wordt, ik ben erg blij. Maar wat een schijttiming..
van Geel is TD, maar Jaake is oa buiten van Geel om begonnen met Boukhari een contract aan te bieden, zal me niks verbazen dat Jaake ook ten Cate heeft doorgedrukt, dat van Geel z'n bek moest houden en dus niks kwijt kon aan Blind.quote:
quote:Ajax wil Blind voor club behouden.
De Telegraaf meldt dat Ajax graag verder wil met Danny Blind in een andere rol dan hoofdtrainer. De beleidsbepalers zijn er van overtuigd dat de geplaagde oefenmeester het beter zou doen in een andere functie. De trainer zelf twijfelt over een langer verblijf in Amsterdam. ''Ik betwijfel of ik dat gezien de huidige situatie nog wel aan zou kunnen'', aldus Blind die er niet meer kwijt over wilde.
Alsof Van Geel over zich heen laat lopen door Jaakke.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van Geel is TD, maar Jaake is oa buiten van Geel om begonnen met Boukhari een contract aan te bieden, zal me niks verbazen dat Jaake ook ten Cate heeft doorgedrukt, dat van Geel z'n bek moest houden en dus niks kwijt kon aan Blind.
Gevolg, Jaake doet domme uitspraken in de media, van Geel wil niet liegen dus komt met een vaag antwoord en daardoor gedonder tussen Blind en van Geel...
Fontein, de ijsjesverkoper.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Arie van Eijden, zit er ook iemand op zijn stoel?
Ik heb nog geen misstap zien begaan. Goede bestuurder tot nu toe. Jaakke is om van te walgen..quote:
Nee, algemeen dircteur. Slop doet de geldzaken.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Fontein was toch meer commercieel directeur, iemand van de geldzaken
Fontein heeft veel meer te zeggen dan Jaakke hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb nog geen misstap zien begaan. Goede bestuurder tot nu toe. Jaakke is om van te walgen..
Blind lijkt me niet iemand die zich weg laat degraderen. Als je eenmaal hoofdtrainer bent geweest ga je niet zo snel meer aan de slag bij de jeugd of bij een andere functie.quote:
Dat natuurlijk. Maar Fontein komt niet met nieuws naar buiten.. Jaakke wel, en altijd misplaatst. Dat klopt gewoon niet..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fontein heeft veel meer te zeggen dan Jaakke hoor.
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat natuurlijk. Maar Fontein komt niet met nieuws naar buiten.. Jaakke wel, en altijd misplaatst. Dat klopt gewoon niet..
Wie zegt dat Jaakke dat heeft gedaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het net na een winst van de beker bekend maken wat de nieuwe trainer is.
Bergkampquote:Op zondag 7 mei 2006 20:57 schreef TjetMaster het volgende:
Wie wordt zijn assistent? Robert Maaskant misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |