veeleisend tiepquote:Op zondag 7 mei 2006 18:32 schreef displission het volgende:
Waar zijn al die mooie openingsplaatjes gebleven enzo?![]()
Maar goed gedaan hoor Alicey..chablauw
Waar vind ik die openingsplaatjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:32 schreef displission het volgende:
Waar zijn al die mooie openingsplaatjes gebleven enzo?![]()
Maar goed gedaan hoor Alicey..chablauw
Ech wel!quote:Op zondag 7 mei 2006 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
goed gedaaaaan Alicey![]()
Zie je wel, je kunt best topics openen![]()
![]()
Heeeey!! Je bet er weerquote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef Alicey het volgende:
Eng he?
Vorig deel : Thruth ouwehoer 88: Waar de glazen altijd vol zijn.
In de fok truth wikiquote:
Jaa ik heb het gered. Ondanks de loodzware tassen en afgebroken sleutels.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeey!! Je bet er weer![]()
En met een topic
Gevindquote:Op zondag 7 mei 2006 18:45 schreef displission het volgende:
[..]
In de fok truth wiki![]()
Uhm marietje34, sorry![]()
maar dat hoort zo hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jaja zeker snel ff copypasten.. ik had van jou wel iets originelers verwacht Alicey![]()
Het ging juist om het copy pasten.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
jaja zeker snel ff copypasten.. ik had van jou wel iets originelers verwacht Alicey![]()
Ik ben een half uur na thuiskomst of zo in slaap gevallen.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jaa ik heb het gered. Ondanks de loodzware tassen en afgebroken sleutels.
quote:
Ik zit hier (alweer) nog maar iets te eten, en ben nog redelijk wakker.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben een half uur na thuiskomst of zo in slaap gevallen.
Coma tot een halkf uur of zoiets geleden. Ben nu nog niet helemaal wakker
Was dat dan niet al zo?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef Alicey het volgende:En als WFL-mod wil ik niet op mijn geweten hebben dat een ander subforum van slag is door mijn toedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |