Ach twas ff 1 seconde kut. Daarna ging het wel weer hoorquote:
Of je komt ff online, of je kijkt ff op de eerste pagina van de vorige Hools.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
Nee waar staat de foto van de kip en de mongool?
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:30 schreef clauwheee het volgende:
Hup PSV!!
Oei, u gaat dreigenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Of je komt ff online, of je kijkt ff op de eerste pagina van de vorige Hools.
Geeeeeeeeeeen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Leuke foto Clauw, maar wie is die mevrouw links?
Wat eet je?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga de TT even in de praktijk brengen.
voor wie?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef SCH het volgende:
Kan Ajax eens een orthodontist in dienst nemen?
Toastjes met prut enzo. Zondag eten we nooit echt een maaltijd. Veul te veul waarkquote:
Lijkt me niet handig. Als ik zie hoe de medische staf met de spelers omgaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef SCH het volgende:
Kan Ajax eens een orthodontist in dienst nemen?
Klink uiterst aanlokkelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen van Top Gear
mooie avond met Top Gear, Studio Voetbal en DWHNquote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klink uiterst aanlokkelijk.
Maar wil eigenlijk ook naar PE en naar het darten en naar Studio Voetbal kijken.
Gaat lastig worden.
Moet natuurlijk wel eerst de beker gewonnen worden, anders wordt de avond toch iets minder mooi.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie avond met Top Gear, Studio Voetbal en DWHN
sneijder had ook geel gekregen voor mekkerenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach; vond 't niet echt een wedstrijd die een winnaar verdiende. Sneijder had ergens geel moeten krijgen voor jengelen en Ooijer had ook wel een geel in ontvangst mogen nemen; met name bij het opstootje waar Huntelaar geel kreeg. (Hij zat me een partij te provoceren...)
Maar ja, die laatste minuut.
Al eerder dan dat ie geel kreeg; bedoel ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
sneijder had ook geel gekregen voor mekkeren
dat moet nog blijken, hoop van niet alleen al voor Blind zelfquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef DeTolk het volgende:
Henkie en Huntelaar. Gouden combo volgend seizoen
Hoiquote:
Was het al bijna vergeten.quote:
Volgens mij heeft tot nu toe alleen sbs dit naar buiten gebracht. Nergens nog een officieel bericht gezien. Op teletekst niks, op vi niks , op ajax.nl ook niks.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef pascalheister het volgende:
Henk ten Cate![]()
wat een trieste bedoeling daar in adam
Je hebt heel veel lotgenoten, troost jequote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef appelsientje het volgende:
Tering... hooikoorst.. zins ik terug ben in Nederland heb ik daar last van
ja idd... daar word ik ff vrolijk vanquote:Op zondag 7 mei 2006 21:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je hebt heel veel lotgenoten, troost je
Euh...je had toch net een vriendin? Laat die poster maar ff dan denk ikquote:
*mompelt iets over smaak valt niet te twisten*quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh...je had toch net een vriendin? Laat die poster maar ff dan denk ik
* MrDoegewoon hangt foto van vriendin er naastquote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh...je had toch net een vriendin? Laat die poster maar ff dan denk ik
Was net op NL2... moet je anders maar FF in het serie A topic kijken.quote:
ik kijk peking express dus ik zal wel ff kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Was net op NL2... moet je anders maar FF in het serie A topic kijken.
op http://www.fcparma.com/ staat een samenvattingquote:
Ik zag een slak ons net rechts inhalen.quote:
Klopt, maar inmiddels zijn we die weer voorbijquote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zag een slak ons net rechts inhalen.
Een veel betere plaats dan dat vermaledijde Hellevoet.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
En weer in Utrecht
Absoluutquote:Op zondag 7 mei 2006 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een veel betere plaats dan dat vermaledijde Hellevoet.
Gast,dat boeit ons tegen helemaal niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:17 schreef DarkShine het volgende:
Toen ik drinken ging halen nog ff woorden gekregen met een steward omdat ik haar geen gedag zei (lees mijn ex), ze stond bijna te janken
Kan, genoeg lui eromheen die er stonden uit te lachen. Daar sta je dan met je gezagquote:Op maandag 8 mei 2006 04:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gast,dat boeit ons tegen helemaal niet.
nheuh, toch maar een dubbele espressoquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:16 schreef SCH het volgende:
stofdoek aangeeft
TJa ik ben afgestudeerd mediatechnoloog...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:17 schreef Suijk het volgende:
Wat wil je doen Sien? Heb genoeg...
Ja hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 10:40 schreef Bjoro het volgende:
alle psv-ers al een beetje over het verlies van de troostprijs heen ?
gelukkig maarquote:
En waar woonde je ook al weer? Ergens ver weg gestopt in de Veluwe ofzo toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
TJa ik ben afgestudeerd mediatechnoloog...
Zolang het maar geen die-hard programmeren is vind ik het al snel best
jij bent lang aan het wachtenquote:
hehe wel op de veluwe maar niet ver weg gestopt hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 11:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
En waar woonde je ook al weer? Ergens ver weg gestopt in de Veluwe ofzo toch?
Bekijk voor de grap eens een keer iemands profielquote:Op maandag 8 mei 2006 11:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
En waar woonde je ook al weer? Ergens ver weg gestopt in de Veluwe ofzo toch?
Is ook een optie ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bekijk voor de grap eens een keer iemands profiel![]()
Is goed, ik ben nu nog ff bezig met mijn CV te maken, ik zal je in de loop van de middag alles mailen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is ook een optie ja.
Maar Sien, stuur idd maar even een mailtje, ook met tot hoe ver je ongeveer zou willen werken (qua afstand) en wat je echt graag zou doen!
Goede morgenquote:
da's een goed idee !quote:
Ik ben nog niet weg hoorquote:
ja wat een onverlaten zijn wij toch ook he ?quote:
er staat een stevig briesje hier, veel plezierquote:Op maandag 8 mei 2006 12:16 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben er ook nog
Ga zometeen ff een stukje fietsen
Hey, ik zie alleen de bovenste helft van je gezicht, hoe kan dat nouquote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaaaaaa ja SCHat! Ging je er met je dikke kont op zitten?![]()
Hier ook.. maar dat is goed voor de conditiequote:Op maandag 8 mei 2006 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat een stevig briesje hier, veel plezier
Ik ben benieuwd zaterdagquote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, ik zie alleen de bovenste helft van je gezicht, hoe kan dat nou![]()
Dat wil je niet. En van mij SCHrik je ook, volgens onze SCHatquote:Op maandag 8 mei 2006 12:33 schreef appelsientje het volgende:
Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn
Maar mijn vrienden/innen hebben de aankomende weken vast volgepland
ik wil SCH nu wel eens echt zien![]()
Ik heb al eens een foto gezienquote:Op maandag 8 mei 2006 12:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat wil je niet. En van mij SCHrik je ook, volgens onze SCHat
op zich goed...vrijdag lekker vrij geweest, zaterdag lekker gegeten met mijn ouders bij mijn schoonouders en gisteren het voetbaltoernooi van onze voetbalclub gewonnen (alle elftallen spelen mee, behlave de selktie die worden opgedeeld over de overige teams) en Ajax pakt de beker !quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Ow balen Bjoor. Das inderdaad iets minder. Maak je je overdag dan te druk ofzo? Had je mijn stoere foto al gezien?
Zandmannetje, whats up? Ik voel me alsof ik stoned ben, maar verder alles ok
Precies wat ik hebquote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook zo af en toe, dat alles langs je heen gaat...
Maar als je daarbij keelpijn, hoofdpijn en misselijkheid hebt is het niet leuk
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies wat ik heb
* clauwheee gezellig bij Sandmannetje gaat zitten
In het weekend.....lijkt me nietquote:Op maandag 8 mei 2006 13:56 schreef clauwheee het volgende:
Ow balen Bjoor. Das inderdaad iets minder. Maak je je overdag dan te druk ofzo?
welke foto ? in je foto boek ? die ken ik toch alquote:Had je mijn stoere foto al gezien?
[HOOLS] HET VBL café #1182: Zonder Pimquote:Op maandag 8 mei 2006 14:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In het weekend.....lijkt me niet
[..]
welke foto ? in je foto boek ? die ken ik toch al
met Buijsje, leuk shirtje van Danquote:
Bewolking uit Duitslandquote:
Bedrijfsnaamquote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef VoreG het volgende:
Nieuwe vraag over brievn. Wat moet er allemaal opstaan? Ik heb de postbus en postcode, hoe wat waar enzo?.
Dat krijg je tegenwoordig van alles, dus vast wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Krijg je kanker van die lijm die op brieven zit?
alleen als je het oprookt!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Krijg je kanker van die lijm die op brieven zit?
Is toch meer als mijquote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
in totaal 11 uur geslapen in 3 nachten tel ik nulekker
Dat is waar ik ben gelukkig.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat krijg je tegenwoordig van alles, dus vast wel.
En opliktquote:
Rubberquote:Op maandag 8 mei 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
in totaal 11 uur geslapen in 3 nachten tel ik nulekker
hee, da's gezelligquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
PSV-delegatie geland in Lissabon.
Wie zullen er mee zijn? TLK, PyTh, cult, DD??
quote:
graag gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van een weekendje Poker Parks...... ehm Center Parcs.
het was
weinig geslapen, veel gedronken en gepokerden als de winnar van het weekend uit de bus gekomen, 101 euro winst
oftewel vrijwel het hele weekend terug verdient
. En voor het eerst een straight flush gekregen
erg veel lol gehad alleen zijn Duitse vrouwen maar eng, met hun okselhaar
ben doodmoe en flink verkouden (lekker hooikoorts) maar ik lust wel een biertje
en oja, ajacieden gefeliciteerd, ik kon daar geen SBS ontvangen dus werd via smsjes op de hoogte gehouden, wat een hel is dat.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]zekers, nog dank voor de smsjes.
Al afgezegd dat je volgende week zaterdag op de meet kan zijn?
Dan moet er wel monopoly mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry... maar de volgende keer ben ik er echt bij
dat beloof ik bij deze!
hhhmmmmmmmmmmquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]Sorry... maar de volgende keer ben ik er echt bij
dat beloof ik bij deze!
zaterdagquote:
zoen ik over die van Danny heen, of heb je je inmiddels gewassen ?quote:
Vandaag het Ajax thuisshirt binnnengekregenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:10 schreef DeTolk het volgende:
ik hebbum
Uitshirt Oranje met Huntelaar (nr 9) achterop
Is dat in dezelfde combi als het uitshirt?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaag het Ajax thuisshirt binnnengekregen
van seizoen 2005-2006quote:Op maandag 8 mei 2006 17:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is dat in dezelfde combi als het uitshirt?
Je denk toch niet dat ik me daarna gewassen hebquote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoen ik over die van Danny heen, of heb je je inmiddels gewassen ?
wc papier was op ?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaag het Ajax thuisshirt binnnengekregen
ik doe de hele dag ook niets andersquote:Op maandag 8 mei 2006 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Hatsjoe!!!!!!!!
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik begin er gek van te worden. M'n collega's wisten niet wat ze met me aan moestenIk mocht de telefoon ook niet opnemen
en dan ook nog de hele tijd hoesten, ik heb het weer eens te pakken.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik begin er gek van te worden. M'n collega's wisten niet wat ze met me aan moestenIk mocht de telefoon ook niet opnemen
mag ik wel verkouden zijn en hoesten?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Mensen die zeuren dat de lente moet beginnen en dan hooikoorts hebben en de hele dag zielig lopen te doen "ik heb hooikoorts".
Watjes, echte diehards hebben geen hooikoorts.
Nee, ben je nou helemaal besodemietert.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mag ik wel verkouden zijn en hoesten?
Ja maar dat was voor mijn reisje en eeuhquote:
KV Mechelen 4-1 FC Brusselsquote:
denk het niet,,,, zit met wat familie verplichtingen... kan er moeilijk onderuit komenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je zaterdag nog borisz?
zegmaar een snietzelquote:
Patat met.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nuja, nu maar om iets te eten dan...
Ik heb nog 1 euro 80 los. Wat kan ik daar voor lekkers van kopen
Ben je in Tilburgquote:Op maandag 8 mei 2006 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen idee waar er hier een friettent zit
18 juniquote:Op maandag 8 mei 2006 19:27 schreef clauwheee het volgende:
Nice heur MrD. Wanneer gaan jullie?
Is daar een stream van?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef venomsnake het volgende:
'Helemaal niets in Rotterdam' zingen ze bij de huldiging in A-dam..te zien op AT5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |