Ach twas ff 1 seconde kut. Daarna ging het wel weer hoorquote:
Of je komt ff online, of je kijkt ff op de eerste pagina van de vorige Hools.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
Nee waar staat de foto van de kip en de mongool?
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:30 schreef clauwheee het volgende:
Hup PSV!!
Oei, u gaat dreigenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Of je komt ff online, of je kijkt ff op de eerste pagina van de vorige Hools.
Geeeeeeeeeeen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Leuke foto Clauw, maar wie is die mevrouw links?
Wat eet je?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga de TT even in de praktijk brengen.
voor wie?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef SCH het volgende:
Kan Ajax eens een orthodontist in dienst nemen?
Toastjes met prut enzo. Zondag eten we nooit echt een maaltijd. Veul te veul waarkquote:
Lijkt me niet handig. Als ik zie hoe de medische staf met de spelers omgaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef SCH het volgende:
Kan Ajax eens een orthodontist in dienst nemen?
Klink uiterst aanlokkelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:05 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen van Top Gear
mooie avond met Top Gear, Studio Voetbal en DWHNquote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klink uiterst aanlokkelijk.
Maar wil eigenlijk ook naar PE en naar het darten en naar Studio Voetbal kijken.
Gaat lastig worden.
Moet natuurlijk wel eerst de beker gewonnen worden, anders wordt de avond toch iets minder mooi.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie avond met Top Gear, Studio Voetbal en DWHN
sneijder had ook geel gekregen voor mekkerenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach; vond 't niet echt een wedstrijd die een winnaar verdiende. Sneijder had ergens geel moeten krijgen voor jengelen en Ooijer had ook wel een geel in ontvangst mogen nemen; met name bij het opstootje waar Huntelaar geel kreeg. (Hij zat me een partij te provoceren...)
Maar ja, die laatste minuut.
Al eerder dan dat ie geel kreeg; bedoel ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
sneijder had ook geel gekregen voor mekkeren
dat moet nog blijken, hoop van niet alleen al voor Blind zelfquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef DeTolk het volgende:
Henkie en Huntelaar. Gouden combo volgend seizoen
Hoiquote:
Was het al bijna vergeten.quote:
Volgens mij heeft tot nu toe alleen sbs dit naar buiten gebracht. Nergens nog een officieel bericht gezien. Op teletekst niks, op vi niks , op ajax.nl ook niks.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef pascalheister het volgende:
Henk ten Cate![]()
wat een trieste bedoeling daar in adam
Je hebt heel veel lotgenoten, troost jequote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef appelsientje het volgende:
Tering... hooikoorst.. zins ik terug ben in Nederland heb ik daar last van
ja idd... daar word ik ff vrolijk vanquote:Op zondag 7 mei 2006 21:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je hebt heel veel lotgenoten, troost je
Euh...je had toch net een vriendin? Laat die poster maar ff dan denk ikquote:
*mompelt iets over smaak valt niet te twisten*quote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh...je had toch net een vriendin? Laat die poster maar ff dan denk ik
* MrDoegewoon hangt foto van vriendin er naastquote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh...je had toch net een vriendin? Laat die poster maar ff dan denk ik
Was net op NL2... moet je anders maar FF in het serie A topic kijken.quote:
ik kijk peking express dus ik zal wel ff kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Was net op NL2... moet je anders maar FF in het serie A topic kijken.
op http://www.fcparma.com/ staat een samenvattingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |