nee jij weet het beter dan 90% van de nederlandse bevolking.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kom niet met absurde redeneringen dat alles 2 x zo duur is geworden. Die mensen kán je toch al niet meer serieus nemen. Ik vind je overigens wel vermakelijk hoor, eerst dacht ik dat je een kloon was, maar nu je het nog serieus bedoelt maakt het nog grappiger.
Mafkees.![]()
Veel dingen waren wel duurder na het invoeren van de euro, en dan zelfs duurder dan dat ze zouden zijn met enkel de inflatie. Op zich is het nu wel weer aan het normaliseren door de supermarkt oorlog en omdat cafe's er ook achter komen dat er opeens mensen weg blijven, maar het is onnozel om te beweren dat de euro geen effect gehad heeft op de prijzen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kom niet met absurde redeneringen dat alles 2 x zo duur is geworden. Die mensen kán je toch al niet meer serieus nemen. Ik vind je overigens wel vermakelijk hoor, eerst dacht ik dat je een kloon was, maar nu je het nog serieus bedoelt maakt het nog grappiger.
Mafkees.![]()
dan wil ik wel eens weten waar jij werkte, want ik heb nognooit een bigmac voor die prijs zien staan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:51 schreef jogy het volgende:
Ik ben het opzich best eens met het topic op veel punten, maar ik moet toch even zeggen dat de BigMac voor de euro 4.45 gulden was, ik heb er 5.5 jaar gewerkt tijdens mijn schooltijd dus neem het maar van me aan. Tot zo ver mijn bijdrage aan dit topic.
meen je dat nou? heb je je ooit geprikt aan een spinnewiel en ben je toen 3 jaar in slaap gevallen, de 3 jaar voor de invoering van de euro?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan wil ik wel eens weten waar jij werkte, want ik heb nognooit een bigmac voor die prijs zien staan.
Schiphol, bij de spottersplek, dus niet achter de duane waar het weer wel duurder was dan bij de rest, maar daar schenken ze ook bierquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan wil ik wel eens weten waar jij werkte, want ik heb nognooit een bigmac voor die prijs zien staan.
ja dan noem je een locatie, logisch dat het daar zo duur is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Schiphol, bij de spottersplek, dus niet achter de duane waar het weer wel duurder was dan bij de rest, maar daar schenken ze ook bier.
Geloof me, 4.45 voor alle broodjes groter dan een hamburgertje.
Nope, het is een basisprijs die overal hetzelfde is, ook omdat anders de landelijke reclame niet meer klopt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dan noem je een locatie, logisch dat het daar zo duur is.
dat is marketting he, op plekken waar mensen nu eenmaal even moeten eten de prijzen hoger dan het normale.
alleen achter de duane was het duurder, en daar zat ik niet. Anyway, boeiend.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik accepteer dat het op schiphol waarschijnlijk inderdaad zo duur was.
en dat je me niet zit te fucken.
ik zit je óók niet te fucken heur. je zou zo een paranoïde, maar wél medicijnslikkende, broer kunnen zijn. ik mag jou wel en daarom reageer ik ook serieus in jouw topics.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik accepteer dat het op schiphol waarschijnlijk inderdaad zo duur was.
en dat je me niet zit te fucken.
nou ok ik geef toe dat het mogelijk is dat ik verkeerd zit over de hamburgers, ik eet tenslotte enkel groentenburgers..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zit je óók niet te fucken heur. je zou zo een paranoïde, maar wél medicijnslikkende, broer kunnen zijn. ik mag jou wel en daarom reageer ik ook serieus in jouw topics.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou ok ik geef toe dat het mogelijk is dat ik verkeerd zit over de hamburgers, ik eet tenslotte enkel groentenburgers..
maar van de patatten weet ik het 100% zeker.
Dat ontken ik ook niet. Maar als je werkelijk gelooft dat alles 2x zo duur is geworden kan ik deze mensen echt niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Veel dingen waren wel duurder na het invoeren van de euro, en dan zelfs duurder dan dat ze zouden zijn met enkel de inflatie. Op zich is het nu wel weer aan het normaliseren door de supermarkt oorlog en omdat cafe's er ook achter komen dat er opeens mensen weg blijven, maar het is onnozel om te beweren dat de euro geen effect gehad heeft op de prijzen.
Zo sterk weer. Je kan gewoon niet accepteren dat je te incapabel bent om normale discussies te voeren. Sinds wanneer ben je een debiel of mafkees als je aangeeft dat jij volledig fout zit met je populistische commentaar op zaken als de euro. En ja, je zit fout, zoals hieronder ook weer meerdere keren is bewezen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee jij weet het beter dan 90% van de nederlandse bevolking.
ok, dan weten we dat..
wanneer word je president?
je moet ons echt leiden met je wijsheid.
debiel.![]()
p.s. dat je mij op fok al niet kent zegt ook al wat.
zo sterk ben jij juist joh!, je komt hier binnenwalsen dat iedereen maar een gek is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zo sterk weer. Je kan gewoon niet accepteren dat je te incapabel bent om normale discussies te voeren. Sinds wanneer ben je een debiel of mafkees als je aangeeft dat jij volledig fout zit met je populistische commentaar op zaken als de euro. En ja, je zit fout, zoals hieronder ook weer meerdere keren is bewezen.
En ik ben wel benieuwd hoe je nu weer aan die 90 % vd bevolking komt.Je bent echt een lachertje.
Trouwens als je mij niet serieus kunt nemen, flikker dan lekker op in dit topic te posten, ga naar een economisch forum waar jullie verstandelijk gehandicapten gezellig met zn allen kunnen discuseren hoe iedereen in nederland gek is en het oh zo goed gaat met de economie, heb je godverdomme wel het benul hoeveel mensen er in armoede sterven door de heilige spook-economie die volgens figuren als jij zo ok is?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar als je werkelijk gelooft dat alles 2x zo duur is geworden kan ik deze mensen echt niet serieus nemen.
altijd handig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:04 schreef ChOas het volgende:
tvp
Haha, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Komen we weer op je punt, vrijheid. Daarnaast hoef ik hierover niet te discussieren, want elk logisch nadenkend persoon weet al wat de waarheid is. Mensen zoals jij hoef ik ook niet te overtuigen, je zal het toch nooit snappen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Trouwens als je mij niet serieus kunt nemen, flikker dan lekker op in dit topic te posten, ga naar een economisch forum waar jullie verstandelijk gehandicapten gezellig met zn allen kunnen discuseren hoe iedereen in nederland gek is en het oh zo goed gaat met de economie, heb je godverdomme wel het benul hoeveel mensen er in armoede sterven door de heilige spook-economie die volgens figuren als jij zo ok is?
krankzinnige.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Haha, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Komen we weer op je punt, vrijheid. Daarnaast hoef ik hierover niet te discussieren, want elk logisch nadenkend persoon weet al wat de waarheid is. Mensen zoals jij hoef ik ook niet te overtuigen, je zal het toch nooit snappen.
En je weet dat schelden een zwaktebod is in een discussie? Als je al enige intelligentie bezit, doet dát er ook nog eens afbreuk aan.
Verder heb ik helemaal geen mening ingenomen in deze discussie over een zogenaamde 'heilige spook-economie'. Dat zijn wederom jouw woorden. Ik heb alleen aangetoond dat je populistische non-argumenten gebruikt.
En waarschijnlijk heb ik een beter beeld van de wereld dan jij. Ik verdiep me eerst in onderwerpen voordat ik dingen ga verzinnen of af ga geven op de maatschappij of ga schelden op de mensen die het niet met me eens zijn. Het gaat namelijk niet alleen om de boodschap, maar ook om hoe je die boodschap brengt. Gezien je scheldwoorden kan je ook daar nog genoeg van leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |