Op de basisschool zat ik al met kids in de klas die slotjes of zo'n vieze blok[slijm]beugel hadden. Dan ben je 11 of 12 jaar oud?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:19 schreef saaw het volgende:
rond je 14e een beugel is redelijk normaal ja, en dat kan soms wel 2 jaar duren
en rond je 16e vind ik sex niet heel gel
Dat denk ik toch niet. Een tong is toch iets heel anders dan een penis + ik denk toch dat je bij pijpen mogelijk die scherpe ijzerpuntjes aan de binnenkant voelt en met tongen niet of nauwelijks 'last' van hebt.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee maar over het algemeen is het nogsteeds dezelfde mond.
Als je er met tongen geen last van hebt dan heb je wss met pijpen al helemaal geen last.
een lul komt niet in alle hoekjes en gaatjes van je mond.
Danku.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef Boeman het volgende:
Opgeschoond.
En in overleg weer terug naar SEX.
nee, van mij hoeft dat niet allemaalquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Goed_Gek het volgende:
vroegaaaaaaaaaahhh,
had ik een meisje met zo'n beugel met slotjes en zo. en als die me pijpte vond ik dat extreem geil.
pijpen mag wel een beetje ruw van mij, een dame die speels bijt vind ik ook niet erg
Jij legt je kunstgebit in een glas water...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
ik weet niet wat jij allemaal doet hoor maar ik gebruik mn tanden niet tijdens het pijpen
en je dan aankijken met van die boter geile oogjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:37 schreef avotar het volgende:
meisje met een beugel dat je pijpt.. dat is zooooo geil..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef 3doorsdown het volgende:
ja dat er restjes in de beugel zaten achteraf![]()
Hehe, gezien de reacties van m'n vorige vriendjes heel wat minder positief waren dan die van m'n huidige vriendje, waarbij ik alleen nog maar incl beugel heb gepijpt, mag ik dat misschien zelf wel bepalen..quote:
Wie zegt dat dat aan jou/je beugel ligt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef warrel het volgende:
[..]
Hehe, gezien de reacties van m'n vorige vriendjes heel wat minder positief waren dan die van m'n huidige vriendje, waarbij ik alleen nog maar incl beugel heb gepijpt, mag ik dat misschien zelf wel bepalen..![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:41 schreef het.ismij het volgende:
of je vriend is niet beter gewend?
en je ex vriendjes wel?
te erg gewoon.quote:
Dus heeft het niks met je beugel te makenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:45 schreef warrel het volgende:
De piemel van m'n huidige vriendje is gewoon véél leuker dan die van m'n exvriendjes..
Njiem!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Dus heeft het niks met je beugel te maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |