quote:Op zondag 7 mei 2006 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie Bupa's post vlak boven die van mij... de W in jouw was er niet.
Kristin Davis was bij Jonathan Ross te zien en ze hadden het over anale sex.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:14 schreef Bupatih het volgende:
Editslet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
En? Wat zei ze allemaal?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kristin Davis was bij Jonathan Ross te zien en ze hadden het over anale sex.
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
Ik mis ook altijd iets in rena's posts...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
Ik mis ook altijd iets in rena's posts...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige reply.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geweldige reply.!
Jeez, wees eens ad rem, mens!
Omdat ik het beste met jullie voorheb.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wil jij mensen altijd verbeteren![]()
Pleur toch eens dood, engerd.![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.... Bupa is daar al klaar mee, dus gaat hij verder met de rest van de wereld, te beginnen op Fok!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom wil jij mensen altijd verbeteren![]()
Pleur toch eens dood, engerd.![]()
Jij snapt het gewoon!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.... Bupa is daar al klaar mee, dus gaat hij verder met de rest van de wereld, te beginnen op Fok!
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.... Bupa is daar al klaar mee, dus gaat hij verder met de rest van de wereld, te beginnen op Fok!
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?![]()
Kinkyquote:Op zondag 7 mei 2006 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik het beste met jullie voorheb.
*note toevoegt bij rena wegens doodwensen van een moderator in functie
Ja hallo! Je maakte mij ook nieuwsgierig. Geef me eens rechten zodat ik kan zien wat dat isquote:Op zondag 7 mei 2006 15:26 schreef Svensational het volgende:
BUUP! http://forum.fok.nl/topic/853907
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo! Je maakte mij ook nieuwsgierig. Gaaf me eens rechten zodat ik kan zien wat dat is![]()
Tuurlijkquote:
quote:
Maar Buup is dan ook de tofste mod op Fok!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:29 schreef rena het volgende:
[..]
TuurlijkLeugenaar. Je bent gewoon een Bupa-lover, je zou alles voor hem doen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Buup is dan ook de tofste mod op Fok!![]()
![]()
Dat soort dingen posten is trouwens ook een van de vele andijvievloekenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Insgelijks!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Goh, bassie! Dat was de grap! Dat was het hele eieren eten!quote:
En ik maar denken dat je verward was en me voor blauw aanzagquote:Op zondag 7 mei 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, bassie! Dat was de grap! Dat was het hele eieren eten!
Dat van die PI snap ik ook wel, hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je verward was en me voor blauw aanzag
Trouwens, zie PI van die post
Zoals altijd dus eigenlijk!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat van die PI snap ik ook wel, hoor.
Ik was zelf ook verre van serieus.
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ging het ongeveer.
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
Jack Bauer was er ook. Hij lijkt me echt een toffe gozer om mee te stappen. Ondanks zijn leeftijd is ie nog net zo losbandig als een twintiger.
quote:
Zo waar.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan nog 5 minuten gewacht.
Of had 5 minuten eerder gepost.
Dit is niks, natuurlijk.
Ja, ik denk ook echt dat hij in het echte leven een CIA agent is.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:55 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die een acteur ook echt als zijn personage zien![]()
Wat had je anders verwacht van..quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook echt dat hij in het echte leven een CIA agent is.Is het nou zo moeilijk voor jou om te bedenken dat ik hem Jack Bauer noemde als gimmick?
Hij werkt voor CTU, niet voor de CIA!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook echt dat hij in het echte leven een CIA agent is.Is het nou zo moeilijk voor jou om te bedenken dat ik hem Jack Bauer noemde als gimmick?
Tut tut, niet zo naar doen tegen renaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben de serie een beetje uit het oog verloren. Wellicht dat ik volgende week even bij ga kijken. Hij zei dat ze bezig waren met een film.quote:
Ja, maar Bupa wil er niks van zeggenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Heb jij ook naar mijn PI's gekeken en beseft dat ik het misschien als grapje bedoelde? En ja, ik weet dat ik niet grappig ben
![]()
![]()
Met "quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Heb jij ook naar mijn PI's gekeken en beseft dat ik het misschien als grapje bedoelde? En ja, ik weet dat ik niet grappig ben
![]()
![]()
Dat is hier, ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef Repeat het volgende:
ik heb gehoord dat je hier je postcount kan opkrikken?
Goh. Je eerste slimme opmerking sinds je op FOK! zit.quote:
Ach, dat was één van mijn betere klonenquote:
Het is dat ik geen sigregels aan rena wil besteden, maar anders stond 'ie al lang in mijn sig.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat ik geen sigregels aan rena wil besteden, maar anders stond 'ie al lang in mijn sig.
Het is wel al duidelijk dat je dat een "geweldige" en "slimme" post vond.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat ik geen sigregels aan rena wil besteden, maar anders stond 'ie al lang in mijn sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |