Juist.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:05 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Gast, nu zit je wel enorm te slijmen zeg.
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij krijgt mij hier niet weg..Bij deze topic van PaulDat zal jou niet lukken.
![]()
Gewoon, jou kent ze nog nietquote:
Ja, maar die was weer weggehaald, ik heb 'm jammer genoeg niet gezienquote:Op zondag 7 mei 2006 13:02 schreef Bupatih het volgende:!
Heeft Haaibaaike niet ooit eens een foto gepost?
Tubgirl zeker?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die was weer weggehaald, ik heb 'm jammer genoeg niet gezien.
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:20 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde 2 uur geleden al op balkon gaan zitten... ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen nu
Ach, ik zal de fles factor 30 wel even pakken...quote:Op zondag 7 mei 2006 14:22 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan, kijk maar uit, je verbrand levend![]()
Patser![]()
Had dan nog 5 minuten gewacht.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef rena het volgende:
Een uurtje in de zon zitten en gelijk verbranden![]()
Leuk hoor
![]()
Uur + 5 minuten schop![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan nog 5 minuten gewacht.
Of had 5 minuten eerder gepost.
Dit is niks, natuurlijk.
quote:
quote:
Gelukkig ben ik iemand, en niet niemand :quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef rena het volgende:
[..]
Rot zelf op, wannarenaIk zal je de illusie maar ontnemen: NIEMAND wil als jou zijn.
Ik pleeg nog liever zelfmoord.
![]()
Pleur toch op zeg. Wannabe is nog altijd verzonnen door de Spice Girlsquote:
Ik las: dat dan bij het bandenplakken je je gaatje niet weet te vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Weet je? Ik hoop dat je tijdens het stoepkrijten per ongeluk aan een wit krijtje likt.
Of dat je band leegloopt!
En dat dan bij het bandenplakken je het gaatje niet weet te vinden!! Ha.
Ja, dat hoop ik voor haar.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las: dat dan bij het bandenplakken je je gaatje niet weet te vinden
Ah. Ik heb je geraaktquote:Op zondag 7 mei 2006 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Weet je? Ik hoop dat je tijdens het stoepkrijten per ongeluk aan een wit krijtje likt.
Of dat je band leegloopt!
En dat je dan bij het bandenplakken het gaatje niet weet te vinden!! Ha.
Ik niet origineel?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ah. Ik heb je geraakt![]()
De Bupa is ook niet orgineel![]()
![]()
Ja, en wie heeft de Spice Girls verzonnen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:31 schreef rena het volgende:
[..]
Pleur toch op zeg. Wannabe is nog altijd verzonnen door de Spice Girlsen niet door Bupa
![]()
quote:
Pas maar op hoor! Voor je het weet offert Bupa wat andijvie, doet hij een voodooandijviedansje, en rust er een andijvievloek op jou!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ah. Ik heb je geraakt![]()
De Bupa is ook niet orgineel![]()
![]()
Kloptquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op hoor! Voor je het weet offert Bupa wat andijvie, doet hij een voodooandijviedansje, en rust er een andijvievloek op jou!
Ja, hé! Het een en ander beweren, maar niks toelichten?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef rena het volgende:
[..]
Het geeft niet lieverdUit je frustraties maar
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klopt
Alleen zie jij mij niet staan.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hé! Het een en ander beweren, maar niks toelichten?
Zo kan ik het ook wel.
Ik mis jouw liefdevolle opmerkingen jegens mij. Ik voel mij zo leeg van binnen zonder jouquote:
Je kan zeker geen opmerking JEGENS iemand makenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mis jouw liefdevolle opmerkingen jegens mij. Ik voel mij zo leeg van binnen zonder jou.
Ikquote:Op zondag 7 mei 2006 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan zeker geen opmerking JEGENS iemand maken![]()
!
Die vloek gaat niet zozeer over andijvie eten hoor... de andijvievloek betekent dat je als een soort Eva voor de rest van je leven gekleed moet gaan in alleen een andijvieblad, en dat je een onbedwingbare drang krijgt om malle dansjes te maken als iemand het woord adnijvie gebruikt!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog andijvie op![]()
![]()
Kom maar op.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |