Kwilde net een 6230i aan schaffen. Maar had die SE ook in m'n handen gehad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:49 schreef Willaaam het volgende:
Ik ben hier blij met m'n sony ericsson Z520i, beste telefoon die ik ooit heb gehad. Verslaat de 6230i (sorry), mda vario, orange C500, motorola V525, heel de zwik. Fijne bediening, verbind met alles wat los en vast zit, buitengewoon goede agenda, goede pc software, geniaal. En het meest belangrijk: gruwelijke ontvangst, overal kun je bellen, zelfs in de raarste kelders
Die NEC 341i heb ik nuquote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:07 schreef Dafar het volgende:
Ik ga er in ieder geval op vooruit, mijn vorige was een NEC 343i![]()
Hij synced prima met outlook (agenda, contacten, notities). Mail heb ik nooit geprobeerd, haal ik via imap binnen op het toestel zelf (ingebouwde client, pop3 en imap dus). Hij synced ook prima met een apple, mocht je daar nog in geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Kwilde net een 6230i aan schaffen. Maar had die SE ook in m'n handen gehad.
Kan je ook goed synchen met outlook? En hoelang heb je hem al?
dat is dus echt iets waar ik niet echt blij van kan wordenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:10 schreef Dafar het volgende:
Wees hier blij met je nieuwe telefoon...
ik heb sinds vandaag abbo met een Nokia 6230!
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 05:30 schreef JoPiDo het volgende:
[afbeelding]
écht, een fijnere telefoon bestáát gewoon nietalles alles werkt perfect! en ik heb er natuurlijk meteen een 2 gb memorystick bij gekocht
300 euro, goedkoop telefoontje!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:27 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
icm. orange 12.50 2 jaar![]()
http://nokia.nl/nl/Telefoons/Modellen/6020/index.html
Och...quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:21 schreef Burbo het volgende:
d600!
Is dat een D720?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
icm orange 22.50 2 jaar.
Vorige keer had ik ook een 2-jarige abonnement, dat uiteindelijk 3 jaar duurde. Dus dat boeit me echt totaal niet.
K750i toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Als ik niet teveel aan het bijbehorende tweejarige abonnement denk, ben ik best blij![]()
Klopt helemaal, met TomTom, en nou verdwaal ik nooooooit meerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is dat een D720?
Die wou ik eerst ook, maar ik heb toch een D600 gehaald.
Want?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:34 schreef crossover het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik moet er niet aan denken om 2 jaar aan een abbo vast te zitten..
Dit is mijn derde telefoon gedeeld over 6 jaarquote:Op zondag 7 mei 2006 22:07 schreef optifree het volgende:
[..]
Je zou toch eens niet elke jaar een nieuwe telefoon mogen uit kiezen![]()
Misschien gaat je telefoon wel kapot na een maand, of hij valt in de wcquote:
Ik heb met steeds 2 jarige abonnementen nog zo'n 4 telefoons rondslingeren die allemaal werken:quote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien gaat je telefoon wel kapot na een maand, of hij valt in de wc
Daar zit je dan aan je abonnement
Daarom heb ik een lekker kort abbo, 6 maandjes met deze telefoon:
[afbeelding]
![]()
Tja, ik wil toch een telefoon die niet in Nederland te krijgen isquote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien gaat je telefoon wel kapot na een maand, of hij valt in de wc
Daar zit je dan aan je abonnement
Daarom heb ik een lekker kort abbo, 6 maandjes met deze telefoon:
[afbeelding]
![]()
Deze tweee modellen worden het beide nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef optifree het volgende:
Ik hoop deze te krijgen:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Alleen deze gaat het denk ik niet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |