Neeneeneenee ik zag het hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is keivals, het is héél anders geknipt.
Nu is het namelijk een negerin.
Dat is vals, ik wil dood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee ik zag het hoor!Meer in laagjes nu enzo heel cool, ja, ik zou haast willen zeggen: gewoon lekker nonchalant Zááns die lokken aan de zijkant.
.
*aai*![]()
Gewoon het nummer vergeten!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef petre86 het volgende:
#1683 dus
eten.. goed idee![]()
talamini.. daar ben ik de komende dagen niet bij in de buurt
saluté is ook lekker trouwens
en de broodjes gezond bij Pigalé ( tegenover de kroon )![]()
hmmm
Neeneeneenee niet dood!!!!quote:
Ja hé. Zien dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneenee niet dood!!!!![]()
![]()
Anders kom je maar bij mij in!!!Alle voorzieningen in de buurt, je kunt lopend naar school...!!
Je haar zit hartstikke leuk!!! Veel beter dan dat van mij zoals het nu geknipt is!!!
Waarom luister je naar Marco Borsato?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef creno het volgende:
heeft er een DJ meegewerkt aan het nieuwe nummer van Marco Borsato ?
Tiesto toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef creno het volgende:
heeft er een DJ meegewerkt aan het nieuwe nummer van Marco Borsato ?
dat vermoedde ik wel, maar ik weet het dus niet zeker, het is wel een lekker nummer, nieuwe marco borsato.quote:
Ik zal maandag een foto posten, die staat op mijn laptop en ik ben bij mijn oudersch nu.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want je was thuis van werken en eten!
Wat heb je allemaal gekauwd en zit nu in je buikje dan?quote:
Het plaatje doet het nietquote:
Zo'n broek wil íkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Of is het zo'n onderdeschaamhaargrens-liggende broek met een glimriem en een kruisnaad die je testikels haast moordend afknellen?
Ik had pizza polloquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekauwd en zit nu in je buikje dan?En geeft het een beetje een voldaan gevoel, maar bovenal: hoe is het nu met jou??!!
![]()
Hahai!
Komen er ook jongeren daar, ik had begrepen van nietquote:
Ligt Alkmaar niet 5 kilometer van Amsterdam af?quote:
Het plaatje doet het wel hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet
Maar het is vast een mooie
Of is het zo'n onderdeschaamhaargrens-liggende broek met een glimriem en een kruisnaad die je testikels haast moordend afknellen?
In de tijd dat ik er kwam nog wel, ik ben er nu alweer een paar jaar niet meer geweest, dus ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Komen er ook jongeren daar, ik had begrepen van niet
Zo;n coc-mannetje zei een keer tegen me: vroeger kwamen jongeren hier om andere jongeren te ontmoeten, maar met behulp van internet gaat dat tegenwoordig sneller, dan ga j eonline en heb je dezelfde avond nog een date![]()
![]()
Tja, vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er kwam nog wel, ik ben er nu alweer een paar jaar niet meer geweest, dus ik ben erg benieuwd.Maar ben in de buurt en een paar vrienden van me ook toevallig.
Ik ben nu een snobistische grootstedelijke kutnicht geworden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, vroeger was alles beterZoals Steven het een keer mooi verwoordde: toen homo zijn nog stoer was
![]()
in de stad wonen is leuk, dan kun je neerkijken op het plebs dat niet in de randstad woontquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu een snobistische grootstedelijke kutnicht geworden.![]()
quote:
WTF?? *keek ERquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef creno het volgende:
wow CSI begint meteen goed !
ik ga een piemel in mijn mond nemen
Steven? Dat schreef ik hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, vroeger was alles beterZoals Steven het een keer mooi verwoordde: toen homo zijn nog stoer was
![]()
De relatie tussen zin 1 en 2?quote:
Hoe groot zijn die?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus, maar dan van winegum
uhh, ik schat een centimeter of 5quote:
quote:
Ach, als je er eentje per keer "neemt"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:03 schreef creno het volgende:
[..]dan krijg je pas slechte tanden... alhoewel, ik heb nu ook zo'n dertig centimeter weggewerkt.
Wat kwam je doen in Amsterdam?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Pfffff. De Kalverstraat, de Dam, Het Begijnenhof, het Spiegelwartier, de 9 Straatjes, de Zeedijk, de warmoesstraat en de Wallen.. we hebben 't gelijk geha dvandaag
Zo. Douchen en op stap
Gewoon, kijken naar De Kalverstraat, de Dam, Het Begijnenhof, het Spiegelwartier, de 9 Straatjes, de Zeedijk, de warmoesstraat en de Wallenquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon, kijken naar De Kalverstraat, de Dam, Het Begijnenhof, het Spiegelwartier, de 9 Straatjes, de Zeedijk, de warmoesstraat en de Wallen
Ik lliep met 4 vrouwen te slenteren. Van terras naar terras, palm, hoegaarden, kriek, rode wijn, baileys etc. Op de Zeedijk gegeten. Daarna naar huis.
Hey, die heb ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben verbrand een beetje
En ik heb op de Zeedijk in zo'n chinese winkel hele leuke bamboo-placemats gekocht in de kleuren van m'n appartement (limoengroen en donkerpaars)
Die limoengroene, paarse, beetje blauwe bamboestreepjesmatten?quote:
Ja nu ja, van de Xenosquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die limoengroene, paarse, beetje blauwe bamboestreepjesmatten?Van 1.50 per stuk? Bij de Hol-Wha op de Zeedijk?
De Xenos is oorspronkelijk ook een Chinese toko, dus dat kunnen goed dezelfde zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja nu ja, van de Xenosmaar het voldoet wel aan de omschrijving, en voor zulk een bedrag idd...
Spinnen in huis brengen geluk. Moet je kijken wat ik voor je over heeftquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die is begonnen aan z'n eigen overtocht naar USA en komt je volgende maand weer opzoeken![]()
Maar maar... ik had net een sappige vlieg in zijn webje gestoptquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die is begonnen aan z'n eigen overtocht naar USA en komt je volgende maand weer opzoeken![]()
wellicht dat je hem daar straks in USA mee kan lokkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar maar... ik had net een sappige vlieg in zijn webje gestopt
Nope, twee stuks van max 23 kg, dus, niet één koffer van >= 23 <= 46 kg, bijv..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:27 schreef wonderer het volgende:
VS/Canada/Mexico:
2 stuks
max. 23 kg (50 lbs) per stuk
max. afmetingen 158 cm per stuk
Ik lees dit als 46 kilo... klopt dat?
Oeps, klopt, jij was 1637, hij was 1638quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Steven? Dat schreef ik hoor!
Oh, ja, okee. Maar dus niet de 20 kilo van Stroekie.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nope, twee stuks van max 23 kg, dus, niet één koffer van >= 23 <= 46 kg, bijv..
* vanitasvanitatumetomniava = jaloersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Dan ga ik maar op stap.
De barman zal wel moeten werken vanavond....
Nu ja, ik weet niet waar ze naar toe gaat, maar als ze in 'n bepaald deel van Amerika komt kan ze ook wel 'n inheemse tarantula als huisspin nemenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat je hem daar straks in USA mee kan lokken
maar dan heb je weer wel extra iets om het water mee over te nemen
en die 20 kilo aan bagage heb je al heel snel
Volgens mij komt ze die niet in het wild aan de oostkust tegen hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik weet niet waar ze naar toe gaat, maar als ze in 'n bepaald deel van Amerika komt kan ze ook wel 'n inheemse tarantula als huisspin nemen
Lekker handig, je hoeft je haren niet te kammen enzoquote:
Whehe, ik zie echt de gelijkenis niet... 'k Wilde dat ik z'n humor had.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:49 schreef wonderer het volgende:
En ik vind je nog steeds op Hugh Laurie lijken
Nee, de gel kan nog wel een maandje in de kast blijven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef BB_Koning het volgende:
Lekker handig, je hoeft je haren niet te kammen enzoMaare, waarom kijk je zo eng
![]()
I wish.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
de prison break wenthworth miller look... sans tattoeages
Bradley is het met me eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehe, ik zie echt de gelijkenis niet... 'k Wilde dat ik z'n humor had.
[..]
die Faun uit Narnia speelde in Children of Dune de zoon van Paul Muad'Dib Atreides...quote:
En de vorm van je mond, en je ogen, en de vorm van je gezicht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Wenthworthquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:54 schreef Cairon het volgende:
de prison break wenthworth miller look... sans tattoeages
Eh, okee, you got a pointquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef creno het volgende:
marco gaat op zijn nieuwe CD allemaal kleur-liedjes zingen, de eerste is "Rood"
het tweede nummer is "geel" en ik heb de songtekst gevonden
komt ie dan (in een spoiler want misschien willen sommige het nog niet weten):Wat zegt het over mij als ik eerst aan geelzucht moest denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alias Capriccio Dieu Donné
Sweet Dreams Crenoquote:
dan moet je ook eens naar Six Feet Under gaan kijkenquote:
Don't be.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava = jaloers
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Dat was de eerste show.
Ik verbaas me er over hoe f*cking slecht dat podium is. Als ik draai dan draait dan hete podium mee en die sprong die durf ik dus echt amper te maken want dan stort ie in.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien is sterke koffie in combinatie met experimentele rave toch niet zo'n goed idee*stuiterdestuiter*
Stuiter jij??quote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien is sterke koffie in combinatie met experimentele rave toch niet zo'n goed idee*stuiterdestuiter*
Die sjaal ligt in de kast.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
PAS je wel even op met je heup en alles dat hij er niet uitschiet en hoe is het met je sjaal trouwens?
Wil je dat niet zo streng zeggen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sjaal ligt in de kast.
En die heup.... kijk ik mag dan al 27 zijn maar die zal nog wel ff blijven zitten. Ik val OF zijdelings van het podium af OF het podium stort in.
Dan klaag ik de winkels aanquote:Op zondag 7 mei 2006 14:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je dat niet zo streng zeggen?Daar schrik ik van.
![]()
Maar oke, PAS je wel even op dan dat je niet door het poidium zakt of dat er wat mee gebeurt ofzo??Straks loop je een blessure op die je je hele verdere leven van dat poodium houdt!!!
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan klaag ik de winkels aan
(bij Edgar Vos valt vast wel wat te halen)
Ja daaaaaaghquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |