quote:Op zondag 7 mei 2006 00:11 schreef creno het volgende:
marco gaat op zijn nieuwe CD allemaal kleur-liedjes zingen, de eerste is "Rood"
het tweede nummer is "geel" en ik heb de songtekst gevonden
komt ie dan (in een spoiler want misschien willen sommige het nog niet weten):Wat zegt het over mij als ik eerst aan geelzucht moest denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alias Capriccio Dieu Donné
Sweet Dreams Crenoquote:
dan moet je ook eens naar Six Feet Under gaan kijkenquote:
Don't be.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava = jaloers
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Dat was de eerste show.
Ik verbaas me er over hoe f*cking slecht dat podium is. Als ik draai dan draait dan hete podium mee en die sprong die durf ik dus echt amper te maken want dan stort ie in.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien is sterke koffie in combinatie met experimentele rave toch niet zo'n goed idee*stuiterdestuiter*
Stuiter jij??quote:Op zondag 7 mei 2006 14:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien is sterke koffie in combinatie met experimentele rave toch niet zo'n goed idee*stuiterdestuiter*
Die sjaal ligt in de kast.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
PAS je wel even op met je heup en alles dat hij er niet uitschiet en hoe is het met je sjaal trouwens?
Wil je dat niet zo streng zeggen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die sjaal ligt in de kast.
En die heup.... kijk ik mag dan al 27 zijn maar die zal nog wel ff blijven zitten. Ik val OF zijdelings van het podium af OF het podium stort in.
Dan klaag ik de winkels aanquote:Op zondag 7 mei 2006 14:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je dat niet zo streng zeggen?Daar schrik ik van.
![]()
Maar oke, PAS je wel even op dan dat je niet door het poidium zakt of dat er wat mee gebeurt ofzo??Straks loop je een blessure op die je je hele verdere leven van dat poodium houdt!!!
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan klaag ik de winkels aan
(bij Edgar Vos valt vast wel wat te halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |