Ok.quote:
Tnx! Ik stel nu snel een paar vragen, want we hebben straks 4-6 weken geen inet meer, En helaas ook geen telefoon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Harde fruitsoorten kan je vaak beter idd eerst koken anders kan je ze bijna niet pureren. Denk hierbij aan appels en bijvoorbeeld nog harde peren enzo. Een beetje diksap of sinaasappelsap zou ik er alleen bij doen als de prut heel heel erg dik is. Je moet een beetje op pap dikte uit komen lijkt me zo. Ietsje dunner.
Diksap geconcentreerd vruchtensap waaraan geen suiker is toegevoegd. De diksap kan met water worden verdund tot een drankje.
Dat was omdat ze er megakramp van kreeg. Maar nu zijn we heel wat weken verder. Hopelijk verdraagt ze het nu goed. We gaan het iig langszaam opbouwen. En 3 dagen hetzelfde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:39 schreef Yoni het volgende:
Ah ik heb dan gemist dat jullie alweer gestopt waren met de fruithapjes...
Kan geen kwaad idd. Doen wij ook wel es bij Sara als ze haar ochtendflesje dus niet wil drinken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:23 schreef Vicky het volgende:
geen idee of dat nieuw is, maar de dietiste zei dat het ewoon kon.
& diverse online shops hebben 't ook, oa deze. Van een Frans merk, Kaloo.quote:Parfum voor baby's
Burberry heeft een geurlijn voor baby’s geïntroduceerd. Gezondheidsplein heeft de babyparfum getest. Ruiken baby’s frisser dankzij deze parfum? Of schaadt het de band tussen moeder en baby?
Oud-verloskundige, en auteur van diverse zwangerschapsboeken, Mariëlle Croon, geeft haar deskundige mening.
Meer informatie:
Burberry babyparfum is onder meer te koop bij Douglas.
Fragment Bekijk het fragment uit de uitzending: smallband
dat is punt eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef poemojn het volgende:
Ze krijgt toch speciale flesvoeding? Hypoallergeen stinkt al vreselijken dat luchtje wordt toch erger naarmate ze de melk meer bewerkt hebben?
op de echo zag het er goed uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef Sugar het volgende:
Evenstar, misschien heb ik het gemist, maar hebben ze nu nog een keer naar Arwen's heupjes gekeken? Extra? Ben benieuwd of alles goed is!
oke. WIlde ook niet meteen er iets op doen, maar alvast ter infoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:33 schreef bixister het volgende:
vicky, ik zou de eerste tijd gewoon niks erop doen. een droge korst om lekker op te sabbelen/'knagen', beetje aan smaak/gevoel te wennen is echt meer dan voldoende. boter en ander beleg maken het vaak wat te klef waardoor het juist moeilijker wordt om 't weg te krijgen.
wennie, balen zo'n zware kuur voor robin, hopelijk slaat deze wel goed aan.
hier heeft arwen een aardbeivlekje maar die viel mij ook niet gel;ijk op hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef Mammietje het volgende:
Evenstar, heeft ze niet een smetplekje ergens (okseltje ofzo) die wat ontstoken raakt? Dat meurt namelijk ook onwijs en daar zou je dan even creme voor moeten halen. Om mijn kleine (met supergevoelig huidje, dus niets mag!) lekker te laten ruiken, doe ik haar haarlotion in (van Zwitsal) en het overtollige op mijn handen smeer ik in haar kleren.
Vandaag voor het eerst naar het cb geweest met Tinka. Helaas was ze amper gegroeid sinds de geboorte - van 3875 naar 4100 gram- maar de arts weet het een beetje aan mijn medische achtergrond rond de bevalling en herstel deze maand. (Ik geef borstvoeding) Gaat nu ook iets beter, ze huilt minder en heeft vannacht maar liefst 6 uur doorgeslapen! Lekker hoor!![]()
Schaamde me alleen dood daar dat de arts op haar rug een zogenaamde 'koffievlek' ontdekte die ik in die maand dat ze er is nog niet gezien had! Terwijl dat ding wel een volwassen vinger groot was! Ik had haar alleen nog nooit bloot op haar buik gelegd!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga zelf de hapjes maken, en ivm dat arwen schijnbaar erg allergie gevoelig is weet ik dan precies wat er in zitstaat op die potjes ook wel maar toch idd een gevoels dingetje.
trouwens hier iemand tips voor arwen in der maxicosi ze duwt echt haar hoofdje naar voren alsof ze rechtop wilt zitten met of zonder verkleiner. ze zit goed strak vast kan dit kwaad of niet?Oh en weet iemand hier wara je babyparfum kunt kopen ? da kruidvat etos trekpleister allemaal gehad al![]()
bix het gaat echt niet om die boertjes of om een poepluiertje.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:29 schreef bixister het volgende:
het zal best dat die speciale melk-boertjes niet zo lekker ruiken maar stinkt ze de hele tijd dan? het hele idee van babyparfum staat mij erg tegen eerlijk gezegd. babietjes zijn nog zo puur, zonde om daar een parfum overheen te sprenkelen. en zeker voor een kindje met allergieën zou ik 't echt juist niet doen, waarom die huid aan zoiets blootstellen?
vervelend lijkt me dat, alleen zou ik zelf denk ik toch niet voor een parfum kiezen. Ik vraag me af of een parfummetje wel zin heeft. Je voegt alleen een geurtje toe en dat moet maar net lekker ruiken in combinatie met de geur van de voeding.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
bix het gaat echt niet om die boertjes of om een poepluiertje.
was het kind en ze ruikt nog heel sterk. en dat is echt geen lief babygeurtje maar een putlucht bij tijd en wijle.
Het is niet leuk ook om telkens van ook zowel vreemde mensen te horen dat je kindje stinkten constant alles te moeten verantwoorden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |