abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:23:37 #151
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37915793
wat owlet zegt
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 14:41:11 #152
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_37916387
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef Martineke het volgende:
wat owlet zegt
Ok.
Wie weet of het klopt dat je sommig fruit eerst moet koken?
En voegen jullie bij vers gepureerd fruit nog iets toe? Zoals water, sinaasappelsap, diksap oid.
Diksap, is dat een soort ranja trouwens?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:43:25 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37916461
Harde fruitsoorten kan je vaak beter idd eerst koken anders kan je ze bijna niet pureren. Denk hierbij aan appels en bijvoorbeeld nog harde peren enzo. Een beetje diksap of sinaasappelsap zou ik er alleen bij doen als de prut heel heel erg dik is. Je moet een beetje op pap dikte uit komen lijkt me zo. Ietsje dunner.

Diksap geconcentreerd vruchtensap waaraan geen suiker is toegevoegd. De diksap kan met water worden verdund tot een drankje.
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 14:53:37 #154
3926 crew  Djeez
pi_37916819
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Harde fruitsoorten kan je vaak beter idd eerst koken anders kan je ze bijna niet pureren. Denk hierbij aan appels en bijvoorbeeld nog harde peren enzo. Een beetje diksap of sinaasappelsap zou ik er alleen bij doen als de prut heel heel erg dik is. Je moet een beetje op pap dikte uit komen lijkt me zo. Ietsje dunner.

Diksap geconcentreerd vruchtensap waaraan geen suiker is toegevoegd. De diksap kan met water worden verdund tot een drankje.
Tnx! Ik stel nu snel een paar vragen, want we hebben straks 4-6 weken geen inet meer, En helaas ook geen telefoon.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:02:12 #155
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37917131
weet niet wie die tip gaf, bix geloof ik? om bijv appel in de magnetron te doen, word t zacht van.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 mei 2006 @ 15:39:07 #156
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37918401
Ah ik heb dan gemist dat jullie alweer gestopt waren met de fruithapjes...
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 16:07:10 #157
3926 crew  Djeez
pi_37919416
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:39 schreef Yoni het volgende:
Ah ik heb dan gemist dat jullie alweer gestopt waren met de fruithapjes...
Dat was omdat ze er megakramp van kreeg. Maar nu zijn we heel wat weken verder. Hopelijk verdraagt ze het nu goed. We gaan het iig langszaam opbouwen. En 3 dagen hetzelfde.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:01:43 #158
105850 Fuente
mamamuts
pi_37924992
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:23 schreef Vicky het volgende:
geen idee of dat nieuw is, maar de dietiste zei dat het ewoon kon.
Kan geen kwaad idd. Doen wij ook wel es bij Sara als ze haar ochtendflesje dus niet wil drinken.

Ingrid, fijn dat het goedging! Wij geven Sara vers fruit. In het begin kookte ik het fruit even (zoals appels en peren enzo). Je kan het gewoon pureren of heel fijn prakken. Het kan in het begin als je het heel fijn wilt hebben wel fijn zijn om even van die 4 maanden-potjes te geven. Maar ik moet zeggen dat ik zelf meer voorstander ben van vers (gewoon gevoel). Ik zou geen sinasappelsap bijvoegen want dat ik erg 'scherp'en volgens mij kunnen ze er krampjes van krijgen. Zelf heb ik er nooit iets bijgedaan, fruit bevat van zichzelf al veel water en als je bijvoorbeeld een banaan prakt komt er al veel vocht uit.

Arwen, beterschap meissie

Robin, jij ook beterschap!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:53:45 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37929395
ik ga zelf de hapjes maken, en ivm dat arwen schijnbaar erg allergie gevoelig is weet ik dan precies wat er in zit staat op die potjes ook wel maar toch idd een gevoels dingetje.
trouwens hier iemand tips voor arwen in der maxicosi ze duwt echt haar hoofdje naar voren alsof ze rechtop wilt zitten met of zonder verkleiner. ze zit goed strak vast kan dit kwaad of niet?
Oh en weet iemand hier wara je babyparfum kunt kopen ? da kruidvat etos trekpleister allemaal gehad al
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:55:01 #160
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37929458
babyparfum
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37929530
Babyparfum? nee ik zou het niet weten, waarom zou je zoiets willen hebben?

Ik geef (bijna) altijd potjes. Zowel fruit als groente. Ze krijgt weleens een verse banaan of stukjes aardbei maar bijna altijd een potje. Op het KDV krijgt ze wel vers fruithapje. Idd eerst begonnen met die 4 maanden 1e hapje potjes (ookal was ze toen al 6 maanden) en dan langzaamaan overgestapt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:59:07 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37929620
ja van natusan ik houdt zielsveel van me meisje maar ze meurt onwijs klinkt heel bottig misschien maar het ruikt echt vies en tegen zwitsal kan ze niet zo goed tegen tegen de lotions en me moeder heeft het vroeger bij ons ook veel gebruikt..
pi_37929687
Wat ruikt er vies dan? Ik gebruik helemaal geen bodylotion of id en was haar met neutrale wasgel en ze ruikt toch echt niet vies hoor. Ja als ze een poepluier heeft, maar zodra die weg is ook niet meer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37929699
Nooit van gehoord Maar Douglas moet t blijkbaar hebben
quote:
Parfum voor baby's
Burberry heeft een geurlijn voor baby’s geïntroduceerd. Gezondheidsplein heeft de babyparfum getest. Ruiken baby’s frisser dankzij deze parfum? Of schaadt het de band tussen moeder en baby?
Oud-verloskundige, en auteur van diverse zwangerschapsboeken, Mariëlle Croon, geeft haar deskundige mening.
Meer informatie:
Burberry babyparfum is onder meer te koop bij Douglas.
Fragment Bekijk het fragment uit de uitzending: smallband
& diverse online shops hebben 't ook, oa deze. Van een Frans merk, Kaloo.

[ Bericht 9% gewijzigd door poemojn op 17-05-2006 21:08:37 ]
pi_37929726
Ze krijgt toch speciale flesvoeding? Hypoallergeen stinkt al vreselijk en dat luchtje wordt toch erger naarmate ze de melk meer bewerkt hebben?
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:07:04 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37929933
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef poemojn het volgende:
Ze krijgt toch speciale flesvoeding? Hypoallergeen stinkt al vreselijk en dat luchtje wordt toch erger naarmate ze de melk meer bewerkt hebben?
dat is punt een
plus dat ze nog steeds zuur heeft al is het veel minder maar ze meurt gewoon helemaal nara die voeding en het zuur en kan je kleertjes wisselen wta je wilt maar het helpt niet dus een geurtje zou wel fijn zijn
pi_37930479
mylene is een vlaams cosmetica bedrijf dat thuisparty's geeft en die hebben volgens mij ook een baby geur lijn
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:24:27 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37930719
hmm eens bij de douglas kijken dan
pi_37931018
Evenstar, bij babybrabbel.nl verkopen ze Zwitsal Eau de cologne.
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:30:44 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37931061
thanx iig voor de tips
pi_37941736
Dalijk naar het cb.. ben ben benieuwd wat Amber nu weer aangekomen is en hoe lang ze is, want volgens mij groeite ze ook flink in de lengte.

Ze is vandaag al weer 7 maanden... damn wat gaat de tijd toch snel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage donderdag 18 mei 2006 @ 09:13:37 #172
3926 crew  Djeez
pi_37941746
Wij nemen voorlopig afscheid van jullie.
Helaas hebben we vanaf morgen geen inet meer. (helaas ook geen vaste telefoon, lastig hoor!)
Met Kim gaat het goed. Ze is heel vrolijk. De lactulose heeft gisteren erg goed geholpen, dus we hopen maar dat het nu weer " normaal" wordt! Ik had nog foto's willen plaatsen, maar de camera ligt in het nieuwe huis. Dus dat komt ooit nog wel eens, met de niewe kamer van Kim.

Dus tot ziens!

(gelukkig kunnen we altijd bij mijn ouders inetten, dus kan ik af en toe nog spieken)

Ingrid
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:15:29 #173
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37941777
Evenstar, misschien heb ik het gemist, maar hebben ze nu nog een keer naar Arwen's heupjes gekeken? Extra? Ben benieuwd of alles goed is!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37941786
SUcces met verhuizen Ingrid en Djeez!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:42 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37944253
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef Sugar het volgende:
Evenstar, misschien heb ik het gemist, maar hebben ze nu nog een keer naar Arwen's heupjes gekeken? Extra? Ben benieuwd of alles goed is!
op de echo zag het er goed uit maandag horen we de definitieve uitslag maar voorals nog is het positief
pi_37945065
Net dus bij het cb geweest. Ze weegt nu 7620 gram en is 66 cm. Ze zit qua gewicht goed op het gemiddelde alleen qua lengte zit ze 4 cm onder het gemiddelde. verder neits bijzonders
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37956261
Amber mag nu ook af en toe een bruine boterham. Ben vergeten te vragen wat ik hierop zou kunnen doen. Iemand tips?

Ze wil geen brocolli vandaag... Dus nu maar een droog bammetje gegeven. Alleen de stukjes brood vliegen door de kamer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37959449
Djeez en Ingrid, succes met verhuizen!

Vicky, Sara krijgt boter/smeerkaas/soms appelstroop/ geprakt fruit op brood.
Eerst heb ik een hele tijd gewoon droog brood gegeven (op advies van hier ) zodat ze er goed aan kon wennen, en dat heeft ze ook wel nodig gehad want de eerste weken keek ze me nogal pissig aan als ik met brood kwam aanzetten Inmiddels vindt ze het dus heerlijk en eet ze 's morgens een hele boterham (incl. korstjes) en 's middags weer bijna een hele
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:57:18 #179
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37964088
Ingrid en Djeez veel succes

ik gaf boterham met appelstroop of smeerkaas heel erg in het begin.
maxim at eerst de korstjes ook op, nou tegenwoordig niet meer
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:29:07 #180
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37983101
Ik ben vanochtend weer met Robin naar de dokter geweest.
De dokter vond de toestand niet verbeterd Hij heeft nu een nogal zware (de apotheek ging zelfs even nabellen of het wel klopte) inhalator erbij gekregen (nu dus 3x p.d. Berodual en 2x p.d. Flixotide) en weer een kuur (Klacid) gekregen, omdat hij alweer 4 dagen koorts heeft. Vooral met die kuur ben ik niet zo blij, maar de dokter wilde die toch graag geven ter bescherming, omdat z'n longetjes nogal instabiel zijn.
Dinsdag moeten we weer terug. Als het dan niet verbeterd is, moet worden we doorverwezen naar de kinderarts. Mocht het wel beter gaan, moeten we op den duur naar de kinderarts (dokter wil graag dat die er op toeziet). Dokter denkt overigens dat Robin astmatisch is, erfelijk, dankzij moi

Evenstar, spannend zeg Hopelijk krijgen jullie maandag supernieuws!

Amber aan de bammetjes, lekker hoor
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_37983230
vicky, ik zou de eerste tijd gewoon niks erop doen. een droge korst om lekker op te sabbelen/'knagen', beetje aan smaak/gevoel te wennen is echt meer dan voldoende. boter en ander beleg maken het vaak wat te klef waardoor het juist moeilijker wordt om 't weg te krijgen.

wennie, balen zo'n zware kuur voor robin, hopelijk slaat deze wel goed aan.
pi_37983328
he bah, balen Wennie! Ik hoop dat die inhalator wel gaat aanslaan.... zielige Robin.
Vond het zo zielig dinsdag toen ie zo aan het hoesten was en er bijna in bleef hangen...

Word maar snel beter Robin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37983371
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:33 schreef bixister het volgende:
vicky, ik zou de eerste tijd gewoon niks erop doen. een droge korst om lekker op te sabbelen/'knagen', beetje aan smaak/gevoel te wennen is echt meer dan voldoende. boter en ander beleg maken het vaak wat te klef waardoor het juist moeilijker wordt om 't weg te krijgen.

wennie, balen zo'n zware kuur voor robin, hopelijk slaat deze wel goed aan.
oke. WIlde ook niet meteen er iets op doen, maar alvast ter info .

Amber is vandaag weer de hele dag bij oma. Normaalgesproken zou ik haar om 5 uur ophalen maar ik ben een beetje ziekig. Gister ineens 40 graden koorts . Michel haalt haar nu vanavond op na zijn werk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:01:27 #184
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37984127
Ik hoop het ook, dit is al de derde kuur die hij dit jaar krijgt
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_37989417
Evenstar, heeft ze niet een smetplekje ergens (okseltje ofzo) die wat ontstoken raakt? Dat meurt namelijk ook onwijs en daar zou je dan even creme voor moeten halen. Om mijn kleine (met supergevoelig huidje, dus niets mag!) lekker te laten ruiken, doe ik haar haarlotion in (van Zwitsal) en het overtollige op mijn handen smeer ik in haar kleren.

Vandaag voor het eerst naar het cb geweest met Tinka. Helaas was ze amper gegroeid sinds de geboorte - van 3875 naar 4100 gram- maar de arts weet het een beetje aan mijn medische achtergrond rond de bevalling en herstel deze maand. (Ik geef borstvoeding) Gaat nu ook iets beter, ze huilt minder en heeft vannacht maar liefst 6 uur doorgeslapen! Lekker hoor!
Schaamde me alleen dood daar dat de arts op haar rug een zogenaamde 'koffievlek' ontdekte die ik in die maand dat ze er is nog niet gezien had! Terwijl dat ding wel een volwassen vinger groot was! Ik had haar alleen nog nooit bloot op haar buik gelegd!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:08:48 #186
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37990243
een wat? koffievlek, was dat?
pi_37990632
Een moedervlek Martineke. Ik heb er een op mijn been, Myrthe een op dr rug, maar die is heel erg licht en bijna niet te zien.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:40:22 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37993087
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef Mammietje het volgende:
Evenstar, heeft ze niet een smetplekje ergens (okseltje ofzo) die wat ontstoken raakt? Dat meurt namelijk ook onwijs en daar zou je dan even creme voor moeten halen. Om mijn kleine (met supergevoelig huidje, dus niets mag!) lekker te laten ruiken, doe ik haar haarlotion in (van Zwitsal) en het overtollige op mijn handen smeer ik in haar kleren.

Vandaag voor het eerst naar het cb geweest met Tinka. Helaas was ze amper gegroeid sinds de geboorte - van 3875 naar 4100 gram- maar de arts weet het een beetje aan mijn medische achtergrond rond de bevalling en herstel deze maand. (Ik geef borstvoeding) Gaat nu ook iets beter, ze huilt minder en heeft vannacht maar liefst 6 uur doorgeslapen! Lekker hoor!
Schaamde me alleen dood daar dat de arts op haar rug een zogenaamde 'koffievlek' ontdekte die ik in die maand dat ze er is nog niet gezien had! Terwijl dat ding wel een volwassen vinger groot was! Ik had haar alleen nog nooit bloot op haar buik gelegd!
hier heeft arwen een aardbeivlekje maar die viel mij ook niet gel;ijk op hoor
ik wil foto's van tinka
en het is geen smetplekje bij arwen.
Ze heeft speciale voeding en zoals poejmon eerder shcreef die ruiken heel sterk en ehct niet lekker de neocate stinkt nog harder als de gewone hypoallergene voeding.
Daarbij heet ze veel last van zuuroprispingen nog ondanks de losec en die combinatie maken dat ze af en toe als een rioolratje ruikt
de haarlotion van zwitsal kan ze dus niet hebben krijgt ze berg van, terwijl ze de zonnebrand creme en badschuim wel kan hebben ik kijk nog even aan.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:46:09 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37996636
max heeft ook een grote moedervlek bij zn bips
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:49:01 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37998382
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga zelf de hapjes maken, en ivm dat arwen schijnbaar erg allergie gevoelig is weet ik dan precies wat er in zit staat op die potjes ook wel maar toch idd een gevoels dingetje.
trouwens hier iemand tips voor arwen in der maxicosi ze duwt echt haar hoofdje naar voren alsof ze rechtop wilt zitten met of zonder verkleiner. ze zit goed strak vast kan dit kwaad of niet?Oh en weet iemand hier wara je babyparfum kunt kopen ? da kruidvat etos trekpleister allemaal gehad al
pi_38001174
Evenstar, volgens mij kan dat geen kwaad. Amber deed/doet dat ook steeds.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38001244
Wat Ladybos zegt... een koffievlek is een soort moedervlek maar dan lichter van kleur... Er schijnen ook haren op te kunnen groeien, hoop voor haar dat dat niet gebeurt.
Zo... beetje verduidelijking kan geen kwaad... straks denkt iemand dat ik op mijn kind heb lopen morsen met koffie!

Gehgeh... Evenstar... een rioolratje! Dat zou een vriendin van mij moeten horen; die schoot ook al in de stress toen ik zei dat mijn meissie op het Wereld-natuurfondsapie die bij zijn moeder wegkruipt (op tv) lijkt! Geen foto's voorradig... maar neem van mij aan dat ze daar op lijkt!
Knap lastig probleempje trouwens...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:29:01 #193
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38001335
Mammietje, ik vind Tinka echt een heeeeeeele lieve naam! Dat wilde ik (nog een keer) even zeggen! En dat wat jij zegt herken ik ook wel. Het duurt gewoon even voordat je dat hele lijfje, met alles erop en eraan, net zo goed kent als je eigen lijf. In het begin was het hier bijvoorbeeld ook vooral mijn vriendje die Julius in bad deed enzo. Ik zag hem gewoon vooral aangekleed. Dus de kennismaking met dat kleine, blote lichaampie, kwam hier ook pas later. Helemaal niet stom hoor!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:32:34 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38011405
Evenstar, wat ik bij mijn meisjes weleens gebruik als 'parfum' is van dat haarwater van de Kruidvat, dat doe ik niet op Emma's hoofdje vanwege de eczeem, maar wel een beetje op m'n handen en dan op haar kleertjes. Als ik weg ga dan, dan wil ik dat ze extra lekker ruikt lijkt me wel vervelend zeg, dat die melk zo stinkt.
pi_38012571
Aaaaaaaaaarghhh ik werd helemaal gek vannacht...AMber rolt dus elke keer naar haar buik, dat vind ze gewoon lekker slapen, maar daar gaat wel een hoop gepiep mee gemoeit. Vannacht dus ook weer en als we haar terugrolde naar haar rug ging ze zelf weer direct naar haar buik. Heb nog geprobeerd haar vast te leggen met een laken maar dat had ook geen resultaat. Kreeg er de schijt van. Ze was ook heel erg onrustig, waarschijnlijk aan het dromen ofzo. Heb haar toen maar uit bed gehaald, even met haar rondgelopen tot ze weer rustig werd en toen weer in bed gelegd. Ze heeft daarna geen kik meer gegeven en werd pas om 9.00 uur wakker ongeveer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38014015
Nou Merlijn doet het goed. Hij heeft het nu ook op het KDV voorelkaar dat hij niet slaapt overdag. Gisteren hadden ze hem maar twee keer echt een half uurtje slapend gekregen en dat in de 10 uur dat hij daar is he. Ik had wel meteen iets van het ligt in ieder geval niet aan mij, omdat hij thuis ook niet altijd goed in slaap te krijgen is. Als je hem bij het eerste moeheidssignaal weglegt heb je kans dat hij aan het protesteren blijft tot hij weer uit bed wordt gehaald. Het beste werkt hier hem in slaap voeden of wandelen tot hij slaapt. Het probleem met hem is echt hij dat overal bij wilt zijn, gelukkig huilt hij dan wel niet en houdt zich groot.
De keren dat hij in het begin wel sliep zal toen wel teveel indrukken geweest zijn ofzo.
pi_38015237
het zal best dat die speciale melk-boertjes niet zo lekker ruiken maar stinkt ze de hele tijd dan? het hele idee van babyparfum staat mij erg tegen eerlijk gezegd. babietjes zijn nog zo puur, zonde om daar een parfum overheen te sprenkelen. en zeker voor een kindje met allergieën zou ik 't echt juist niet doen, waarom die huid aan zoiets blootstellen?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:36:25 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38015408
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:29 schreef bixister het volgende:
het zal best dat die speciale melk-boertjes niet zo lekker ruiken maar stinkt ze de hele tijd dan? het hele idee van babyparfum staat mij erg tegen eerlijk gezegd. babietjes zijn nog zo puur, zonde om daar een parfum overheen te sprenkelen. en zeker voor een kindje met allergieën zou ik 't echt juist niet doen, waarom die huid aan zoiets blootstellen?
bix het gaat echt niet om die boertjes of om een poepluiertje.
was het kind en ze ruikt nog heel sterk. en dat is echt geen lief babygeurtje maar een putlucht bij tijd en wijle.
Het is niet leuk ook om telkens van ook zowel vreemde mensen te horen dat je kindje stinkt en constant alles te moeten verantwoorden..
pi_38015646
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

bix het gaat echt niet om die boertjes of om een poepluiertje.
was het kind en ze ruikt nog heel sterk. en dat is echt geen lief babygeurtje maar een putlucht bij tijd en wijle.
Het is niet leuk ook om telkens van ook zowel vreemde mensen te horen dat je kindje stinkt en constant alles te moeten verantwoorden..
vervelend lijkt me dat, alleen zou ik zelf denk ik toch niet voor een parfum kiezen. Ik vraag me af of een parfummetje wel zin heeft. Je voegt alleen een geurtje toe en dat moet maar net lekker ruiken in combinatie met de geur van de voeding.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:36:02 #200
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38016894
das naar evenstar, zonde van t lekkere babygeurtje.
maar is het echt haar huid ofzo?
ik denk idd wat suzanna zegt haarwater oid of een olietje (ruiken meetsal ook lekker) en dan gewoon een beetje door je handen wrijven en dan op kleertjes of bolletje.
of gewoon t hele lijffie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')