De pneumokokkenvaccinatie (Prevenar) zit niet in onderzoeksfase, het middel wordt in Amerika al jaren gebruikt. Wat wel onderzocht wordt (ons proefkonijntje doet er wel aan meequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb niet gekozen voor de pneumokokken.
Ik heb niet de behoefte er aan dat ons meisje als een soort proefkonijn gebruikt wordt. want wat mij op het cb hier verteld is dat het nog allemaal in de onderzoeksfase zit.
Fijn dat merlijn wat beter is randa
saartje ook beter
robin, benauwdheid is rottig hopenlijk komt er eens iets wta wel helpt voor je.
Hie rheeft madam besloten dat maat 62 voor mietjes isze heetf 2 weken in maat 62 gepast en we hebben dus gisteren even geshopt voor kleertjes maat 68
volgens mij doet de neocate wat hij moet doen en de andere voedingen niet deden
![]()
Ok.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef Belana het volgende:
je hebt toch al de raad gekregen om te wachten? En morgen ga je naar de kinderarts. Meer dan jullie doen kun je niet doen hoor.
Ja prcies, je voelt je machteloos. Ik hebgeen idee, maar nu kon dat niet, want er zat geen prop voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:44 schreef nebelung het volgende:
Wat zielig toch voor het meisje
Een klysma zal wel verlichting geven, maar zal het achterliggende probleem niet oplossen. Ik denk dat, als je morgen bij de kinderarts bent, toch eens moet gaan praten over verder onderzoek naar deze voortdurende obstipatie.
Volgens mij doen jullie het verder prima met badje en massage. Tis echt zielig en je zal je best hopeloos en onmachtig voelen (zo zielig als je kind maar huilt en huilt), maar probeer dat vol te houden!
Op welke termijn zou ze dan dat klysmaatje kunnen krijgen?
Hoe oud is ze nu? Zou ze niet eventueel doorslapen tot de ochtend als je haar niet wakker zou maken?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef Vicky het volgende:
Fuente, ik ga inderdaad maar wat proberen. Misschien een schepje pap minder door de fles. Ik gebruik Biobim en doe er nu 3 eetlepels doorheen, ga toch maar eens proberen om er eentje minder in te doen, misschien dat dat helpt.
Vervroegen van die laatste fles lukt niet denk ik, ik moet haar zelfs al wakker maken voor die laatste fles.
Ik begon toch echt aan mezelf te twijfelen heel even, maar nee niet dus. Djeez, ik snap er niks meer van...quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim heeft vandaag haar 1e fruithapje gehad. Peer. Ze vond de 1e 2 hapjes nog wat vies en vreemd en trok een vieze kop. Maar toen had ze ineens de smaak te pakken. Ze wilde het hele potje wel leegeten, maar dat mocht niet van ons. Nu heeft ze een derde op. En morgen en overmorgen krijgt ze de rest. Ze vond het lekker en leuk! Maar wel lastig, eten van een lepeltje. Het handje moest ook meteen worden afgekluifd.
Volgens mij wat evenstar zegt, ze zijn ermee begonnen, er toen mee gestopt en nu weer beginnen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik begon toch echt aan mezelf te twijfelen heel even, maar nee niet dus. Djeez, ik snap er niks meer van...
Helemaal goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:06 schreef _evenstar_ het volgende:
ze hebben toen fruithapje gegeven gehad dat ging niet zo goed en er toen mee gestopt.
Nu moeten ze dus weer beginnen maar wcahten ze er mee tot na de verhuizing ( zoals ik het begrijp)
Dat zijn toch stukjes geven in de hand?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Martineke het volgende:
aha vandaar, ik had r echt nog nooit van gehoord. dixap door de fles. maar op aanraden en als 1 van de laatste redmiddels zal t best goed zijn
Arwen das niet fijn zon loopneushoop dat het snel over is.
hoop ook dat het snel beter gaat met Kimmetje, arm meisje zon pijn
Robin snel weer beter worden hoor
ik gaf Maxim in het begin altijd zon fruitpotje, heb ik gedaan tot 6 a 7 maanden en toen begonnen met "rapleyen".
ja, maar een kindje moet er wel goed zelfstandig voor kunnen zitten, vandaar dat het niet zo handig is om die methode te gebruiken als je (om welke reden dan ook) "vroeg" moet beginnen met vast voedsel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zijn toch stukjes geven in de hand?
(Dit is Ingrid, door een bug kan ik mezelf niet inloggen.)
Aha. Was het ook niet meteen van plan hoor. We hebben van die gratis dozen een aantal potjes 1e hapje. en mijn moeder kwam laatst met een zooi potjes aangesleept.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:15 schreef owlet het volgende:
[..]
ja, maar een kindje moet er wel goed zelfstandig voor kunnen zitten, vandaar dat het niet zo handig is om die methode te gebruiken als je (om welke reden dan ook) "vroeg" moet beginnen met vast voedsel.
Als we de stad in gaan, gaan we zeker kijken. Die potjes zijn in het begin misschien wel het handigste. Helemaal nu alles in dozen zit en ik geen idee heb waar de staafmixer is!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef poemojn het volgende:
Kruidvat schijnt tegenwoordig ook potjes te hebben zag ik ergens, twee voor 1,40. Misschien ook handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |