abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37758652
Als je het je nog aantrekt ga dan eens naar je huisarts LadyS, misschien dat die je gerust kan stellen. Ik vind haar heel normaal (die keer in de Hema kom eens op de thee dan kan ik uitgebreider kijken ). Mijn ha in Groningen was zelf cb-arts geweest en vond dat ik het cb maar naar haar moest sturen als ze moeilijk bleven doen over Myrthe's gewicht.
pi_37759047
bij mij op het cb schrokken ze dinsdag geloof ik een beetje dat Amber in 3 weken tijd bijna 800 gram aangekomen was.. Ze zei er verder niets over.

Gister zo ontzettend gelachen. We hebben een rammelaar en daar zit een fluitje in. Ik was een beetje gek aan het doen en Amber lag helemaal in een deuk!! Die was aan het schateren. Er staat een filmpje in het filmpjestopic

Ik denk niet dat wij de pneumokokkeninjectie gaan doen. Zo wie zo vind ik m best wel heel erg duur. Ik snap ook niet dat ze nu pas beginnen met pneumokokkeninjecties en niet een aantal jaar geleden al. En ik snap ook niet dat ze geen inhaalslag gaan doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:49:42 #103
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37759771
bix, dat bedoel ik nou Kinderen die veel jonger zijn en even zwaar (of zelfs zwaarder) die normaal bevonden worden

Poemojn, ik maak me er niet zozeer druk omdat ze te zwaar is, maar het is meer dat ze het gezegd heeft terwijl het klaarblijkelijk niet klopt. Ik had de ha er al over gesproken en hij zei dat ik maar even een afspraak moest maken zodat hij haar even goed kon bekijken. (ik was daar toen voor mezelf en had Amber niet bij me) Dat ga ik dan maar misschien eens doen.
En ik kom wel een keertje bij je op de thee Kunnen we myrthe en amber eens goed naast elkaar zetten
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_37759850
leuk, mail maar naar poemojn@gmail.com , kunnen we een datum prikken.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:20:03 #105
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37764347
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb niet gekozen voor de pneumokokken.
Ik heb niet de behoefte er aan dat ons meisje als een soort proefkonijn gebruikt wordt. want wat mij op het cb hier verteld is dat het nog allemaal in de onderzoeksfase zit.

Fijn dat merlijn wat beter is randa

saartje ook beter

robin, benauwdheid is rottig hopenlijk komt er eens iets wta wel helpt voor je.

Hie rheeft madam besloten dat maat 62 voor mietjes is ze heetf 2 weken in maat 62 gepast en we hebben dus gisteren even geshopt voor kleertjes maat 68 volgens mij doet de neocate wat hij moet doen en de andere voedingen niet deden
De pneumokokkenvaccinatie (Prevenar) zit niet in onderzoeksfase, het middel wordt in Amerika al jaren gebruikt. Wat wel onderzocht wordt (ons proefkonijntje doet er wel aan mee ) is de hoeveelheid prikken. In Amerika is dat standaard 4, hier willen ze kijken of 2,3 of misschien toch 4 prikken voldoende is. Meer te lezen op http://www.onderzoekminoes.nl/.

Hoop idd dat er snel wat gaat helpen tegen die benauwdheid van Robin En wat groeit Arwen hard Robin zit ook in maat 68! Fijn dat de neocate werkt.

Succes met verhuizen Ingrid, Djeez en Kim

LadyS, Robin zit al tijden op het lijntje boven het gemiddelde met zijn gewicht en met zijn lengte gemiddeld (of iets eronder), heb er nog nooit commentaar op gekregen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:47:03 #106
102760 Igraine
Headache
pi_37768109
LadyS, ze vonden haar helemaal niet te zwaar. Ik vroeg er nog specifiek naar, omdat ze ook helemaal geen snoep of koekjes of andere tussendoortjes zeg maar krijgt. Maar de arts vond gewoon dat ze eruit zag als "Hollands Welvaren" niks aan de hand dus...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 19:49:44 #107
105850 Fuente
mamamuts
pi_37769703
Wat raar LadyS dat ze haar te zwaar vonden! Zo zwaar is dat toch helemaal niet?

Evenstarm fijn dat Arwen zo goed groeit! Je kan het ook wel zien op foto's, ze krijgt spekkies
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 13 mei 2006 @ 19:59:44 #108
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37796010
Emma zit precies op het gemiddelde qua gewicht, en zij is dus écht MOLLIG... die benen...wat een spekkies! Ik vergelijk het ook met Noa, want die had zowat geen spekkies, die was ook niet mager ofzo hoor... maar een groot verschil is het wel!
Maar goed, tis alleen van moedermelk dat ze zo dik geworden is, dus ik denk dat ze het daarom niet erg vonden. Overigens, LadyS, volgens mij zit Noa ongeveer op het zelfde gewicht als Amber met die leeftijd... en ze ziet er echt helemaal niet dik uit (juist een beetje te dun vind ik haar) ...
pi_37796061
In de Ouders van Nu gaat 1 pagina over de pneumokokkeninjectie....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:23:38 #110
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37836565
We zijn met Robin begonnen met tanden poetsen. Hij vindt het errug lekker
Hij is zo'n lekker lief mannetje, ik ben helemaal verliefd
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_37839554
Even een vraagje. Kim heeft al 3 dagen niet gepoept. Vandaag dus dag 4. Terwijl ze elke dag lactulose krijgt. Ze heeft er veel last van. (logisch). Heel veel kramp en veel winden laten. Niks helpt. Thermometer, massage, warm badje, ed.
Gisteravond naar de hapost geweest. Hij heeft gevoeld aan haar buikje en heel zielig, met zijn pink in haar anus. Ze moest kei en keihard krijsen van de pijn. Er zat geen prop voor, dus kon hij niks doen. Als er wel een prop zat, kon ze een babyklysma ofzo krijgen.
Nu moeten we het afwachten. Morgen om 15.30 hebben we een afspraak bij de kinderarts, voor controle.
Hebben jullie nog tips?
Dit is toch niet normaal?
  maandag 15 mei 2006 @ 11:40:56 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_37839744
je hebt toch al de raad gekregen om te wachten? En morgen ga je naar de kinderarts. Meer dan jullie doen kun je niet doen hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_37839807
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef Belana het volgende:
je hebt toch al de raad gekregen om te wachten? En morgen ga je naar de kinderarts. Meer dan jullie doen kun je niet doen hoor.
Ok.
pi_37839862
Wat zielig toch voor het meisje

Een klysma zal wel verlichting geven, maar zal het achterliggende probleem niet oplossen. Ik denk dat, als je morgen bij de kinderarts bent, toch eens moet gaan praten over verder onderzoek naar deze voortdurende obstipatie.

Volgens mij doen jullie het verder prima met badje en massage. Tis echt zielig en je zal je best hopeloos en onmachtig voelen (zo zielig als je kind maar huilt en huilt), maar probeer dat vol te houden!

Op welke termijn zou ze dan dat klysmaatje kunnen krijgen?
Variety is the spice of life
pi_37839989
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:44 schreef nebelung het volgende:
Wat zielig toch voor het meisje

Een klysma zal wel verlichting geven, maar zal het achterliggende probleem niet oplossen. Ik denk dat, als je morgen bij de kinderarts bent, toch eens moet gaan praten over verder onderzoek naar deze voortdurende obstipatie.

Volgens mij doen jullie het verder prima met badje en massage. Tis echt zielig en je zal je best hopeloos en onmachtig voelen (zo zielig als je kind maar huilt en huilt), maar probeer dat vol te houden!

Op welke termijn zou ze dan dat klysmaatje kunnen krijgen?
Ja prcies, je voelt je machteloos. Ik hebgeen idee, maar nu kon dat niet, want er zat geen prop voor.
Maar dit lijkt me niet normaal!!! Ze heeft er juist speciale voeding voor.
Ik ga snel naar Kim toe, ze begint ineens te krijsen
pi_37840199
Het feit dat je kind een paar dagen niet poept is niet eens zo'n ramp, wat het feitelijke probleem is is de samenstelling. Als het zo hard is, kan je het er ook moeilijk uitkrijgen.

Ook al voel je je machteloos, het fijnste dat je voor Kim kunt doen nu is er zijn voor haar. Hou haar maar lekker bij je en troost wat je kan. Ook al zie je daar niet gelijk resultaat van qua poepen, Kim voelt zich er veiliger door: mama en papa zijn er voor haar.

Wat je ook kan doen (op een wat rustiger moment) is je vast voorbereiden op het bezoek morgen aan de kinderarts. Stel desnoods vast vandaag een lijstje met vragen samen zodat je morgen niks vergeet. Er bestaan geen domme vragen, dus schrijf alles maar op. Je bent de spreekbuis voor je kind en dat is dus ook iets dat je kunt doen. Zo hoef je je niet helemaal machteloos te voelen, kun je toch iets doen

Sterkte en een knuffel voor Kim!
Variety is the spice of life
  maandag 15 mei 2006 @ 11:56:53 #117
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37840237
Ach Ingrid, dat klinkt wel heel zielig allemaal. Ik vind het raar dat hij zomaar met zijn pink naar binnen gaat, maar dat zal wel normale procedure zijn dan? is heel wat groter dan een thermometer Ik zou gaan steigeren denk ik.

Hopelijk gaat het met jullie Kim snel beter...wat een ellende allemaal. Ik denk ook niet dat je meer kunt doen dan wat jullie nu al doen. Behalve misschien nog een druppel olijfolie door haar fles, dat hielp bij Amber van Vicky heel goed, die heeft daar natuurlijk ook erg lang last van gehad.

Sterkte!

Oh ja...Emma heeft de laatste dagen éindelijk weer gewone ontlasting, het was ook heel lang hard en er kwam dan heel weinig. Gisteren heeft ze ineens heel veel gepoept toen ik haar verschoonde en ze rode billetjes had, ze huilde toen zo erg van de pijn dat ze ineens ging poepen en door het krijsen bleef poepen. Beetje ironisch dus... Wel zielig maar nu is het duidelijk te merken dat ze opgelucht is.
  Redactie Frontpage maandag 15 mei 2006 @ 17:00:27 #118
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_37849324
Ze heeft net gepoept! Wel erg zielig, ze begon keihard te krijsen en huilen en moest heeel hard persen.
Het was dan ook een keiharde " bal", iets groter dan een pingpongbal. En daarna kwam er diarree.
Ik ga morgen vragen of dat wel normaal is. Of dat ze verder onderzocht kan worden. Want als dit zo doorgaat, komt het niet goed, lijkt mij.

(ingrid)
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_37853931
Jeetje Ingrid wat vervelend zeg. Ik herken het allemaal ook heel erg goed. Als ik jullie was zou ik aan de kinderarts vragen of je een verwijzing naar de dietiste kan krijgen. Misschien heeft ze wel hetzelfde "probleem" als dat Amber had... darmen die niets te doen hebben omdat melk niet dik genoeg is. misschien moet ze ook wel aan de vaste voeding... ik hoop dat de ka een goede en fijne oplossing heeft voor jullie en voor Kim.

Ik heb het idee dat Amber melkmoe is... We krijgen er met pijn en moeite een fles in... Vind zo weie zo dat ze de laatste tijd wat vervelender doet met eten.... Krijgt ze misschien te veel?

Rond 8.00 uur krijgt ze een papfles met een theelepeltje olijfolie
Rond 10.00 uur een fruithapje en een beetje diksap
Rond 12.00 uur een fles met een beetje diksap erdoor
Rond 14.00 uur meestal een koek en een beetje diksap
Rond 17.00 uur een groentehap met een theelepeltje olijfolie
en rond 21.30 uur weer een papfles met een beetje diksap (anders wil die fles er echt niet in)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 mei 2006 @ 21:01:09 #120
105850 Fuente
mamamuts
pi_37856375
Vicky, Sara wil vanaf dat ze 5 a 6 maand is amper melk meer. We hebben eerst alles geprobeerd, koud, warm, diksap erdoor, geen diksap erdoor.
Uiteindelijk at ze wel pap, maar dat doet ze sinds ze ziek is ook niet meer. Ze krijgt nu 120 CC melk op een dag en dat gaat vaak niet op.
Op zich lijkt het me niet superveel wat ze krijgt. Misschien de laatste fles van 21:30 iets afbouwen of vervroegen? Of misschien 's middags 12 uur een wat kleinere fles?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37856972
Fuente, ik ga inderdaad maar wat proberen. Misschien een schepje pap minder door de fles. Ik gebruik Biobim en doe er nu 3 eetlepels doorheen, ga toch maar eens proberen om er eentje minder in te doen, misschien dat dat helpt.

Vervroegen van die laatste fles lukt niet denk ik, ik moet haar zelfs al wakker maken voor die laatste fles.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 mei 2006 @ 21:24:20 #122
105850 Fuente
mamamuts
pi_37857523
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef Vicky het volgende:
Fuente, ik ga inderdaad maar wat proberen. Misschien een schepje pap minder door de fles. Ik gebruik Biobim en doe er nu 3 eetlepels doorheen, ga toch maar eens proberen om er eentje minder in te doen, misschien dat dat helpt.

Vervroegen van die laatste fles lukt niet denk ik, ik moet haar zelfs al wakker maken voor die laatste fles.
Hoe oud is ze nu? Zou ze niet eventueel doorslapen tot de ochtend als je haar niet wakker zou maken?
Wat een gerommel is dat soms he, ik word af en toe knettergek van Sara en haar 'ik-wil-kan-lust-moet-geen-melk' ding.
Gelukkig eet ze wel yoghurt enzo, maar ja, je maakt je toch druk om de vitamientjes enzo.
Sara
Merel
Ukje
pi_37868767
Fuente, ze is bijna 7 maanden. Denk ook wel dat ze doorslaapt als ik haar niet wakker maak, maar dan wordt ze ws. om 6 uur wakker ipv om 8 uur en dan is me "schema" weer van slag zeg maar.
Ze lag er gister om 22.30 weer in en was pas om 8.00 uur vanmorgen wakker..

Ik heb denk ik een buikslapertje. Amber lag heerlijk op haar buikje te slapen, en gister ook al
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 20:32:19 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37890139
Ingrid hoe is het bij de kinderarts gegaan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:59:40 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_37891242
ow ja, daar was ik ook ff benieuwd naar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:50:41 #126
105850 Fuente
mamamuts
pi_37893726
Ja ben ook benieuwd Ingrid! Hopelijk zijn jullie wat verdergekomen!
Vicky, kan me voorstellen dat je het schema dan aanhoudt Sara krijgt al een tijdje geen laatste fles meer, en geen pap, ze moet het gewoon niet meer. Ze krijgt warm eten, en erna yoghurt, en een uurtje later nog wat drinken en dan gaat ze naar bed. Ze slaapt gelukkig nog steeds tot 7:30.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 mei 2006 @ 06:57:44 #127
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37904667
is dat nieuw dixap door een fles? heb er echt nog nooit van gehoord
pi_37905086
geen idee of dat nieuw is, maar de dietiste zei dat het ewoon kon.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 17 mei 2006 @ 09:36:59 #129
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37906167
Oh, ik heb het bij Noa ook gedaan toen ze heel moeilijk was met de fles drinken. Daardoor verbeterde het echt een stuk. Het zal er wel een stuk lekkerder van worden maar ik deed altijd maar een beetje om haar niet teveel te wennen aan zoetigheid.
pi_37906430
het lijkt me ook niet iets dat je zomaar moet doen, inderdaad omdat ze dan zo wennen aan de zoete smaak. maar als niks anders werkt dan is dit wel een handige manier om ze toch genoeg te laten drinken natuurlijk.
pi_37906587
Amber drinkt de laatste fles af en toe ontzettend slecht. Ik doe ook maar een heel klein beetje in die fles hoor. Je mag het 1 op 5 a 6 mengen geloof ik, ik meng bij een gewoon flesje met 1 op 10 en bij de fles met 1 op 20 geloof ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 10:05:19 #132
3926 crew  Djeez
pi_37907057
Het ging wel goed bij de kinderarts. Kim heeft vandaag 15 cc lactulose gehad en moet dat morgen ook. Daarna moeten we over op 10cc, mocht dat te weinig zijn, dan uittesten hoeveel zenodig heeft. Tussen 10 en 15cc mag dat.
Mocht het allemaal niet helpen, dan pas gaan ze verder onderzoeken. Kim moet over 2 weken terug komen. We moeten/mogen met fruithapje beginnen. Dat is ook goed voor de darmpjes. Haar darmpjes zullen even moeten wennen, maar dat is logisch. Elke dag een paar hapjes voor de fles en dat langzaam opbouwen.

Geven jullie vers, of uit een potje? En als het vers is, moet je het dan heel fijn pureren, of kan het beter grof zijn?

Vicky, Kim heeft een beetje hetzelfde als bij Amber denk ik.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:06:56 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37907104
Je 'moet' beginnen met heel fijn pureren. Want zulke hele kleintjes hebben nog niet het besef dat ze moeten kauwen en als het te grof is kan dat weer extra maagklachten opleveren.
De potjes in de winkels voor verschillende leeftijden verschillen ook in hoe grof ze zijn.
Je moet volgens mij beginnen met ongeveer de dikte van appelmoes, zonder stukjes.
pi_37907334
Ingrid, het klinkt idd helemaal hetzelfde als Amber... Ik hoop dat er snel een oplossing komt en anders gewoon een verwijzing voor de dietiste vragen hoor. Ik ben zo blij dat de olijfolie hier supergoed werkt. Amber poepte eerst dus heel slecht tot niet, nu soms 4 a 5 keer per dag...

Zoals BE zegt, fijn pureren. Je hebt van die 1e hapjes fruit met banaan, peer en appel. Met banaan moet je wel voorzichtig zijn want dat stopt en dat wil je natuurlijk niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 mei 2006 @ 10:21:34 #135
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37907584
Huh, maar jullie waren toch al met fruithapjes begonnen Djeez?
pi_37907861
dacht ik ook ja!
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:35:44 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37908128
daar waren ze al mee gestopt denk ik
hopenlijk helpt dit en anders zou ik toch de olijfolie eens proberen

Arwen is verkouden, inclusief loopneusje ze heeft er geen last van buiten dat ze weer iets meer spuugt maar soit het is niet zo rampzalig veel.
ze is ondeugend aan het worden! we vinden haar zo lief en leuk en mooi en geweldig!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 10:36:54 #138
3926 crew  Djeez
pi_37908160
Nee, nog niet, vanwege de verhuizing. We gaan ws volgende week beginnen. Tenminst als alles een beetje op orde is.
pi_37908471
hihi Evenstar, leuk he ondeugende kindjes

Amber lag vanmorgen weer op haar buik. Ik hoorde vannacht een gil, ging kijken maar ze lag gewoon te slapen. Blijkbaar vind ze het lekker liggen op haar buik
Vandaag is ze weer bij mijn ouders. Gisteravond heeft ze een deel van de fles laten staan en vanmorgen ook weer.. ze vind melk gewoon niet lekker meer...

Is iemand van jullie bekend met Baby Kipppi? Ik moet morgen naar het CB en kreeg zo'n leuke lijst die ik moet vullen... Morgen een dubbele afspraak om dat ding te bespreken

[ Bericht 21% gewijzigd door Vicky op 17-05-2006 10:53:19 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 17 mei 2006 @ 11:53:22 #140
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37910814
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim heeft vandaag haar 1e fruithapje gehad. Peer. Ze vond de 1e 2 hapjes nog wat vies en vreemd en trok een vieze kop. Maar toen had ze ineens de smaak te pakken. Ze wilde het hele potje wel leegeten, maar dat mocht niet van ons. Nu heeft ze een derde op. En morgen en overmorgen krijgt ze de rest. Ze vond het lekker en leuk! Maar wel lastig, eten van een lepeltje. Het handje moest ook meteen worden afgekluifd.
Ik begon toch echt aan mezelf te twijfelen heel even, maar nee niet dus. Djeez, ik snap er niks meer van...
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:06:29 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37911284
ze hebben toen fruithapje gegeven gehad dat ging niet zo goed en er toen mee gestopt.
Nu moeten ze dus weer beginnen maar wcahten ze er mee tot na de verhuizing ( zoals ik het begrijp)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2006 @ 12:20:19 #142
43556 miss_dynastie
pi_37911713
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik begon toch echt aan mezelf te twijfelen heel even, maar nee niet dus. Djeez, ik snap er niks meer van...
Volgens mij wat evenstar zegt, ze zijn ermee begonnen, er toen mee gestopt en nu weer beginnen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:25:45 #143
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37911880
Nou, Robin heeft vanaf gisteren weer koorts. Begon 's ochtends met 37,8, maar dat werd al snel 38,3. Hij was nog wel gezellig toen Amber en Vicky er waren, maar daarna heeft ie mij, in een hoestbui, ondergespuugd met fruithap en diksap. Hij bleek 38,9 te hebben. Vannacht heeft ie ook lopen spoken. Vanochtend had hij 38,4, gelukkig nu 38,0 (hoorde ik van mijn moeder, ik zit op mijn werk). Vrijdag weer een afspraak bij de dokter, gebruik van de inhalator en de cetomacrogol evalueren.

Ingrid en Djeez, ik hoop dat het allemaal gaat werken. Wij geven fruit uit een potje, op de KDV krijgt hij vers fruit. Die 1ste hapje-varianten zijn denk ik wel het makkelijkste om mee te beginnen

Arwen, laat die neus stoppen joh Beterschap
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:38:13 #144
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37912262
aha vandaar, ik had r echt nog nooit van gehoord. dixap door de fles. maar op aanraden en als 1 van de laatste redmiddels zal t best goed zijn

Arwen das niet fijn zon loopneus hoop dat het snel over is.

hoop ook dat het snel beter gaat met Kimmetje, arm meisje zon pijn

Robin snel weer beter worden hoor

ik gaf Maxim in het begin altijd zon fruitpotje, heb ik gedaan tot 6 a 7 maanden en toen begonnen met "rapleyen".
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 13:06:05 #145
3926 crew  Djeez
pi_37913232
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:06 schreef _evenstar_ het volgende:
ze hebben toen fruithapje gegeven gehad dat ging niet zo goed en er toen mee gestopt.
Nu moeten ze dus weer beginnen maar wcahten ze er mee tot na de verhuizing ( zoals ik het begrijp)
Helemaal goed!
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 13:07:45 #146
3926 crew  Djeez
pi_37913298
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Martineke het volgende:
aha vandaar, ik had r echt nog nooit van gehoord. dixap door de fles. maar op aanraden en als 1 van de laatste redmiddels zal t best goed zijn

Arwen das niet fijn zon loopneus hoop dat het snel over is.

hoop ook dat het snel beter gaat met Kimmetje, arm meisje zon pijn

Robin snel weer beter worden hoor

ik gaf Maxim in het begin altijd zon fruitpotje, heb ik gedaan tot 6 a 7 maanden en toen begonnen met "rapleyen".
Dat zijn toch stukjes geven in de hand?

(Dit is Ingrid, door een bug kan ik mezelf niet inloggen.)
pi_37913570
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:07 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat zijn toch stukjes geven in de hand?

(Dit is Ingrid, door een bug kan ik mezelf niet inloggen.)
ja, maar een kindje moet er wel goed zelfstandig voor kunnen zitten, vandaar dat het niet zo handig is om die methode te gebruiken als je (om welke reden dan ook) "vroeg" moet beginnen met vast voedsel.
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 13:26:31 #148
3926 crew  Djeez
pi_37913922
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:15 schreef owlet het volgende:

[..]

ja, maar een kindje moet er wel goed zelfstandig voor kunnen zitten, vandaar dat het niet zo handig is om die methode te gebruiken als je (om welke reden dan ook) "vroeg" moet beginnen met vast voedsel.
Aha. Was het ook niet meteen van plan hoor. We hebben van die gratis dozen een aantal potjes 1e hapje. en mijn moeder kwam laatst met een zooi potjes aangesleept.
dus we gaan het volgende week ofzo weer proberen. We zijn nu bijna 2 maand verder.
pi_37914285
Kruidvat schijnt tegenwoordig ook potjes te hebben zag ik ergens, twee voor 1,40. Misschien ook handig.
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 14:16:06 #150
3926 crew  Djeez
pi_37915579
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef poemojn het volgende:
Kruidvat schijnt tegenwoordig ook potjes te hebben zag ik ergens, twee voor 1,40. Misschien ook handig.
Als we de stad in gaan, gaan we zeker kijken. Die potjes zijn in het begin misschien wel het handigste. Helemaal nu alles in dozen zit en ik geen idee heb waar de staafmixer is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')