ff snelle update over Hanne..
Zaterdag naar de HA gebeld omdat Hanne zo verschrikkelijk hoge koorts (40.8
![]()
) had en dat ze al ongeveer drie dagen ziek was.
Gisteren naar de HA omdat ze dus nóg steeds koorts had en ze bijna aan één stuk door bleef huilen. Ze werd onderzocht en de HA zag dat haar ene oortje waat rood was (geweest?) vanbinnen, kuurtje (amoxiciciclilililililine (ofzoiets
![]()
)) voorgeschreven gekregen en we mochten weer naar huis.
's Avonds een pipet met prut erin en dametje op bed... Vanochtend hanne bv gegeven pipet prut erin en Wilyan naar schoolgebracht, Hanne paar hapjes fruithap gehad en daarna (tot we Wilyan weer konden ophalen van de PSZ) lekker buiten in de wagen/buggy geslapen.. Wilyan op gehaald pipet nummer drie erin... Bij het brood eten viel het me ineens op dat Hanne bij het boordje van haar T-shirt wat vlekjes op haar huid had, ik kijk verder en blijkt dat het hele kind onder de vlekjes zit
![]()
. Dus maar weer de HA gebeld.. Assistente aan de lijn..
"ja, we hebben nu pauze maar ik zal het zo met de HA overleggen en dan bel ik je terug" Oké..
Wij eten rustig verder en als ik Hanne even later rustig een schone luier geef maak ik ook even wat foto's van de vlekken die nu over haar hele lichaam zitten.. Hanne op de comode, wat foto's gemaakt, wil haar rug fotograferen..... staat Wilyan naast me.. OP EEN SKIPPYBAL! sja, dat kán niet goedgaan dus die valt half om gedraaid op zijn kont van die skippybal en klapt keihard met z'n koppie tegen de commode-kast-ding
![]()
cam door de lucht *klets* *stuiter* *vloek(binnenmonds)* Digicam dus overleden
![]()
Op dat moment (ja ja wat een timing) belt dus de assistente..
"de HA denkt toch dat het warmtevlekjes zijn" Ik: "maar ze heeft het nu over haar hele lichaam.." De assistente vraagt of ik Hanne nog even kan tempen en of ik dat dan zsm door kan bellen.
Temp is 38.6.... Dus weer naar de HA..
We moeten nu accuut stoppen met het kuurtje. Het kan ook de vijfde (of een andere vlekjes-) ziekte zijn maar eerst stoppen met de kuur om die uit te sluiten. Volgens de HA kan dit ook een reactie op de kuur zijn dus het is niu afwachten.. Voor de koorts moeten we voorlopig nog maar gewoon zetpilletjes blijven geven.
Zal nog proberen om de foto's via de laptop van de Flash-kaart te trekken. Dus probeer ze later nog wel te posten (als het lukt)
[ Bericht 1% gewijzigd door Jonnetje op 09-05-2006 23:22:43 ]