Ik geef nog borstvoeding en ben eigenlijk niet van plan te stoppen nu we aan de bijvoeding gaan. Dat scheelt dus al. Ze had echter wel weer een laag geboortegewicht (te vroeg).quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:20 schreef poemojn het volgende:
In moedermelk zitten al antistoffen nebelung, de kinderen die met complicaties en pneumokokkenontsteking in 't ziekenhuis belanden krijgen gewoonlijk flesvoeding. En crechekinderen hebben natuurlijk een grotere besmettingskans. Zie ook deze site voor risicofactoren. Misschien de moeite om mee te nemen in je beslissing.
Bedankt voor de info, ik zal er nog eens over denken.quote:Opgelet! Pneumokokkeninfecties zijn enkel te behandelen met antibiotica. De laatste jaren heeft de bacterie echter een spectaculaire resistentie opgebouwd tegen antibiotica...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef _evenstar_ het volgende:
insmeren zonnehoedje parasolletje en kapje op de wagen en gaan met die banaan frisse lucht is goe voor ze
Nou, ik ben vanmiddag geweest en heb het dus gevraagd. De arts waar ik bij zat raadde het eigenlijk af. Ze gaf aan het zelf in mijn plaats niet te doen en gewoon het RVP te volgen. Ondanks dat ze onder het jaar is en op een kinderdagverblijf zit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:53 schreef nebelung het volgende:
[..]
Laat je even weten wat ze bij jou zeggen?
Ik had, geloof ik, gehoopt op een 'ja doe het toch maar' of 'nee, doe het maar niet'-advies of zo, maar die kreeg ik uiteraard niet. Echte info kreeg ik ook weer niet, althans niet meer dan ik zelf lezen kan op de rijksvaccinatie-site. Ik geloof dat ik het toch laat doen. Om het geld gaat het me niet, het is meer de vraag of het echt nodig is, zeg maar.
En vonden ze dat te zwaar?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:08 schreef Igraine het volgende:
Verder woog ze 10.145 gram en was 73 cm lang, ze wordt echt groot dus met haar 9 1/2 maand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |