abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37731208
arme hanne, wat een zielig snoetje had ze. maar dat je die prik gewoon door hebt laten gaan nu joh, zou ik toch liever even mee gewacht hebben als ze net zo ziek geweest is denk ik. hopelijk heeft ze er geen last van gehad?
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:20:30 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_37731404
dank jullie wel allemaal, foto's staan bij het fototopic.

We hebben sinds vandaag weer internet.

De balonnen en slingers hangen hier en Demi vind ze helemaal geweldig om te zien.
Met Demi gaat alles goed, haar 5de tandje is gisteren doorgekomen en ze zet al een paar stapjes los, ben zo trots op mijn kleine grote meid.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_37731406
In moedermelk zitten al antistoffen nebelung, de kinderen die met complicaties en pneumokokkenontsteking in 't ziekenhuis belanden krijgen gewoonlijk flesvoeding. En crechekinderen hebben natuurlijk een grotere besmettingskans. Zie ook deze site voor risicofactoren. Misschien de moeite om mee te nemen in je beslissing.

Demi gefeliciteerd met je verjaardag
pi_37731571
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:20 schreef poemojn het volgende:
In moedermelk zitten al antistoffen nebelung, de kinderen die met complicaties en pneumokokkenontsteking in 't ziekenhuis belanden krijgen gewoonlijk flesvoeding. En crechekinderen hebben natuurlijk een grotere besmettingskans. Zie ook deze site voor risicofactoren. Misschien de moeite om mee te nemen in je beslissing.
Ik geef nog borstvoeding en ben eigenlijk niet van plan te stoppen nu we aan de bijvoeding gaan. Dat scheelt dus al. Ze had echter wel weer een laag geboortegewicht (te vroeg).

Die laatste zin baart me dan wel weer zorgen:
quote:
Opgelet! Pneumokokkeninfecties zijn enkel te behandelen met antibiotica. De laatste jaren heeft de bacterie echter een spectaculaire resistentie opgebouwd tegen antibiotica...
Bedankt voor de info, ik zal er nog eens over denken.

Gefeliciteerd Demi. Ik zag haar foto in het fototopic, wat een snoetje zeg!
Variety is the spice of life
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:43:57 #80
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37731937
Kai

Hanne wat een vlekjes zeg. Ik hoop dat zeg snel weg trekken, veel te zonde van je mooie babyhuidje

Demi Snakelady Gefelicteerd!!

Bix, ik zet Robin niet vaak neer omdat hij dus elke keer dubbel klapt naar z'n voetjes toe Ook gooit hij zich vaak naar achter. Eigenlijk vindt hij heen en weer wippen op je been nog het leukste van alles Rollen doet hij echt alleen als hij iets heeeel erg interessant vindt.

Sara Uit de wipper gegroeid dus! Hoop dat ze nu snel eens beter wordt Fuente, het duurt al veel te lang

Merlijn rollen Wat goed zeg!

Meldde ik gistermiddag nog dat Robin zijn mondje vol met bobbeltjes zat, gisteravond zijn er dus maar liefst 2 tandjes doorgekomen Vanochtend kon ik ook echt 2 puntjes goed voelen. mijn kleine knul wordt groot

Weet iemand trouwens waar je leuke petjes/zonnehoedjes voor jongetjes kunt kopen? Voor meisjes keuze te over en zo lekker fleurig allemaal en voor jongens Winterkleuren en vreemde gevallen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_37732145
Wennie, gister bij de H&M in de Boogaard! Mijn moeder heeft 2 broderiepetjes bij de V&D gekocht, echt schattig.. maar niet voor jongens natuurlijk... En Robin 2 tanden

Chantel en Demi, veel plezier in het dreumestopic..

Ik zie nog geen puntjes van tandjes bij Amber, ik voel nog steeds ene bobbeltje en volgens de mevrouw van het cb voelde ze een scherp randje.. ik voel niets ...

Amber was gister een beetje van slag. Had om 6.00 uur al een fles gekregen, wilde geen fruithap, had maar een paar slokjes van de 2e fles op. Wilde wel een liga maar verer was het huilen, piepen en mekkeren. Volgens mijn oudres had ze ook heel erg last van zuur want ze zat maar op te rispen. Ze wilde in eerste instantie ook geen groentehap, maar uiteindelijk is er wel een heel potje opgegaan. Ze had overdag ook maar heel weinig geslapen en onderweg naar huis viel ze als een blok in slaap. Toen om 21.00 uur in badje, flesje (die ging helemaal leeg) en om 22.30 viel ze bijna om van de slaap en heb ik haar in bedje gelegd... vanmorgen was ze om 6 uur ff wakker maar is toen weer in slaap gevallen. Fles ging er vanmorgen weer helemaal in, fruithapje ook ( met wat tegensputteren in het begin) en nu ligt ze weer lekker te tukken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:33:32 #82
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37733129
Dames, hoe lief alle felicitaties ook zijn.. daar hebben we [OUD] verjaardagstopic nr. 16 voor.
Beetje dubbel om het hier ook nog een keer te doen en we hebben dat andere topic juist zodat de 'gewone' topics niet overvol zouden raken door alle felicitaties steeds.

vicky, met een theelepeltje oid kan je testen of het tandje door is. Tandvlees of tand klinkt heel verschillend
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37733326
Nou Merlijn is naar het CB geweest, hij weegt 5710, 260 gram aangekomen. Is 62 cm en hoofdje is 42 cm. Zijn spuitje heeft hij niet gehad, doen ze bij ons schijnbaar standaard niet als hij antibiotica krijgt. Ze wachten liever een paar weken. Ik hoefde er niet eens over te beginnen. 23 mei krijgt hij nu zijn spuitje.
pi_37733407
Wennie wij hebben een stoere pet bij de c&a gekocht.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:58:48 #85
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37733671
Hallo allemaal !

Even een vraagje namens mijn buurvrouw:

Ze wil graag naar buiten met haar dochtertje, ( 6 weken oud) maar de arme meid is verkouden en niest!

Suf zijn, koorts/verhoging, slecht eten en dat soort dingen heeft ze allemaal niet!

Wat is verstandig?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:00:18 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37733716
insmeren zonnehoedje parasolletje en kapje op de wagen en gaan met die banaan frisse lucht is goe voor ze
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:04:07 #87
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37733831
Waarom zou je niet met haar naar buiten gaan? Buitenlucht is niet slecht voor verkoudheid, misschien juist goed omdat de neus dan wat minder verstopt raakt. Als ze koorts hebben zou ik wel oppassen...

Waar ze denk ik wel op moet letten, is dat ze niet te bloot is en niet de wind in haar gezichtje krijgt.
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:04:32 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37733840
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:00 schreef _evenstar_ het volgende:
insmeren zonnehoedje parasolletje en kapje op de wagen en gaan met die banaan frisse lucht is goe voor ze
inderdaad...
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:31:03 #89
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37736367
Oh ja! Vergeet ik hier helemaal te melden dat Emma vandaag precies 6 maanden is ... ze wordt alweer groot! wat gaat dat snel zeg...
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:55:10 #90
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37736990
Emma Ik bedenk me net dat ik eigenlijk helemaal niet meegekregen heb dat jij bevallen bent Was zelf nog druk aan het kramen

En ik ben geslaagd voor een petje Bedankt voor de tip Randa
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † donderdag 11 mei 2006 @ 17:17:33 #91
81992 Githa
pi_37741135
Met koorts mogen ze ook best naar buiten hoor, zolang ze niet suf en hangerig zijn. Wel oppassen voor wind en felle zon.
werd mij verteld
pi_37743579
Merlijn ging ook gewoon mee naar buiten met koorts en al. Kregen wel de vragen, "mag dat wel?". Ging goed en verveelde zich ook niet zo.
pi_37744842
Sara gaat met koorts ook mee naar buiten, tenzij het absurd hoog is. Maar vorige week toen ze nog koorts had moest ik naar de apotheek voor d'r en khad de auto niet, dus zijn we ook wandelend gegaan.
Sara eet weer zo goed als normaal Ze is zo gezellig, en ze ging vandaag uit zichzelf zitten in de box zal strax ff fotootje doen in fototopic.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37745267
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:53 schreef nebelung het volgende:

[..]

Laat je even weten wat ze bij jou zeggen?

Ik had, geloof ik, gehoopt op een 'ja doe het toch maar' of 'nee, doe het maar niet'-advies of zo, maar die kreeg ik uiteraard niet . Echte info kreeg ik ook weer niet, althans niet meer dan ik zelf lezen kan op de rijksvaccinatie-site. Ik geloof dat ik het toch laat doen. Om het geld gaat het me niet, het is meer de vraag of het echt nodig is, zeg maar.
Nou, ik ben vanmiddag geweest en heb het dus gevraagd. De arts waar ik bij zat raadde het eigenlijk af. Ze gaf aan het zelf in mijn plaats niet te doen en gewoon het RVP te volgen. Ondanks dat ze onder het jaar is en op een kinderdagverblijf zit.

Dus ik denk dat ik haar advies maar gewoon volg.

Verder woog ze 10.145 gram en was 73 cm lang, ze wordt echt groot dus met haar 9 1/2 maand
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37751721
Mijn huisarts heeft het mij ook afgeraden, meer omdat pneumokokken goed te verhelpen is met antibiotica. Hier is dus nog twijfel?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:45:47 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37754976
Ik heb niet gekozen voor de pneumokokken.
Ik heb niet de behoefte er aan dat ons meisje als een soort proefkonijn gebruikt wordt. want wat mij op het cb hier verteld is dat het nog allemaal in de onderzoeksfase zit.

Fijn dat merlijn wat beter is randa

saartje ook beter

robin, benauwdheid is rottig hopenlijk komt er eens iets wta wel helpt voor je.

Hie rheeft madam besloten dat maat 62 voor mietjes is ze heetf 2 weken in maat 62 gepast en we hebben dus gisteren even geshopt voor kleertjes maat 68 volgens mij doet de neocate wat hij moet doen en de andere voedingen niet deden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_37755109
Iets naar boven lezen, Randa, daar staat duidelijk wat er speelt bij mij. Onder meer dat de bacterie een enorme resistentie heeft opgebouwd tegen antibiotica. Bovendien krijg ik niet zulke duidelijke uitspraken van CB-arts en huisarts. Vagelijk roepen ze dat 'ik het zelf maar moet weten'. Maar gezien de site die Poemojn gaf weet ik het nog zo zeker niet.
Variety is the spice of life
pi_37755452

Ff een teken van leven.
Hier gaat alles goed! De lactulose helpt eindelijk. Dinsdag weer op controle.
Verder erg druk met verhuizen. Nou, eik met de muren in het nieuwe huis, die werken niet mee.
We moeten hier as vrijdag uit zijn. Dus nog maar een week de tijd!
Kim vind het wel best daar, ze slaapt lekker in de kinderwagen en speelt vrolijk in haar wipstoeltje.
Nu maar weer verder in huis, moet nog veel gebeuren.

Beterschap voor de zieke kindjes!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:42:25 #99
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37758007
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:08 schreef Igraine het volgende:

Verder woog ze 10.145 gram en was 73 cm lang, ze wordt echt groot dus met haar 9 1/2 maand
En vonden ze dat te zwaar?

het zit me nl.nog steeds dwars dat ze Amber met 18 maanden en 10,3 kilo (80 cm) te zwaar vonden Dus daarom wil ik even weten wat ze hiervan vonden, dan kan ik dat ook even aankaarten als voorbeeld zeg maar
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_37758578
vind ik ook heel gek ladyS. Anna was met 14 maanden al ruim over de 11 kg en 79cm lang en er werd niks over gezegd, ze vonden haar er gewoon goed uitzien. bij 18 maanden zijn ze er volgens mij wel standaard wat alerter op op een of andere manier. bij Piet kreeg ik toen ook een waarschuwend praatje. hij was toen ook flink mollig trouwens. het praatje was in de trant van "wees voorbereid op een periode waarin hij minder goed gaat eten, en ga dan niet ter compensatie allerlei lekkers geven, want dat hebben ze echt niet nodig, en dan loop je risico op een kind met overgewicht".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')