i kheb ook hele speciale vogels hier.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:43 schreef Googolplexian het volgende:
Wat woon ik toch onwijs mooi (qua buurt)![]()
Het lijstje gespotte vogels aan het watertje aan de overkant groeit met de dag.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
En dat in Voorburg...?
Had ik niet verwacht...
Hier alleen maar autowrakken en irritante allochtonen
quote:
klopt dat zijn die groene dingen. Die vliegen daar al jaren lang. Toen ik nog op school zat vlogen ze vaak over.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]papagaaien in de buurt is ook errug genieten. Die dingen schieten regelmatig als groene pijlen voorbij.
Go broeikas, go broeikas!
iemand die z'n vak verstaat noem ik dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef Fugie het volgende:
gekke henkie dit:
http://www.dumpalink.com/(...)xpensive_Car_Cleaner
Hoi, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:03 schreef OG-Loco het volgende:
Ja hoi.
quote:
Ik zeg ook wel eens mogguh of hallo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef OG-Loco het volgende:
[..].
Ik beschouw mezelf als een wannabe-wannabe-slowchatter, enne iedereen zegt hier hoi tegen elkaar.
Echt wel, maar moet je die dombo-amerikanen er eens op zien reageren..quote:
wat doen wij op een mooie zaterdagavond dan ook thuis achter een pc ?quote:
afkoelen. Achter de pc is het tenminste een behagelijke temperatuur.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wat doen wij op een mooie zaterdagavond dan ook thuis achter een pc ?
ik zit lekker in de tuin hahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wat doen wij op een mooie zaterdagavond dan ook thuis achter een pc ?
Vandaar dat jij er zo goed tussenpastquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef vlad het volgende:
![]()
ben weer even oude herinneringen aan het ophalen van mijn tijd in Finland![]()
die finnen zijn echt gek![]()
kijk en leerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef OG-Loco het volgende:
[..].
Ik beschouw mezelf als een wannabe-wannabe-slowchatter, enne iedereen zegt hier hoi tegen elkaar.
Zuid Limburg :pquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Waar zit je ergens? Ik in Doetinchem
Het probleem is dat iedreen hiero op vakantie isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:18 schreef ook_gek het volgende:
alleen stappen kan leuk zijn![]()
Heb het 2X gedaan maar je komt toch altijd wel bekende tegen
Vooral gewerkt gister, vandaag, vanacht en morgenquote:Op zondag 7 mei 2006 01:19 schreef ook_gek het volgende:
Gezopen knul?
patsersquote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef Hugster het volgende:
Ik voer gisteren langs een huis en die hadden een partytent in de tuin staan met daarin 1 nieuwe ML 1 Maserati GranSport (donkergrijs met 20" zwarte velgen) 1 Maserati Quattroporte en een Maybach 62
![]()
Waarom zet iemand dat op een rij in z'n tuin
paar uurtjesquote:Op zondag 7 mei 2006 11:08 schreef BoJo het volgende:
als ik mijn kippengaas spuit hoelang heeft dat nodig om te drogen?![]()
Als ik dat soort auto's had zou ik ze ook in m'n tuin zetten op een stoeltje gaan zitten en er naar kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kwam ook in mij op ja, zeker met het drukke bootjes weer van gisteren
[afbeelding]
als ik een Maser Gransport had ging ik ermee door Europa cruisenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik dat soort auto's had zou ik ze ook in m'n tuin zetten op een stoeltje gaan zitten en er naar kijken![]()
Zo boeiend is zo'n nieuwe Merc ML nou ook weer nietquote:Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik dat soort auto's had zou ik ze ook in m'n tuin zetten op een stoeltje gaan zitten en er naar kijken![]()
Eenschquote:Op zondag 7 mei 2006 11:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo boeiend is zo'n nieuwe Merc ML nou ook weer niet![]()
[afbeelding]
Slootquote:Op zondag 7 mei 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eenschdie had ik van de handrem gehaald en in die sloot waar je aan het varen was laten rijden
Die maserati's en maybach zijn wel ok
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
Waar is die shitzon?![]()
Moet nondeju m'n Alfisti's auto nog stofzuigen
Neequote:Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat jong begrijpt echt niets van de provincie Utrecht eh
[afbeelding]
quote:
Als jij m'n auto in de was zetquote:
En het ijsselmeer dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:24 schreef BaraCuda het volgende:
Vergeleken met de noordzee en de wester- oosterschelde is alles een sloot![]()
Nou vooruitquote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En het ijsselmeer dan?
[afbeelding]
Urrtje of twee en de 155 staat fijn in de Autoglym super resin polishquote:Op zondag 7 mei 2006 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij m'n auto in de was zet![]()
zo'n grote auto is veel te veel werk om EN te wassen EN in de was te zetten en ook nog eens te stofzuigen![]()
Ja maar voordat je dat gaat doen moet je hem toch nog wassen?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Urrtje of twee en de 155 staat fijn in de Autoglym super resin polish
je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Urrtje of twee en de 155 staat fijn in de Autoglym super resin polish
ik heb een klein gereedschaps setje en reserve zekeringen in mijn asbak.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik maakte gister m'n zekeringen kastje open, en daar zitten gewoon 4 reserve zekeringen in + een tangetje om de zekeringen eruit te halen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke vader huishouden niet?
[afbeelding]
1e zondag van de maandquote:
Powerbook G4, iMac G5, iBook G5quote:
Alfristiquote:
Nice nicequote:Op zondag 7 mei 2006 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Powerbook G4, iMac G5, iBook G5, en een bruutsnelle dualcore PC
Dudequote:Op zondag 7 mei 2006 11:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nice niceEinde van het jaar is die pc ook nog wel weg
![]()
[afbeelding]
ja maar met pure alcohol moet het toch ook lukkenquote:
OMGquote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Hugster het volgende:
http://www.afhakers.nl/media.asp?x=851#afhurl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jij bent niet gemakzuchtig ofzo eh?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar met pure alcohol moet het toch ook lukken
ga niet heulemoal naar de praxis daarvoor heur![]()
hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 7 mei 2006 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent niet gemakzuchtig ofzo eh?
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:38 schreef Hugster het volgende:
http://www.afhakers.nl/media.asp?x=851#afhurl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee, het duurt ongeveer 9 maandenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe lang duurt die volvo ocean race eigenlijk?
Is dat elk jaar? hetzelfde als een voetbal seizoen ofzo?
9 maandenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, het duurt ongeveer 9 maanden
En het is elke 4 jaar, kost nl NOGAL wat voorbereiding en geld. Ook moeten de zeilers weer een paar maanden revalideren na de race
Maar met deze catamarans die ik hier postte houden ze in de tussenstops races. Als ze in Rotterdam komen (over een maandje ongeveer) gaan ze daar ook nog mee racen![]()
!
[afbeelding]
Mja, er zijn per jaar 100en zeilraces, en er wordt nooit wat uitgezondenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
9 maandenToch jammer dat er niet echt veel aandacht voor is op tv, ik bedoel als je darten uitzend
moet dit toch wel wat heftiger zijn
Je leven wat doe je?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
36 uur niet op internet geweest
260 foto's gemaakt
goedemorgen
Ja, dat zeg ik toch, 260 foto'squote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je leven wat doe je?
Hoe was het evenement?
[afbeelding]
En zo heeft iedereen z'n eigen maatstavenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch, 260 foto's
(ik meet de tofheid van een evenement af op het aantal foto;s dat ik maak)
om het even in context te zetten: lokaal oltimer festival = 100 foto's; truckstar festival is een kliene 500...
Vriendin van me ma en daar de zoon vanquote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, er zijn per jaar 100en zeilraces, en er wordt nooit wat uitgezonden
Tegenwoordig besteedt Studio Sport er op de zondagmiddag vaak wel een half uurtje aan
Als je kijkt naar een land als Frankrijk, waar zeilen volkssport Nr. 2 is.. Daar is iedere dag wel iets over zeilen op tv.... Erg jammer, maar je doet er niets aan helaas...
De site van Studio Sport; alle afleveringen kun je hier nakijken.... Mocht je dat leuk vinden
[afbeelding]
Lijkt me leuk ja, ik heb vroegah ook nog vrij hoog gezeild... maar ben helaas gestopt vanwege tijdgebrekquote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vriendin van me ma en daar de zoon vanvolg je het nog
Doet op vrij hoog niveau zeilen, zal eens navragen binnenkort hoe die klasse heet want ze waren ook vrij goed![]()
Zorgen dat je er geld mee kan verdienenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lijkt me leuk ja, ik heb vroegah ook nog vrij hoog gezeild... maar ben helaas gestopt vanwege tijdgebrekNu speel ik heeeel af en toe nog eens voor instructeurtje, maar dat is ook steeds minder
M'n broertje doet het nog wel steeds ieder weekend
[afbeelding]
Ik moet eerst even (quote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen z'n eigen maatstavenMaar leuk leuk
![]()
Ik hoef natuurlijk niet te vragen of je straks even het linkje spammed?
[afbeelding]
ik betaal 40 euro per les van 60 minutenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat kosten (auto)rijlessen tegenwoordig trouwens? Iemand enig idee?
Er zijn maar HEEL weinig mensen die er hun geld mee verdienen helaas... het is gewoon erg duur en de kans dat je doorbreekt is echt nihil....quote:Op zondag 7 mei 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zorgen dat je er geld mee kan verdienen![]()
Maar dan zul je niet in nederland moeten blijven wonen denk ik zo
J22quote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.j22.nl/showdocument.asp Dit is de klasse waar hij nu in zit![]()
Ook door fransen georganiseert.
Citroenloversquote:Op zondag 7 mei 2006 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet eerst even () Fok bijlezen, dan zet ik de foto's online. ik ben nog wel een paar dagen bezig de foto's per type op BBB te zetten, maar maak meteen al een topic over het evenement op BB waar ik het linkje absoluut op de vele verschillende sites ga spammen
![]()
Ik had alleen hele hete voetenHad mn geitenwollen sokken klaar liggen, maar deed per ongeluk met mn slaperige kop mn werkschjoenen ipv mn sandalen aan
(ik wilde in stijl gaan)
En nog nooit op een auto-evenment geweest met zoveel langharigen, baardmannen en sandalenlopers![]()
Rij je trouwens binnenkort nog af of moet je nog een tijdje?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik betaal 40 euro per les van 60 minuten
die catamaran's zijn nog redelijk te betalen denk ik als je het vergelijkt met zo'n echt zeiljacht?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
J22Daar zeilde een vriend van me tot vorig jaar ook in
Leuke klasse
Nu zeilt hij F18! www.f18.nl
[afbeelding]
mn instructrice zei dat ik toch maar eens heel snel mn theorie moest gaan halen, dus dat lijkt me een goed tekenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Rij je trouwens binnenkort nog af of moet je nog een tijdje?
Mispoesquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die catamaran's zijn nog redelijk te betalen denk ik als je het vergelijkt met zo'n echt zeiljacht?
Mja of je lapt alle regels aan je laars natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn instructrice zei dat ik toch maar eens heel snel mn theorie moest gaan halen, dus dat lijkt me een goed teken
Jezusquote:Op zondag 7 mei 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mispoes
De F18 waar die vriend van me nu op zeilt kost ¤36.000.
En ieder jaar moet je een nieuwe
[afbeelding]
't is een hobbyquote:Op zondag 7 mei 2006 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus
Ook als ik naar dat botenprogramma kijk wat ze voor zo'n simpele kutsloeb willen hebben
in geen 2000 jaar dat ik dat er voor neerleg
Ik ookquote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik nog leef man
[afbeelding]
Hangt er vanaf wat die andere auto is..quote:Op zondag 7 mei 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit echt heel hard te twijfelen of ik nou T5 houd en Motorrijbewijs ga halen of andere auto moet kopen![]()
autoquote:Op zondag 7 mei 2006 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit echt heel hard te twijfelen of ik nou T5 houd en Motorrijbewijs ga halen of andere auto moet kopen![]()
Fatsoenlijk jacht kost al snel 150000 euroquote:Op zondag 7 mei 2006 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is een hobby
Zo'n dom sloepje zou ik ook nooit kopen, maar wel een fatsoenlijk jacht
[afbeelding]
Doe mij het adres eens waar je zo'n ding kan halen voor dat geld dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Fatsoenlijk jacht kost al snel 150000 euronieuw dan...
4 wielenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik deze vraag aan een motorrijder vraag dan is het weer andersom
Ja welke auto is nog niet geheel duidelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 12:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat die andere auto is..
Een T5 is imho nogsteeds een hele dikke bak, en een motorrijbewijs lijkt me super op deze mooie dagen.
ik wou al zeggen, die dingen zijn toch meestal in de miljoenenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe mij het adres eens waar je zo'n ding kan halen voor dat geld dan?
[afbeelding]
Ja wat is een fatsoenlijk jachtquote:Op zondag 7 mei 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe mij het adres eens waar je zo'n ding kan halen voor dat geld dan?
[afbeelding]
Vergeet die motor. Ga voor de MR2 turboquote:Op zondag 7 mei 2006 12:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja welke auto is nog niet geheel duidelijkMr2 turbo zou een optie zijn
![]()
Neuh, dat valt wel mee.. Heb ook al wat theori eerder gehad en zo bij mn opeldiing tot planner en mn heftruckopleiding (mag met een heftruck gewoon op de openbare weg) dus dat loopt wel losquote:Op zondag 7 mei 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja of je lapt alle regels aan je laars natuurlijk.
[afbeelding]
Nu nog een mr2 turbo vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vergeet die motor. Ga voor de MR2 turbo![]()
Welk bouwjaar/prijsklasse zoek je?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu nog een mr2 turbo vinden
met bo naar duitsland
Dat vind ik echt een afschuwelijk strijkijzerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
170000 euro, is toch best leuk bootje?![]()
Nah, voor 1 miljoen heb je wel wat leuksquote:Op zondag 7 mei 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, die dingen zijn toch meestal in de miljoenen![]()
't was dan ook een garpjequote:Op zondag 7 mei 2006 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee.. Heb ook al wat theori eerder gehad en zo bij mn opeldiing tot planner en mn heftruckopleiding (mag met een heftruck gewoon op de openbare weg) dus dat loopt wel los
94 95 zoiets, maar dan moet je weer een amerikaan kopen.quote:
Mja als je er echt geld voor hebt is het leuk anders moet je niet eens aan zo'n ding beginnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, voor 1 miljoen heb je wel wat leuks
[afbeelding]
Zou het dan niet goedkoper zijn om zo'n ding direct uit de usa te halen?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
94 95 zoiets, maar dan moet je weer een amerikaan kopen.
Nooit verkocht in nederland namelijk.
Of een engelse maar dan zit stuur aan verkeerde kant
edit: prijsklasse zal richting 9000 a 11000 gaan voor een goede
"Koop een boot, werk je dood" is een van de vele uitspraken over botenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je er echt geld voor hebt is het leuk anders moet je niet eens aan zo'n ding beginnen.
Wat denk je van 1000 liter diesel tanken
Geen flauw idee, kan me niet voorstellenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou het dan niet goedkoper zijn om zo'n ding direct uit de usa te halen?
Zilveren van Hessing toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Damn, ik wist het! kon er alleen niet opkomen.
Was vorig jaar ook op Viva Italia.
Ja dat waren die Lambo eigenaren waar een aantal om een of andere reden een met Porsches en een Noble aan kwam zetten... Dan ook nog als een doetje er mee over het circuit rijden, want je hoorde totaal geen uitlaat geluid (van die Noble)quote:Op zondag 7 mei 2006 13:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Damn, ik wist het! kon er alleen niet opkomen.
Was vorig jaar ook op Viva Italia. (gastauto)
Turbo motor maakt uberhaupt al weinig geluid al hang je er een open pijp achterquote:Op zondag 7 mei 2006 13:14 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ja dat waren die Lambo eigenaren waar een aantal om een of andere reden een met Porsches en een Noble aan kwam zetten... Dan ook nog als een doetje er mee over het circuit rijden, want je hoorde totaal geen uitlaat geluid (van die Noble)
Over geluid gesproken, die Ferrari BB512 die er was..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:14 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ja dat waren die Lambo eigenaren waar een aantal om een of andere reden een met Porsches en een Noble aan kwam zetten... Dan ook nog als een doetje er mee over het circuit rijden, want je hoorde totaal geen uitlaat geluid (van die Noble)
tjaquote:Op zondag 7 mei 2006 13:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, wel jammer van die "sport" sticker op die blauwe.
ik dacht het nietquote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tja
Lotus exige die rij je met een mr2 heulemoal stront joh![]()
Dezequote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Over geluid gesproken, die Ferrari BB512 die er was..![]()
Zou je denken?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tja
Lotus exige die rij je met een mr2 heulemoal stront joh![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 0-60 mph 6 sec 0-100 mph 11.9 sec 1/4 Mile 14.8 s @ 93.7 mph Top Speed 145 mph Lotus Exige: 0-60 mph 4.7 s 0-100 mph 12.9 s 1/4 Mile 13.9 s @ 99 mph Top Speed 147 mph |
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou je denken?
[ code verwijderd ]
Ligt idd héél erg dicht bij elkaar.![]()
Toch knap van de MR2 turbo (10 jaar ouder enzo)
Nee juist niet dat ding is geweldig in bochtquote:Op zondag 7 mei 2006 13:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is die lotus zo belabberd in bochten dan?
(dacht dat dat wel goed zat)
ja turbo's rulequote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef Hugster het volgende:
MR2 turbo heeft ook veel meer tuningpotentieel eh bara
Chipje, uitlaat, boostcontroller en dan komen de pk's er al rap bij
[afbeelding]
..tot 2008quote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even een paar honderd foto's online zetten, tot ooit lieverdejs van me[afbeelding]
Johnwoo van fok zit in 5.14 sec aan de 100 geloof ikquote:Op zondag 7 mei 2006 13:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Daar zat ik dus ook al aan te denken, een MR2 (vooral de turbo) lijkt
me wat makkelijker te tunen, zal ook minder kosten dan bij de lotus.
Zolang je maar niet zo'n lichtblauwmetallic kleurtje kooptquote:Op zondag 7 mei 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja turbo's rule![]()
Opzoek naar een mr2 turbo dusdat word echt een drama
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja turbo's rule![]()
Opzoek naar een mr2 turbo dusdat word echt een drama
dat blijkt 5000 a 6000 euro te kostenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo'n lichtblauwmetallic kleurtje koopt![]()
Is een turbo-kit op een normale MR2 zetten geen optie trouwens?
Kost echt bergen geld maar dan heb je ook watquote:Op zondag 7 mei 2006 13:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
En als je dan nog weer een stap verder gaat met een grotere turbo en een dikke intercooler, andere injectoren enzo dan wordt het echt 500+ pk
[afbeelding]
die nieuwe is veul te duur en die ouwe vind ik te 4kantquote:Op zondag 7 mei 2006 13:51 schreef ook_gek het volgende:
koop een supra
truequote:Op zondag 7 mei 2006 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
die nieuwe is veul te duur en die ouwe vind ik te 4kant
Complete swap zou dan wellicht makkelijker zijn ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat blijkt 5000 a 6000 euro te kosten
Edit:
En dan zeggen ze nog dat je beter een complete turbo motor swap kan doen
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Complete swap zou dan wellicht makkelijker zijn ja.
Een witte MR2 vindt ik trouwens wel wat hebben.
Maar bij die 175 blijft het dan ook..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die vond ik er ook al heel mooi uitzien
![]()
175 pk zo'n non turboook al best rap
Edit:
Ook nog helemaal standaard dat is ook altijd wel fijn
Mja blijkt ook naar de 220 pk te krijgen zijn, maar dan ben je veel geld kwijtquote:Op zondag 7 mei 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar bij die 175 blijft het dan ook..
[afbeelding]
Lijkt me echt zo'n liefhebbersauto geweest, gezien de km-standquote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die vond ik er ook al heel mooi uitzien
![]()
175 pk zo'n non turboook al best rap
Edit:
Ook nog helemaal standaard dat is ook altijd wel fijn
Oh en die 5000 euro was exclusief manurenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n liefhebbersauto geweest, gezien de km-stand
en dat hij nog helemaal orgineel is. Laat een turbo nog een keer
¤5.000 kosten, zit je op een totaal van ¤12.000.
Voordeel is dat je er niet meteen een tubo-uitvoering van hoeft te maken, misschien
vindt je het na een tijdje rijden nieteens echt nodig. (je weet het maar nooit)
100pk meer dan een 190Dquote:Op zondag 7 mei 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar bij die 175 blijft het dan ook..
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat achtergrondgegevens over die witte MR2 van marktplaats:
* bekende clubauto bij MR2club.nl
* 1e eigenaresse (!) heeft hem 2 jaar geleden ingeluild voor zo'n ¤15.000
* Rechterportier is drie jaar geleden deels onder garantie gelast/vervangen wegens een gat van binnen uit.
* Zitten wat krasjes op de auto (wel weg te polijsten)
* De koppeling is iets van 30.000 km terug vervangen.
* Volgens de leden van MR2club een koopje.
Het topic
Staat ook ergens op dat forum een turbokit voor ¤3500quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]mja ik wacht nog even tot zomervakantie
ten 1e is een witte auto hier in de polder hopenloosquote:Op zondag 7 mei 2006 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Staat ook ergens op dat forum een turbokit voor ¤3500
en ik houd van origineel spuitwerkquote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ten 1e is een witte auto hier in de polder hopenloos
en een turbokit vind ik altijd minder als gewoon een originele turbo
Ik houd van origineel
Googol maakt autostickers?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik houd van origineel spuitwerkdus gewoon witte auto kopen, en dan Googol wat centjes teoschuiven om een moie autobedekkende sticker te ontwepren!
Hij maakt alles wat jij wiltquote:
en een toffe peerquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Over geluid gesproken, die Ferrari BB512 die er was..![]()
Ja dat ding maakte kilometers ver herriequote:
Ik heb hem al gekeken en ik kan je zeggen dat ik geeneen keer écht moest lachen..quote:Op zondag 7 mei 2006 15:15 schreef ook_gek het volgende:
ik had verwacht dat ik hem niet leuk zou vinden maar als ik die trailer zo bekijk..............
http://www.youtube.com/watch?v=h0zAlXr1UOs&dpos=1
is scarry movie 4 toch best leuk![]()
Hij zag er wel flieft uitquote:Op zondag 7 mei 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
Kom op ff serieusvriendin van Jean Todt ?
![]()
Dat zal wel om de liefde gaan enzo
Hij wel jaquote:Op zondag 7 mei 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zag er wel flieft uit
[afbeelding]
Ben blij dat we volgend jaar weer naar rtl gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
En waarom is er nu![]()
![]()
![]()
voetbal
![]()
![]()
![]()
ipv de nabeschouwing
:[
[afbeelding]
Op zich wel een aardige auto om te zien zo'n MR2. Maar toyota is niet mijn merkquote:Op zondag 7 mei 2006 14:51 schreef BaraCuda het volgende:
Mr2 Ook wel een mooie, 195pk
Edit:
Alleen die uitlaat is een beetje overdone![]()
Zitten een paar leuke bijquote:
Ik weet niet eens wat ik in m'n team hebquote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef Fugie het volgende:
lekker punten gescoord met mijn super aguri en redbull
mij boeit het ook niet echt, maar moet wat op zondagquote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik in m'n team heb
bakken met punten met rosberg en bmw.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef Fugie het volgende:
lekker punten gescoord met mijn super aguri en redbull
Ik ben er ook nog steeds niet zeker vanquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Op zich wel een aardige auto om te zien zo'n MR2. Maar toyota is niet mijn merk
ik denk niet dat jij vrolijk wordt van een 2.0l motor die je tegen de 7000 toeren moet trappen om hard te gaan, als je een 2.3l 5cilinder turbo gewent bent.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds niet zeker van![]()
450 pk houd zo'n blok nooit lang lijkt mijquote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef Hugster het volgende:
Mij lijkt een 450pk zwarte MR2 turbo met lekker racekuipen erin en een setje mooie velgen echt wel te gek
Dat is echt lekker racenFerrari 360 territorium.
[afbeelding]
het geluid en de prestaties vind ik leuk, de rest is valt in de categorie "beetje jammer"quote:
dan zal je deze audi ook wel leuk vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef Hugster het volgende:
Mij lijkt een 450pk zwarte MR2 turbo met lekker racekuipen erin en een setje mooie velgen echt wel te gek
Dat is echt lekker racenFerrari 360 territorium.
[afbeelding]
Wanneer ga jij nou eens een hok aanschaffen?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
het geluid en de prestaties vind ik leuk, de rest is valt in de categorie "beetje jammer"
ja. Maar t lukt hem niet echt, aangezien hij vaak matige foto's maakt, en neit buiten zn eigen dorp komt, en dus telkens dezelfde trucks op de foto zetquote:Op zondag 7 mei 2006 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, is Colin een kloonforum van dat van jou aan het opzetten?![]()
[afbeelding]
als ik vast werk heb.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens een hok aanschaffen?
[afbeelding]
Hoezo niet? Het is de legendarische 3S-GTEquote:Op zondag 7 mei 2006 16:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
450 pk houd zo'n blok nooit lang lijkt mij
Hoe is dat luchtmacht dinges dan afgelopen?quote:
Doe mij maar een Lotusquote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
MwahEen MR2 heeft toffere handeling
[afbeelding]
Mja er zijn auto's met een beter interieur jaquote:Op zondag 7 mei 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
het geluid en de prestaties vind ik leuk, de rest is valt in de categorie "beetje jammer"
Die hebben niets meer van zich laten horen sinds ik alle keuringen met goed gevolg door lopen heb.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoe is dat luchtmacht dinges dan afgelopen?
blijft 4 cilnder geluid, en dat klinkt gewoon niet zo mooi al een 5 cilinder of een 6 cilinderquote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
op toeren klinkt dat dan zo
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Maar t lukt hem niet echt, aangezien hij vaak matige foto's maakt, en neit buiten zn eigen dorp komt, en dus telkens dezelfde trucks op de foto zet
en daar moet je wel elke keer tegen aan kijken als je er mee rijdt.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja er zijn auto's met een beter interieur ja
Handigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Maar t lukt hem niet echt, aangezien hij vaak matige foto's maakt, en neit buiten zn eigen dorp komt, en dus telkens dezelfde trucks op de foto zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |