quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Kut gek, ik ging vandaag werken want het is immers Zaterdag, ik moest van 9-6.
Mijn vriendin moest van 1 tot 6, dit betekend voor mij dat ik gans alleen pauze moest vieren om 1 uur.
Tjeh niks aan te doen denk ik en ga vol goede moed de pauze tegemoet
Beetje praten en roflen op mijn stoeltje zat ik daar, merjeh de verveling begon toe te slaan. Ik dronk een blikje Fanta dit vind ik in principe best lekker en denk: Hey een gatje, zou mijn vinger daar inkunnen ?
Ik steek mijn wijsvinger, jeweets die vinger naar de duim redelijk diep int blikje, het was best lekker warm in dat blikje hoe dat kan weet ik niet want de drank was lekker koud.
Op een gegeven moment trek ik mijn vinger uit het blikje, maar het ging niet, dus ik trok een beetje harder en toen gek ! dikke snee rechtstreeks in mijn vinger![]()
Echt pijn doet het niet merjeh tis wel een kut plekje waar hij zit, zie hier 2 fotos van deze levensgevaarlijke verwonding die ik heb opgelieperd tijdens de o zo leuke C1000 pausje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel meer ik trok hem iets te snel omhoogquote:Op zondag 7 mei 2006 17:18 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]sukkel, wist je niet dat dat fucking scherp is ?
![]()
![]()
* Etcetera eens isquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Etcetera eens is
daar kan ik me zo ongelooflijk aan ergeren, ik bedoel, het leest toch niet lekker? Een uitroepteken betekend dat er meer nadruk op de zin ligt, en met een (of meer) uitroeptekens achter élke zin, wordt het zo schreeuwerig.
Etcetera bromt nog wat verder
Haha, je wordt gothic...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel meer ik trok hem iets te snel omhoog
of zoiezoquote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef CasB het volgende:
Mensen die "Voor het zelfde geldt" schrijven...
Die duitsers bij ons op school doen dat zoveelquote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera] eens is[/me]
daar kan ik me zo ongelooflijk aan ergeren, ik bedoel, het leest toch niet lekker? Een uitroepteken betekend dat er meer nadruk op de zin ligt, en met een (of meer) uitroeptekens achter élke zin, wordt het zo schreeuwerig.
[me=Etcetera bromt nog wat verder![]()
Timmie toch.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef tonks het volgende:
k ben verliefd godverhodver!
Mietjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Echt pijn doet het niet merjeh tis wel een kut plekje waar hij zit, zie hier 2 fotos van deze levensgevaarlijke verwonding die ik heb opgelieperd tijdens de o zo leuke C1000 pausje.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:04 schreef Kurk het volgende:
Ik zat gisteren een appel te eten. Niks aan de hand, totdat ik opeens het stuk zag waar ik net in had gebeten... Daar zat nog een half stickertje...
.
.
Ranzig hoor![]()
!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef Klonk het volgende:
probleem: zin in appelmoes hebben, maar op de appelmoes was een klein puntje schimmel
oplossing 1: pot weggooien
oplossing 2: schimmel er uit halen en de appelmoes alsnog opeten
gevolg: ik koos voor oplossing 2 en heb nu buikpijn
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht verdomme nog Hertog ijs in de vriezer te hebben liggen, maar helaas.
dat soort schimmel is niet schadelijk voor mensenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef Klonk het volgende:
probleem: zin in appelmoes hebben, maar op de appelmoes was een klein puntje schimmel
oplossing 1: pot weggooien
oplossing 2: schimmel er uit halen en de appelmoes alsnog opeten
gevolg: ik koos voor oplossing 2 en heb nu buikpijn
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:21 schreef kyraaa het volgende:
ik baal ontzettend van mn vriend, eerst spreken we af dat we vandaag om 11 uur sochtends kleren gingen kopen, want het we hebben het nodig...
that was the deal... nu is het bijna half twaalf en die sukkel ligt te snurken en is chagrijnig als ik hem wakker maak, de pleuris voor em, ik ga wel alleen...
grrrrrrrrrrr hoe iemand zoiets leuks toch nog kan verpesten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |