dan wil ik klagen over debielen die het woord euri gebruikenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mag ik dan even klagen over mensen die klagen over het zorgstelsel. Ik kreeg vandaag een brief waarin stond dat ik 255 euri terugkrijg omdat ik het hele jaar geen gebruik van de zorg heb gemaakt
561,95 gulden
achja, wat wil je van een dertigerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
en ik wil graag klagen over mensen die nogsteeds om rekenen naar guldens, de gulden bestaat niet meer, leer er mee leven![]()
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Nog 10 mins en dan is me pizza pas klaar
'quote:Op maandag 15 mei 2006 11:21 schreef kyraaa het volgende:
ik baal ontzettend van mn vriend, eerst spreken we af dat we vandaag om 11 uur sochtends kleren gingen kopen, want het we hebben het nodig...
that was the deal... nu is het bijna half twaalf en die sukkel ligt te snurken en is chagrijnig als ik hem wakker maak, de pleuris voor em, ik ga wel alleen...
grrrrrrrrrrr hoe iemand zoiets leuks toch nog kan verpesten he?
je had ook nooit een afspraak gemaakt om zo belachelijk vroeg op maandagochtend kleren te gaan kopenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'
Als je mijn vriendin was geweest, had ik je nooit zo behandeld !
De meeste winkels zijn toch dicht 's maandagmorgens.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:21 schreef kyraaa het volgende:
ik baal ontzettend van mn vriend, eerst spreken we af dat we vandaag om 11 uur sochtends kleren gingen kopen, want het we hebben het nodig...
that was the deal... nu is het bijna half twaalf en die sukkel ligt te snurken en is chagrijnig als ik hem wakker maak, de pleuris voor em, ik ga wel alleen...
grrrrrrrrrrr hoe iemand zoiets leuks toch nog kan verpesten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |