Of andersom. Zoals bij mij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef Ingridh007 het volgende:
In de huiskamer is t te koud en op mijn kamer te warm en mn vader is te lui om de verwarming te repareren.
Dit brengt me op een idee. Ik ga mijn kamer opruimen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef Bob. het volgende:
Mn kamer is een zooi, maar ik ben te lui om op te ruimen, irritant![]()
Piece of cakequote:
Ga krabben dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:24 schreef rotskibo het volgende:
ik heb jeuk aan me ballen.
en ik wil graag klagen over mensen die nogsteeds om rekenen naar guldens, de gulden bestaat niet meer, leer er mee levenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mag ik dan even klagen over mensen die klagen over het zorgstelsel. Ik kreeg vandaag een brief waarin stond dat ik 255 euri terugkrijg omdat ik het hele jaar geen gebruik van de zorg heb gemaakt
561,95 gulden
Krijg je nou guldens of euro'squote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mag ik dan even klagen over mensen die klagen over het zorgstelsel. Ik kreeg vandaag een brief waarin stond dat ik 255 euri terugkrijg omdat ik het hele jaar geen gebruik van de zorg heb gemaakt
561,95 gulden
Ruim 187 Franse Francsquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
561,95 gulden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |