Mijn Klacht: Ik ben net beter na zeeeeeer ernstig ziek te zijn geweest en Klonk zet me al aan het werk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
en om Flugeltje helpen, voorbeelden van vandaag wat er in dit topic kan:
Wijsvinger doet zeer
zulks een lekker weer en binnen zitten.
En toen lag ik op de stoeptegels
Als jij dacht dat het in KLB de bedoeling was om mensen af te zeiken heb je de laatste tijd niet goed opgelet. Lees de faq nog eens door zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef Keiichi het volgende:
Echt storm loop het niet... De kans om afgezeken te worden in dit topic is niet echt hoog...
Maar ik ben het gewend om kritiek te krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij dacht dat het in KLB de bedoeling was om mensen af te zeiken heb je de laatste tijd niet goed opgelet. Lees de faq nog eens door zou ik zeggen
Nee joh gekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar ik ben het gewend om kritiek te krijgen![]()
Enkel medelijden en medeleven op mijn klachten en gebeurtenissen is ook niet alles![]()
Idem hier. En ik heb ook geen zin om eten te makenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:03 schreef Molluck het volgende:
Ik heb honger
Baggerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:05 schreef BrauN het volgende:
Kuttopic.
Je kan mij niet wijsmaken dat een snee een grote ergernis is... Kijk, als je kop naast je romp ligt dan kan ik mij voorstellen dat je zoiets een grote ergernis vind. Alleen kun je dan geen topic meer openen, dat is dan wel weer zondequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
En wie gaat uitmaken of iets een kleine ergernis is?
Ik bedoel, wat een mod een kleine ergernis lijkt,
kan een gigantische ergernis zijn voor een user.
Een kut kun je ook vergelijken met een 'grote' snee ja, dan kunnen alle vrouwen ook wel een topic gaan openenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Toch vind ik het gaar :/
Weetje hoe kut die snee is ?
Wat jullie willen kerel, jullie zijn de mods.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat een snee een grote ergernis is... Kijk, als je kop naast je romp ligt dan kan ik mij voorstellen dat je zoiets een grote ergernis vind. Alleen kun je dan geen topic meer openen, dat is dan wel weer zonde
Tja, als we een topic sluiten dan geven we met een link aan waar het centrale topic te vinden is. Ik denk dat na een tijdje de meeste mensen het topic wel weten te vinden als het een beetje actief blijft. En hoe kom je erbij dat niemand centrale topics leest dan? Ik denk dat dat meer je eigen mening is, als jij niet zo vaak in centrale topics komt dan wil dat nog niet zeggen dat anderen dat ook doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat jullie willen kerel, jullie zijn de mods.
Toch denk ik dat zo'n centraal topic een kort leven
beschoren is, centrale topic leest nl. bijna niemand.
Mensen zullen toch eerst een nieuw topic aanmaken,
waarna jullie het weer kunnen sluiten. Pointless IMHO.
Ik ga er mede zorg voor dragen dat dat níet gebeurtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:58 schreef Klonk het volgende:
en heb ik weer een mislukt topic op m'n naam staan
Sterkte man.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Kut gek, ik ging vandaag werken want het is immers Zaterdag, ik moest van 9-6.
Mijn vriendin moest van 1 tot 6, dit betekend voor mij dat ik gans alleen pauze moest vieren om 1 uur.
Tjeh niks aan te doen denk ik en ga vol goede moed de pauze tegemoet
Beetje praten en roflen op mijn stoeltje zat ik daar, merjeh de verveling begon toe te slaan. Ik dronk een blikje Fanta dit vind ik in principe best lekker en denk: Hey een gatje, zou mijn vinger daar inkunnen ?
Ik steek mijn wijsvinger, jeweets die vinger naar de duim redelijk diep int blikje, het was best lekker warm in dat blikje hoe dat kan weet ik niet want de drank was lekker koud.
Op een gegeven moment trek ik mijn vinger uit het blikje, maar het ging niet, dus ik trok een beetje harder en toen gek ! dikke snee rechtstreeks in mijn vinger![]()
Echt pijn doet het niet merjeh tis wel een kut plekje waar hij zit, zie hier 2 fotos van deze levensgevaarlijke verwonding die ik heb opgelieperd tijdens de o zo leuke C1000 pausje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkt ie nog?quote:
Cliché-reacties daarop als: "Is het eindelijk warm, is het weer te warm blabla koud blabla het is ook nooit goed!"quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Gezeik over het weer.
Nee hoor. Ik vind het geniaal. Ik vind het dan wel weer jammer dat [Centraal] Grote ergernissen en [Centraal] Middelgrote ergernissen gesloten zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Repeat het volgende:
wat een kutidee dit zeg.
Dat lijkt me meer een middelgrote ergernis. Open er maar een topic over.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef Onderbroek het volgende:
doet me denken toen ik laatst naar de grote stad durfde..ik liep daar door de winkelstraat...boos naar de grond kijkend omdat de zon zo scherp was auw
Zie ik ineens een been...mijn ogen volgen het been...en daar was de rest van het lichaam....ligt er godverdomme een neger tegen een winkelruit aan..schrok me kapot
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Kut gek, ik ging vandaag werken want het is immers Zaterdag, ik moest van 9-6.
Mijn vriendin moest van 1 tot 6, dit betekend voor mij dat ik gans alleen pauze moest vieren om 1 uur.
Tjeh niks aan te doen denk ik en ga vol goede moed de pauze tegemoet
Beetje praten en roflen op mijn stoeltje zat ik daar, merjeh de verveling begon toe te slaan. Ik dronk een blikje Fanta dit vind ik in principe best lekker en denk: Hey een gatje, zou mijn vinger daar inkunnen ?
Ik steek mijn wijsvinger, jeweets die vinger naar de duim redelijk diep int blikje, het was best lekker warm in dat blikje hoe dat kan weet ik niet want de drank was lekker koud.
Op een gegeven moment trek ik mijn vinger uit het blikje, maar het ging niet, dus ik trok een beetje harder en toen gek ! dikke snee rechtstreeks in mijn vinger![]()
Echt pijn doet het niet merjeh tis wel een kut plekje waar hij zit, zie hier 2 fotos van deze levensgevaarlijke verwonding die ik heb opgelieperd tijdens de o zo leuke C1000 pausje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel meer ik trok hem iets te snel omhoogquote:Op zondag 7 mei 2006 17:18 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]sukkel, wist je niet dat dat fucking scherp is ?
![]()
![]()
* Etcetera eens isquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Etcetera eens is
daar kan ik me zo ongelooflijk aan ergeren, ik bedoel, het leest toch niet lekker? Een uitroepteken betekend dat er meer nadruk op de zin ligt, en met een (of meer) uitroeptekens achter élke zin, wordt het zo schreeuwerig.
Etcetera bromt nog wat verder
Haha, je wordt gothic...quote:Op zondag 7 mei 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel meer ik trok hem iets te snel omhoog
of zoiezoquote:Op zondag 7 mei 2006 21:05 schreef CasB het volgende:
Mensen die "Voor het zelfde geldt" schrijven...
Die duitsers bij ons op school doen dat zoveelquote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera] eens is[/me]
daar kan ik me zo ongelooflijk aan ergeren, ik bedoel, het leest toch niet lekker? Een uitroepteken betekend dat er meer nadruk op de zin ligt, en met een (of meer) uitroeptekens achter élke zin, wordt het zo schreeuwerig.
[me=Etcetera bromt nog wat verder![]()
Timmie toch.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef tonks het volgende:
k ben verliefd godverhodver!
Mietjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |