Dat zou het einde van Fok! zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
En ik dan? Hm, hm? Je had het belóófd!
Wacht jij maar, knul. Je zal versteld staan van mijn kunsten.quote:
ik stem op jou rakker!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Kies Dirktator en je krijgt een beleid dat er als volgt uitziet:Duidelijkheid: niet links, niet rechts, maar récht door zee! Er wordt niet met twee maten gemeten; er kunnen geen voorkeursposities bemachtigd worden, mits er tieten op tafel komen. Alle Gijsjes-reeksen worden preventief gesloten, stelletje heaumeaux. Dit geldt ook voor die domme Bier en Friet-reeksen. Bier drink je met je échte vrienden en het liefst op een terras, niet achter je Dell in een woonkamer met een marmeren deur in je eentje. Invoering van een Maikuuul subforum, hij is immers een cultheld en bestrijkt tegenwoordig al meer dan 70% van alle ONZ-topiques. 1 keer baggeren: gele kaart, 2 keer baggeren: rode kaart, 3 keer baggeren: permban.
Derhalve: kies ondergetekende.![]()
Niet alsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:50 schreef most_wanted het volgende:
Dan kan je na een week ONZ sluiten.
Leuk, met je kloon posten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:51 schreef Nigeriaan het volgende:
Chowi for mod, swa.
En ik vond je altijd zo sympathiek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Opzouten met je Chowi en Dirktator.
We willen jogy.
Ik vind jou ook wel sympathiek, hoor.quote:
Je hebt je credits nu verspeeld bij de toekomstige mods van ONZ!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Opzouten met je Chowi en Dirktator.
We willen jogy.
Vlug, geef de vlegel een note!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:58 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je hebt je credits nu verspeeld bij de toekomstige mods van ONZ!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
Vlug, geef de vlegel een note!
Lét ééns óp.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:59 schreef most_wanted het volgende:
Maar als Jogy komt, gaat er dus iemand weg.
Dag Bupa.![]()
Als jij nou verkering neemt met Jogy, dan kunnen jullie samen modden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is zijn verkering uit dan?
Helaas. Dat is het al lang.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:58 schreef MUUS het volgende:
Mijn hart is groot genoeg voor iedereen..
(.)
Maar het ging hier over Jogy en Jogy is leuk, maar Anosmie is ook leuk. Dus het mag niet uit zijn ofzo. Als hij weer gaat modden, omdat hij vader gaat worden of gaat trouwen ofzo, okay, da's logisch.
Het mag alleen niet uit zijn.
Seri-fucking-eus?quote:
Ik ben geen man, ik ben een jochie. Of een puppie. Of allebei. Een mannenpuppie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze neemt met gemak met meerdere mannen verkering.
Dit klinkt wel erg wanhopig Qquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geen man, ik ben een jochie. Of een puppie. Of allebei. Een mannenpuppie.
Wat is er mis met "hoi, neuken"?quote:
Die snelheid kan MUUS niet meer aan.quote:
Had jij onzin mod willen worden of zo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:
Oh.
Wel tof.
Een oldbie.
Eens afwisseling.
Is het geen slowchatter?
Wauw, heeel gewaagd hoor!
Nee, ik kop wat dingen in.quote:
Je bent zelf gewoon saai en vervelend geworden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Kolere, wat is FOK! saai geworden.
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Mooi toch, dan heb je een week tijd om, ehm, andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Benedenwoning!!! En ook dat binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef Nigeriaan het volgende:
Muus kan topics spannend houden, ik herinner me die topics nog wel dat ze in haar flatje zat. niet zo leuk voor haar, stond ook niet in ONZ. maar wel spannend
![]()
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent zelf gewoon saai en vervelend geworden.
Hè bah, dwerg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde neuken zeggen.
Foto's?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien..
Ermquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien..
Ja, maar jij bent dan ook een kutnewbie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef PsyCha het volgende:
Sjongejonge! Dacht effe dat het over deze ging.
[afbeelding]
Vroeger was het gras frisser en de lucht groener.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...quote:
Flikker anders ff op als je het niet leuk meer vindt! Dat doe ik ook!quote:
Ja, laten we dat doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Flikker anders ff op als je het niet leuk meer vindt! Dat doe ik ook!
Oh....![]()
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...
Goed idee. Zoiets zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen
Zal ik "Y" als usernaam nemen
Dát zeg ik toch niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupie
Paint hier Yvonne met PMSquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupie
Jij maakt alleen paint-topicsquote:
Lul niet, mens!quote:
Ja, en "paint *hier* de woonwagen van Maikuuul" danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet, mens!Ik heb nog niet eens één keer een paint-topic geopend!
Je houdt ze openquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet, mens!Ik heb nog niet eens één keer een paint-topic geopend!
Niet allemaal.quote:
poeh poehquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Er komt binnenkort (whehe, binnenkort nietmaar gewoon...een dezer maanden) nog wel een keer een topic van mij!
Je vergeet een stukje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:40 schreef Renesite het volgende:
Oke oke..
Yvonne wil geen admin meer zijnDagonet word dat nu...
Pool word FA en Yvonne de nieuwe onzmod.
Zo had het moeten zijn
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vergeet een stukje.
Jij gaat dood en iedereen is blij.
Jij weet waarschijnlijk niet wat mijn taakomschrijving is. Ik blog niet. Ik druk op knopjes om de submits te plaatsen.quote:
Relaxed!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk niet wat mijn taakomschrijving is. Ik blog niet. Ik druk op knopjes om de submits te plaatsen.
Heeft niks met bloggen te maken.
Jij erbij...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Knut het volgende:
Jogy, Dirkh...
Ik zie mogelijkheden.
Misschien wordt het dan weer...
Neah. Ik ben veels te drukquote:
Jogy is juist het tegenovergestelde van wat ik ben. Hij is streng en hard, ik zoek de gulden middenweg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Knut het volgende:
Jogy, Dirkh...
Ik zie mogelijkheden.
Misschien wordt het dan weer...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jogy is juist het tegenovergestelde van wat ik ben. Hij is streng en hard, ik zoek de gulden middenweg.
Dat was in de tijd dat de kachels opgestookt werden met gedroogde dino botten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Relaxed!
Ik moest ze altijd zelf schrijven, omdat die luie flikkers alleen linkjes submitten.
En dan moest ik er ook nog zo'n stom vierkant logootje bij fotoshoppen.Want toen hadden we nog geen standaard logo's enzo.
En toen Knut nog aardige dingen over me zei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat de kachels opgestookt werden met gedroogde dino botten.
Je bent een kutmodquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Ik heb er laatst nog een dichtgetieft!
Maar daar kijk je dan weer niet naar!
Neeee, jij kijkt louter naar de negatieve dingen!
Jij bent een kut-admin.quote:
Ik ben offline.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En op msn zeg je zeker tegen hem dat je het niet meent.
Hij durft nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En op msn zeg je zeker tegen hem dat je het niet meent.
Tsjaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen Knut nog aardige dingen over me zei. [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef MUUS het volgende:
YVONNE YVONNE YVONNE YVONNE!!!! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!!!
Het goede nieuws is dat ik dat linkje van jou van die spuitende chick heb gevonden na lang gegraaf in oude topics!
Het slechte nieuws vertel ik niet. Kijk zelf maar: http://www.muchosucko.com/video-distancesquirt.html
Nou, dit was het weer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Zoek dan ook op squirt, dom wijf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef MUUS het volgende:
YVONNE YVONNE YVONNE YVONNE!!!! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!!!
Het goede nieuws is dat ik dat linkje van jou van die spuitende chick heb gevonden na lang gegraaf in oude topics!
Het slechte nieuws vertel ik niet. Kijk zelf maar: http://www.muchosucko.com/video-distancesquirt.html
Het mot hetzelfde filmpje zijn, die was zo komisch!quote:
Geen flauw idee, maar volgens mij is die er niet. En als die er wel was, dan zou ik er niet ik komen. Miepen doen ze maar in HVJJN en SC. Daar kom ik dus ook niet, komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Dirkh.
Waarom is er nog een achter-de-schermen-weblog-miep-topic?
Ik heb hem vandeweek nog gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het mot hetzelfde filmpje zijn, die was zo komisch!
En dat mens die kijkt alsof ze out gaat!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb hem vandeweek nog gezien.Cameraman die ondergescquirt werd?
Nee, da's een andere.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is al een half jaar oud dat filmpje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat mens die kijkt alsof ze out gaat!
Maak daar in ieder geval twee jaar van.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Dat is al een half jaar oud dat filmpje.![]()
Erh.. ik zou bijgod niet weten hoelang ik nog zit waar ik zit eerlijk getyped. Dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Hoi, mod van ONZ ( weer) worden?
Zeg maar ja.
Zo, ook weer geregeld
Ja of nee vroeg ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh.. ik zou bijgod niet weten hoelang ik nog zit waar ik zit eerlijk getyped. Dat is het hele probleem.
Al een tijdjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is zijn verkering uit dan?
Dat is een duidelijk ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
Als ik nou eens per ongeluk ja zeg? Wat dan?
Dan ben je zo blauwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
Als ik nou eens per ongeluk ja zeg? Wat dan?
Wat nou offline.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
Gaat ie offline
Kom terug
Ik mot je nog blauw maken
Zeg "ja"}:|quote:
Ik ben D66.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef Dirktator het volgende:
Jogy, ben je links of rechts?
Je hebt een blauwtje opgelopen, gaat het?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
!
Nee, ik ben niet voor dat communicatie gedoequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is toch wel in overleg gegaan?Overleg
Je moet hem nog in de mod lijst zetten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor dat communicatie gedoe
Gewoon regelen, klaar.
Ja chowi?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:31 schreef Chowi het volgende:
J-j-jogy?
Mot ik hier alles doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je moet hem nog in de mod lijst zetten.
Verrader.quote:
Het is sterker dan mezelf. Wees niet boos op mij.quote:
Als je nog maar van me houdt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is sterker dan mezelf. Wees niet boos op mij.
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Liefde is voor het plebs.
Hoe weet je nou dat ik dat ben?quote:
Fuck.quote:
Kwam door die ene dag dat ik een poging waagde om te gaan slowchatten, ik zag wat opvallends en wilde weten wie erachter zat. Toevalligerwijs kwam ik ook achter de identiteit van die ene user met die lange nick.quote:
Nah, officieel post ik niet onder dat account, hoor. Maar ik was toen toevallig bij iemand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Kwam door die ene dag dat ik een poging waagde om te gaan slowchatten, ik zag wat opvallends en wilde weten wie erachter zat. Toevalligerwijs kwam ik ook achter de identiteit van die ene user met die lange nick.
En wat heb je gedaan nadat je Swetsenegger omet een zwart accent op zijn werk belde?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Toevalligerwijs kwam ik ook achter de identiteit van die ene user met die lange nick.
Een afspraak om samen eens lekker te gaan zuipen kan je nu wel op je buik schrijven. Daar is geen tijd meer voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:51 schreef Jerruh het volgende:
jogy!!!!!!!
dude! succes maar weer! maak er wat van!
Niet alleen gevoelsmatig.quote:
die gaat zeker weten doorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een afspraak om samen eens lekker te gaan zuipen kan je nu wel op je buik schrijven. Daar is geen tijd meer voor.
Dat doet me eraan denken, tijd om in de tuin te zitten met een goed boek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een afspraak om samen eens lekker te gaan zuipen kan je nu wel op je buik schrijven. Daar is geen tijd meer voor.
Toen heb ik tien minuten gemastrubeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan nadat je Swetsenegger omet een zwart accent op zijn werk belde?
Je bedoeld: Ohja, pc. Fok. Binnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ohja, tuin. Boek.
Het is altijd even wennen om weer mod te zijn.quote:
Nú in de aanbieding. Het debuut van het duo KoSte, "Crash". Het boek ligt in diverse boekhandels voor €12,50, maar bij Uitgeverij Stofje betaalt u slechts €`10,-. En het wordt gratis bij u thuis bezorgd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ohja, tuin. Boek.
De enige manier om Onzin goed te modden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ohja, tuin. Boek.
Hee, dat boek is hopelijk géén dichtbundel en jij zat afgelopen donderdag niet in de Bijstand in Nijmegen mij lastig te vallen met je prutgedichtjes... Hoop ik...quote:
Je hebt er vast ook nog niets aan gedaan op de DPS?quote:
Én er is nog geen topic gemaakt in [MED].quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt er vast ook nog niets aan gedaan op de DPS?
Het is dan ook allemaal een grapje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én er is nog geen topic gemaakt in [MED].
Oh! Ha².quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil het ook wel weer een keer proberen!
Er mag gelachen worden.
Graag gedaan, hunny-bunny, schattepetatske, croupouque.quote:
Ik wou de open deur niet inkoppen, zogezegd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil het ook wel weer een keer proberen!
Er mag gelachen worden.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef petre86 het volgende:
halen ze àl die ouwe zooi weer uit de sloot soms?
succes
Welcome to my world!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef jogy het volgende:
Waar zijn de PI's in de quickreply nou gebleven?
Ik krijg er wel andere knopjes voor terug.quote:
Zal ik even aan jouw knopjes zitten?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:11 schreef Chowi het volgende:
NJ is geil.
Yeah baby, press that button.quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:13 schreef Nigeriaan het volgende:
A(*)is
Omdat yvonne een grappig wijf is.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:44 schreef Molluck het volgende:
Waarom lopen topics van yvonne altijd helemaal vol, ookal is de OP waardeloos?
Wat is eigenlijk gebeurd met de Jogy-smiley?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:02 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk gebeurd met de Jogy-smiley?
Geil!quote:
Op 't Weblog forum?quote:Op zondag 7 mei 2006 08:05 schreef tonks het volgende:
Mag ik dan ook weer terug op .. dinges
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:21 schreef Knut het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die van PR kan ik niet vinden
Ik had Pr en PrivateRyan en Privateryan geprobeerd;(quote:
Dood moeten ze. Dood.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die newbies hier.
Ben al weg.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:34 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die newbies hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |