Die snelheid kan MUUS niet meer aan.quote:
Had jij onzin mod willen worden of zo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:
Oh.
Wel tof.
Een oldbie.
Eens afwisseling.
Is het geen slowchatter?
Wauw, heeel gewaagd hoor!
Nee, ik kop wat dingen in.quote:
Je bent zelf gewoon saai en vervelend geworden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Kolere, wat is FOK! saai geworden.
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Mooi toch, dan heb je een week tijd om, ehm, andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Benedenwoning!!! En ook dat binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef Nigeriaan het volgende:
Muus kan topics spannend houden, ik herinner me die topics nog wel dat ze in haar flatje zat. niet zo leuk voor haar, stond ook niet in ONZ. maar wel spannend
![]()
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent zelf gewoon saai en vervelend geworden.
Hè bah, dwerg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef dwerg het volgende:
Ik wilde neuken zeggen.
Foto's?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien..
Ermquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het spannendste van mijn dag is als ik mijn Tena Lady ga uitwringen en omdraaien..
Ja, maar jij bent dan ook een kutnewbie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:43 schreef PsyCha het volgende:
Sjongejonge! Dacht effe dat het over deze ging.
[afbeelding]
Vroeger was het gras frisser en de lucht groener.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...quote:
Flikker anders ff op als je het niet leuk meer vindt! Dat doe ik ook!quote:
Ja, laten we dat doenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Flikker anders ff op als je het niet leuk meer vindt! Dat doe ik ook!
Oh....![]()
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tijd voor een nostalgie-topic dan maar...
Goed idee. Zoiets zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen
Zal ik "Y" als usernaam nemen
Dát zeg ik toch niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupie
Paint hier Yvonne met PMSquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, laten we een leuk paint-topic maken, jupie
Jij maakt alleen paint-topicsquote:
Lul niet, mens!quote:
Ja, en "paint *hier* de woonwagen van Maikuuul" danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet, mens!Ik heb nog niet eens één keer een paint-topic geopend!
Je houdt ze openquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet, mens!Ik heb nog niet eens één keer een paint-topic geopend!
Niet allemaal.quote:
poeh poehquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Er komt binnenkort (whehe, binnenkort nietmaar gewoon...een dezer maanden) nog wel een keer een topic van mij!
Je vergeet een stukje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:40 schreef Renesite het volgende:
Oke oke..
Yvonne wil geen admin meer zijnDagonet word dat nu...
Pool word FA en Yvonne de nieuwe onzmod.
Zo had het moeten zijn
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vergeet een stukje.
Jij gaat dood en iedereen is blij.
Jij weet waarschijnlijk niet wat mijn taakomschrijving is. Ik blog niet. Ik druk op knopjes om de submits te plaatsen.quote:
Relaxed!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij weet waarschijnlijk niet wat mijn taakomschrijving is. Ik blog niet. Ik druk op knopjes om de submits te plaatsen.
Heeft niks met bloggen te maken.
Jij erbij...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Knut het volgende:
Jogy, Dirkh...
Ik zie mogelijkheden.
Misschien wordt het dan weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |