Je hebt een blauwtje opgelopen, gaat het?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
!
Nee, ik ben niet voor dat communicatie gedoequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is toch wel in overleg gegaan?Overleg
Je moet hem nog in de mod lijst zetten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet voor dat communicatie gedoe
Gewoon regelen, klaar.
Ja chowi?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:31 schreef Chowi het volgende:
J-j-jogy?
Mot ik hier alles doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je moet hem nog in de mod lijst zetten.
Verrader.quote:
Het is sterker dan mezelf. Wees niet boos op mij.quote:
Als je nog maar van me houdt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is sterker dan mezelf. Wees niet boos op mij.
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Liefde is voor het plebs.
Hoe weet je nou dat ik dat ben?quote:
Fuck.quote:
Kwam door die ene dag dat ik een poging waagde om te gaan slowchatten, ik zag wat opvallends en wilde weten wie erachter zat. Toevalligerwijs kwam ik ook achter de identiteit van die ene user met die lange nick.quote:
Nah, officieel post ik niet onder dat account, hoor. Maar ik was toen toevallig bij iemand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Kwam door die ene dag dat ik een poging waagde om te gaan slowchatten, ik zag wat opvallends en wilde weten wie erachter zat. Toevalligerwijs kwam ik ook achter de identiteit van die ene user met die lange nick.
En wat heb je gedaan nadat je Swetsenegger omet een zwart accent op zijn werk belde?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Toevalligerwijs kwam ik ook achter de identiteit van die ene user met die lange nick.
Een afspraak om samen eens lekker te gaan zuipen kan je nu wel op je buik schrijven. Daar is geen tijd meer voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:51 schreef Jerruh het volgende:
jogy!!!!!!!
dude! succes maar weer! maak er wat van!
Niet alleen gevoelsmatig.quote:
die gaat zeker weten doorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een afspraak om samen eens lekker te gaan zuipen kan je nu wel op je buik schrijven. Daar is geen tijd meer voor.
Dat doet me eraan denken, tijd om in de tuin te zitten met een goed boek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een afspraak om samen eens lekker te gaan zuipen kan je nu wel op je buik schrijven. Daar is geen tijd meer voor.
Toen heb ik tien minuten gemastrubeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan nadat je Swetsenegger omet een zwart accent op zijn werk belde?
Je bedoeld: Ohja, pc. Fok. Binnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ohja, tuin. Boek.
Het is altijd even wennen om weer mod te zijn.quote:
Nú in de aanbieding. Het debuut van het duo KoSte, "Crash". Het boek ligt in diverse boekhandels voor €12,50, maar bij Uitgeverij Stofje betaalt u slechts €`10,-. En het wordt gratis bij u thuis bezorgd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ohja, tuin. Boek.
De enige manier om Onzin goed te modden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ohja, tuin. Boek.
Hee, dat boek is hopelijk géén dichtbundel en jij zat afgelopen donderdag niet in de Bijstand in Nijmegen mij lastig te vallen met je prutgedichtjes... Hoop ik...quote:
Je hebt er vast ook nog niets aan gedaan op de DPS?quote:
Én er is nog geen topic gemaakt in [MED].quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt er vast ook nog niets aan gedaan op de DPS?
Het is dan ook allemaal een grapje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én er is nog geen topic gemaakt in [MED].
Oh! Ha².quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil het ook wel weer een keer proberen!
Er mag gelachen worden.
Graag gedaan, hunny-bunny, schattepetatske, croupouque.quote:
Ik wou de open deur niet inkoppen, zogezegd!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil het ook wel weer een keer proberen!
Er mag gelachen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |