Neah. Ik ben veels te drukquote:
Jogy is juist het tegenovergestelde van wat ik ben. Hij is streng en hard, ik zoek de gulden middenweg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Knut het volgende:
Jogy, Dirkh...
Ik zie mogelijkheden.
Misschien wordt het dan weer...
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jogy is juist het tegenovergestelde van wat ik ben. Hij is streng en hard, ik zoek de gulden middenweg.
Dat was in de tijd dat de kachels opgestookt werden met gedroogde dino botten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Relaxed!
Ik moest ze altijd zelf schrijven, omdat die luie flikkers alleen linkjes submitten.
En dan moest ik er ook nog zo'n stom vierkant logootje bij fotoshoppen.Want toen hadden we nog geen standaard logo's enzo.
En toen Knut nog aardige dingen over me zei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat de kachels opgestookt werden met gedroogde dino botten.
Je bent een kutmodquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Ik heb er laatst nog een dichtgetieft!
Maar daar kijk je dan weer niet naar!
Neeee, jij kijkt louter naar de negatieve dingen!
Jij bent een kut-admin.quote:
Ik ben offline.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En op msn zeg je zeker tegen hem dat je het niet meent.
Hij durft nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En op msn zeg je zeker tegen hem dat je het niet meent.
Tsjaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen Knut nog aardige dingen over me zei. [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef MUUS het volgende:
YVONNE YVONNE YVONNE YVONNE!!!! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!!!
Het goede nieuws is dat ik dat linkje van jou van die spuitende chick heb gevonden na lang gegraaf in oude topics!
Het slechte nieuws vertel ik niet. Kijk zelf maar: http://www.muchosucko.com/video-distancesquirt.html
Nou, dit was het weer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:34 schreef MUUS het volgende:
Kolere, wat is FOK! saai geworden.
Vroeger kon je uren slap lullen en nu ben je na vijf minuten al uitgeluld en heb je meteen een week geen zin meer..
Zoek dan ook op squirt, dom wijf.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef MUUS het volgende:
YVONNE YVONNE YVONNE YVONNE!!!! Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!!!
Het goede nieuws is dat ik dat linkje van jou van die spuitende chick heb gevonden na lang gegraaf in oude topics!
Het slechte nieuws vertel ik niet. Kijk zelf maar: http://www.muchosucko.com/video-distancesquirt.html
Het mot hetzelfde filmpje zijn, die was zo komisch!quote:
Geen flauw idee, maar volgens mij is die er niet. En als die er wel was, dan zou ik er niet ik komen. Miepen doen ze maar in HVJJN en SC. Daar kom ik dus ook niet, komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Dirkh.
Waarom is er nog een achter-de-schermen-weblog-miep-topic?
Ik heb hem vandeweek nog gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het mot hetzelfde filmpje zijn, die was zo komisch!
En dat mens die kijkt alsof ze out gaat!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb hem vandeweek nog gezien.Cameraman die ondergescquirt werd?
Nee, da's een andere.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is al een half jaar oud dat filmpje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat mens die kijkt alsof ze out gaat!
Maak daar in ieder geval twee jaar van.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Dat is al een half jaar oud dat filmpje.![]()
Erh.. ik zou bijgod niet weten hoelang ik nog zit waar ik zit eerlijk getyped. Dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Hoi, mod van ONZ ( weer) worden?
Zeg maar ja.
Zo, ook weer geregeld
Ja of nee vroeg ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh.. ik zou bijgod niet weten hoelang ik nog zit waar ik zit eerlijk getyped. Dat is het hele probleem.
Al een tijdjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is zijn verkering uit dan?
Dat is een duidelijk ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
Als ik nou eens per ongeluk ja zeg? Wat dan?
Dan ben je zo blauwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef jogy het volgende:
Als ik nou eens per ongeluk ja zeg? Wat dan?
Wat nou offline.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef yvonne het volgende:
Gaat ie offline
Kom terug
Ik mot je nog blauw maken
Zeg "ja"}:|quote:
Ik ben D66.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef Dirktator het volgende:
Jogy, ben je links of rechts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |