vluchten hoeft niet dom te zijn als je een snelle scooter hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik heb gewoon 0.4kwEn vluchten door hekjes is dom, daar word je boete hoger door
Dit is trouwens een plaatje van zo'n elystar:
[afbeelding]
hehe, ik kan nog ff wachten met dat kentekenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:23 schreef junkiesietze het volgende:
vluchten nu je een kenteken hebt is er niet meer bij
voor auto's die me achtervolgden ben ik altijd ontkomen...
maar dat gaat nu lastig worden
Jah alleen die XT-motorenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoelde dus vluchten door hekjes, want de politie kan daar ook prima doorheen
Heb je nog wat andere foto's van die NRG dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:16 schreef junkiesietze het volgende:
vriend van me zijn NRG is in beslag genomen
ding ging loeihard!
evo cilinder..
C30uitlaat
HPI2005
enz enz enz
was 20meter van zijn huis door een motorjood gegrepen
die gozer ging helemaal flippen tegen die politie! maar das wel logisch als je er 3 jaar over hebt gedaan om je scoot zo te krijgen...
en er 3000euro hebt in gepompt...
[afbeelding]
hij was ook niet echt verzekert enzo...quote:Op zondag 14 mei 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Een scooter innemen vind ik echt belachelijk. Ik zie het liever gebeuren dat ze het kentekenbewijs innemen, zodat je er alleen nog maar mee op circuits kan racen.
Hoe de fuck doe je dat zo goedkoop manquote:Op zondag 14 mei 2006 21:13 schreef fs180 het volgende:
<_< slettej spamhoeren
ik heb nou 2 verzekering voor 1 brommert
ze overlappen beetje, naja dan andere plaatje op mn ander puch gooien
kosten: 38 en 49![]()
Hij is de 2 ervoor vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |