denk ruimte gebrek geen zin om het te doen en niet al het gereedschap...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:38 schreef Drifter__ het volgende:
Wel een kut-actie hoor als je -zonder de problemen te vermelden- hem op marktplaats zet...![]()
Waarom niet fixen?
2de handse cilinder halen, en blok ff goed van binnen schoonmaken.![]()
ikzelf ga hem ook niet op marktplaats zetten maar ik ruil hem waarschijnlijk in bij een scooter zaak, ik ga er zelf niet aan sleutelen omdat het injectie is... veel te veel gezeik (zoals je hebt kunnen zien bij mister_dog.. over jetforces is veel minder info te vinden dan over sr ditech dus ik begin er niet aan.)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:38 schreef Drifter__ het volgende:
Wel een kut-actie hoor als je -zonder de problemen te vermelden- hem op marktplaats zet...![]()
Waarom niet fixen?
oh trouwens als ik er een nieuwe cilinder in zet is hij over 1000 km weer stuk door dat kk luchtfilter.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:38 schreef Drifter__ het volgende:
Waarom niet fixen?
Hehe, ik heb gewoon 0.4kwquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:13 schreef Halvor het volgende:
Ik kom eigenlijk mn gemeente niet uit in verband met risico van rollerbanken, als ik ergens de weg niet weet is t moeilijk vluchten en dan weet je nie waar de fietshekjes staan :p
Geblindeerd vizier is inderdaad een voordeelheb zelf ook zon zilveren geblindeerde en t ziet er ook een stuk vetter uit.
Die buddyseat is echtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe, ik heb gewoon 0.4kwEn vluchten door hekjes is dom, daar word je boete hoger door
Dit is trouwens een plaatje van zo'n elystar:
[afbeelding]
Je hebt ze als 50cc directe injectie en 125cc elektrische injectiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Halvor het volgende:
Haha zow, die dingen zijn flink inderdaad, zie ze ook weleens rijden, hoe hard zou zon ding gaan eigenlijk ? is zon motorscooter ofzow toch ?
Je hebt ze in 50 en 125cc meende ik..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:23 schreef Halvor het volgende:
Haha zow, die dingen zijn flink inderdaad, zie ze ook weleens rijden, hoe hard zou zon ding gaan eigenlijk ? is zon motorscooter ofzow toch ?
Dat zijn ook wel mooie motortjes, dit is ook wel een van mijn droom-motors:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn vader heeft net wel zijn nieuwe motor opgehaald, een honda VFR V4..
Dan wel de SP hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef Drifter__ het volgende:
Droom-motor:
[afbeelding]
Yamaha R1
Graag in het blauw![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |