Ja, okay, daar kan ik wel inkomen. Officieel zal het wel wat lager gelegen hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef highway101 het volgende:
Ja, van de autothermometer (buiten), maar diverse meters langs de weg gaven deze temp ook aan.
Die zien er inderdaad behoorlijk pittig uit... Maar het ziet er niet naar uit dat er hier nog wat verkoeling gaat komen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef highway101 het volgende:
Aan de rand van Zeeuws-Vlaanderen, tussen Terneuzen en Gent ontstaan nu felle buien.
Drie pittige buitjes boven westen van België iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat in België / Zeeuws Vlaanderen behoorlijk tekeer op dit moment. Mijn schoonouders wonen precies in het midden van de pit, die hebben feest nu.
Zit sinds 19:30 al geen onweer meer in, en zwakken nu snel af.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Drie pittige buitjes boven westen van België idd.
30+ hier @ zolder en 30+ @ ICT ruimtes school. (6 verdiepingen hoog.)quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind de hitte hier wel meevallen eik. Korte broek en t-shirt is goed te doen, maar de temperatuur is niet overdreven...
Idd, weer eens wat anders dan dat Nederlandse zomerweer. Normaal is het een paar dagen 30+, dan is het afgelopen. Nu is het al langer prima weer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind de hitte hier wel meevallen eik. Korte broek en t-shirt is goed te doen, maar de temperatuur is niet overdreven...
Gelukkig maar, tezamen met een vrijwel strakblauwe lucht was de finale van de UEFA-cup schitterend te beleven zonder kaartje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:18 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... interessant plaatje:
[afbeelding]
Temperatuur in Eindhoven ver boven de rest van het land. Zo laat nog net boven de 20°C.
Wah, ik zag ze ook idd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie foto van een 'stofhoos' bij Eindhoven net bij RTL Weer.
Ik heb er hier ook een aantal gezien maar nog geen één goed op de foto gekregenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie foto van een 'stofhoos' bij Eindhoven net bij RTL Weer.
Ik heb wel wat foto's uit Frankrijk gezien van zondag met enkele stevige onweersbuien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik weet niet of iemand het noodweer in Frankrijk gevolgd heeft; maar we hadden dus echt kutweer. Vooral maandag op dinsdag nacht, zoveel regen heb ik in heel mijn leven nog niet mee gemaakt! Scheen ook onweer in te zitten, maar blijkbaar heb ik toch iets kunnen slapen die nacht. Zelfs de zwaar weer tent ging ervan lekken![]()
Iemand een caps gemaakt ervan? Wil wel even zien wat we écht hebben moeten doorstaan![]()
Het blijft vast bij een beetje regenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanavond ben ik in Enkhuizen, Zaterdag ben ik in De meern (utrecht) en daar blijf ik tot zondag. Ben benieuwd wat het allemaal gaat opleveren. Ik neem iig mijn camera mee, mijn vriendin vind dat toch niet erg
Van mij mag het noorden dan wel effe overstromen of zowquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het blijft vast bij een beetje regen
HIer bijna geen wolkje te zien. Nu 20 rgaden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van mij mag het noorden dan wel effe overstromen of zow
This hier voor het eerst in 2 weken tijd weer eens bewolkt![]()
zou zelfs al onweer in zittenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:58 schreef teigan het volgende:
volgens de buienradar ontstaat er nu flink wat boven overijssel/gelderland
Die plukt hangt recht boven Enschede, maar ik merk er niks vanquote:
Ik ook niet. Nog steeds geen dreigende wolkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die plukt hangt recht boven Enschede, maar ik merk er niks van
Hier (nog) niets aan de hand. Zon schijnt nog...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Againzender het volgende:
Hm, lijkt er nu een lijn te vormen van, pak-m-beet, Tilburg-Den Bosch-Nijmegen-Achterhoek?
Ja, dat wordt hier ook eens tijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Regenbuitje in Nijmegen op het moment. Het stuifmeel wordt nu eindelijk eens van de ramen geregend.
Lijkt erop dat 't niet wil doorzettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hier en nu onweer. Hier is Elsloo, kortbij Maastricht. Zo te zien gaat het jouw kant op Roel.
En nu ook nog nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:58 schreef TommyGun het volgende:
En Eindhoven nog steeds niks, noppes, nada
Daar lijkt het idd wel op ja. Hoewel er op de grens van Belgie en Frankrijk al een fix buiencomplex ligt.quote:
Ja, er is meer wind dan vanochtend idd..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
dat wou ik ook net melden, begint wat meer te waaien en de uitbundige zonneschijn is weg, laat maar komen die regen.
Een buienparty is nog wel mogelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:34 schreef Adelante het volgende:
lekker, daar gaat m'n buitenparty vanavond
budweer
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:38 schreef Klonk het volgende:
boven Belgie word het meer en meer, en ook boven de noordzee zit flink wat
wet t-shirt contest op m'n verjaardagquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:38 schreef Klonk het volgende:
boven Belgie word het meer en meer, en ook boven de noordzee zit flink wat
Hee, da's geen slecht idee. En gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
wet t-shirt contest op m'n verjaardag
je bent een man dus het heeft geen nutquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
wet t-shirt contest op m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |