Die plukt hangt recht boven Enschede, maar ik merk er niks vanquote:
Ik ook niet. Nog steeds geen dreigende wolkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die plukt hangt recht boven Enschede, maar ik merk er niks van
Hier (nog) niets aan de hand. Zon schijnt nog...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Againzender het volgende:
Hm, lijkt er nu een lijn te vormen van, pak-m-beet, Tilburg-Den Bosch-Nijmegen-Achterhoek?
Ja, dat wordt hier ook eens tijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Regenbuitje in Nijmegen op het moment. Het stuifmeel wordt nu eindelijk eens van de ramen geregend.
Lijkt erop dat 't niet wil doorzettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:06 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hier en nu onweer. Hier is Elsloo, kortbij Maastricht. Zo te zien gaat het jouw kant op Roel.
En nu ook nog nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:58 schreef TommyGun het volgende:
En Eindhoven nog steeds niks, noppes, nada
Daar lijkt het idd wel op ja. Hoewel er op de grens van Belgie en Frankrijk al een fix buiencomplex ligt.quote:
Ja, er is meer wind dan vanochtend idd..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:06 schreef Klonk het volgende:
dat wou ik ook net melden, begint wat meer te waaien en de uitbundige zonneschijn is weg, laat maar komen die regen.
Een buienparty is nog wel mogelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:34 schreef Adelante het volgende:
lekker, daar gaat m'n buitenparty vanavond
budweer
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:38 schreef Klonk het volgende:
boven Belgie word het meer en meer, en ook boven de noordzee zit flink wat
wet t-shirt contest op m'n verjaardagquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:38 schreef Klonk het volgende:
boven Belgie word het meer en meer, en ook boven de noordzee zit flink wat
Hee, da's geen slecht idee. En gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
wet t-shirt contest op m'n verjaardag
je bent een man dus het heeft geen nutquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
wet t-shirt contest op m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |