stilhangende buien, daar hebben jullie wel eens vaker last van de laatste jarenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, de buien hangen stil. Hopelijk maken wij daar ook nog kans op.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
stilhangende buien, daar hebben jullie wel eens vaker last van de laatste jaren
De koelte gaat juist weg. Het warmt alleen maar op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:17 schreef indahnesia.com het volgende:
In het ZO warmt het nog altijd een beetje op, zonet 25.6, terwijl de 'koelte' aan het opdringen is vanuit het westen en de buien boven Belgie blijven. Er ligt nu trouwens 1 bui tegen/op de grens met Brabant al.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:01 schreef Volvoman het volgende:
@ indahnesia.com: je hebt bijna 35000 posts.
Stortbuitjes zijn we hier ook wel gewend.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:04 schreef i2Them2 het volgende:
Misschien krijgen TIlburg en Eindhoven nog wel wat mee. Zit trouwens geen onweer meer in die bui die over de grens is.
Angstaanjagend op hun plek idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:17 schreef i2Them2 het volgende:
Die buien blijven maar op hun plaats liggen.
Het gaat wel térgend langzaam zegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:20 schreef DemonRage het volgende:
Kom dichterbij kom dichterbij![]()
![]()
Weerlicht zou ook mooi zijn later op de avond.
Dat is inderdaad een aangename aanvullingquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ben jaloers op de mensen die eronder wonen. Of niet![]()
Heb ik al gezegd dat het KNMI mijn held is? Deze reeks is zoveel leuker met een actuele en gratis radar![]()
![]()
laten we het hopen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Op het laatste radarbeeld ontstaat een nieuw plukje pal ten zuiden van Eindhoven.
laat maar komen ik moet vanavond naar een tuinfeest, en ik heb daar echt nul zin inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ook in net over de grens van Noord Limburg ontstaan er buien.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat maar komen ik moet vanavond naar een tuinfeest, en ik heb daar echt nul zin in![]()
Nie zo pessimistischquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:40 schreef dfens het volgende:
Denk het niet, wordt hier al lichter.
Daar heb ik niets aanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:43 schreef i2Them2 het volgende:
Nu ook een nieuwe bui ten noordwesten van Eindhoven met onweer. Zie vorige post
Het hangt al een tijdje om idd.. erg langzame buienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:46 schreef i2Them2 het volgende:
Het lijkt erop dat Eindhoven iig regen krijgt. Misschien nog onweer.
Het betreft hier Belgisch Limburgquote:Modderstroom en wateroverlast in Limburg
Een hevige wolkbreuk heeft rond 17 uur wateroverlast veroorzaakt in het Limburgse Halen. Het water stroomde van hoger- naar lagergelegen gebieden. Dat ging gepaard met een modderstroom.
Ook viel het verkeer op de E314 tussen Zolder en Zonhoven stil door de zware regenval. In een mum van tijd stond de E314 blank. Nadien trokken de onweders naar het oosten van Limburg.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:54 schreef i2Them2 het volgende:
Vooral Frankrijk kan er van langs krijgen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |