koud mag ik hopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens kijken hoe mijn biertjes erbij liggen
En meteen weer aan de alcohol, t is toch niet te gelovenquote:
Niet he, maar daar kom je straks nog wel achterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens kijken hoe mijn biertjes erbij liggen
nee joh, Dick Advocaatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En meteen weer aan de alcohol, t is toch niet te geloven
Das nog ergerquote:
ojee, hopelijk zijn ze vergevingsgezindquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog erger
.
De jury zal daar niet blij mee zijn hoor
Wacht dat je van een gezellige kamer naast de 20e kaper in het land van de onbegrensde moelijkheden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ojee, hopelijk zijn ze vergevingsgezind
wat dacht, neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht dat je van een gezellige kamer naast de 20e kaper in het land van de onbegrensde moelijkheden?
Oh ja, dachtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat dacht, neem ik aan?
en nee, ik ga voor deur 2
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, bier!
In dat geval, enjoyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
*proost* op de 35.000!
hoezo?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik moet me echt even bij mijn eigen opleiding houden
ja, zekerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, dacht
Deur 2, weet je dat wel zeker
Zo, in de grote stad dusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:18 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Goedemiddag vanuit het zonnig Amsterdam, m'n thuisbasis voor dit weekend.![]()
was hoog tijd ...quote:
*glaasje limo aan B. geeftquote:
Zit nu al te kijken wat ik na de volgende kan gaan doen, of het liefst straks 2 tegelijkquote:
meneer de bezige bijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu al te kijken wat ik na de volgende kan gaan doen, of het liefst straks 2 tegelijk
Pas op, ze vallen je zo aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier is gewoon niet aan te wennen, ik kom vanaf een boerendorp waar ik woon, ga naar me vriendin, zie metro's rijden, trams rijden, en het geluid van de A10.
Jij hebt al limo gekregenquote:
Ja, da's even wennen he..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier is gewoon niet aan te wennen, ik kom vanaf een boerendorp waar ik woon, ga naar me vriendin, zie metro's rijden, trams rijden, en het geluid van de A10.
heyquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar is B weer
welke tijd is het beste voor bier dan?
Eng ineens dan hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:22 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Das weer jammer danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk geen enkele tijd is biertijd.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles komt vanzelf weer goed hoor.. straks in je boerengatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Je word gewoon helemaal gek, het langste verblijf in Amsterdam is een week geweest, daarna wou ik graag weer naar mijn rust en mijn ruimte, wat je hier in deze flat niet hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alles komt vanzelf weer goed hoor.. straks in je boerengat![]()
goed puntquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kun je beter gewoon doordrinken, dan hoef je nooit te beginnen
nah, iedereen mag een beetje zwaaien, want ik krijg een lamme hand na een paar minutenquote:
wat is het geworden?quote:
smakelijk Bquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
Geniet van jullie bier of wat dan ook voor een drank.
Ik ga eten.![]()
![]()
Niet slecht.. hier wordt het friet dadelijk.quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
Geniet van jullie bier of wat dan ook voor een drank.
Ik ga eten.![]()
![]()
Ook lekker, kroketje erbij dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet slecht.. hier wordt het friet dadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |