Pimpy hoor die nieuwe Seat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef RB het volgende:
Off topic
Ga met m`n nieuwe auto![]()
![]()
![]()
richting Duitsland
Laat dat al maar weg, stond behalve de smileys die er nog staan niets.quote:
quote:
Durf je ook tegen mijn 6 versnellingen Kompressor en motor?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef yup het volgende:
Vorige week met de space wagon tegen een GS500 gesprint. En dan nog winnen ook nog![]()
![]()
![]()
later op de dag wel heel dik ingemaakt door een suzuki uit het jaar 0![]()
Vertel op wie van hier was het![]()
Volgende week zal dat niet lukken,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin & tijd om Zaterdag te meeten, van 12:00 tot 15:00![]()
Toffe wagen RBFeli
![]()
Lekkere tijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:48 schreef RB het volgende:
Volgende week zal dat niet lukken,![]()
Moet twee 12 uurs diensten draaien van 20:00 tot 08:00![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Derden subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brommer is geen probleem maar die Mercedes gaat wel moeilijk worden denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Durf je ook tegen mijn 6 versnellingen Kompressor en motor?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide achterwielaangedreven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekkere tijden.
Nou en wat dan nog, we zijn niet gebonden dus wat let onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben altijd nog eigen baas
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef Rib-i het volgende:
Damn, MM gaat mischien niet door![]()
Moet zondag waarschijnlijk naar A'dam. De komende 36 uur kan ik een bevestiging verwachten.Damn, das balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin & tijd om Zaterdag te meeten, van 12:00 tot 15:00![]()
Toffe wagen RBFeli
![]()
tijdsverschil:
Amsterdam 13:18
Rio de Janeiro: 08:18<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Ik weet niet hoe het in dat land gaat, maar ik ga ervan uit dat ze eerst een onderzoek voordat ze beslissen of ze mag vliegen, dan moet er een vlucht geboekt worden. Het is nu ochtend daar dus voordat er een besluit is gevallen zal het wel middag zijn. Dan vlucht boeken etc... ik denk dat het 10 uur vliegen is dus mogelijk zondag op z'n vroegst in A'damquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, das balen.
tijdsverschil:
Amsterdam 13:18
Rio de Janeiro: 08:18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |