Iddquote:
Die string was ook minimalistischquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:19 schreef Offy het volgende:
Ik ben alweer vergeten wat die andere was
Ik vind die lamp trouwens wel erg simpel/eenvoudig/minimalistisch, een normale lamp heeft tenminste een kap. Maar ik denk wel weer verder
Fotowedstrijd Mei: Offy in stringquote:
quote:
Offyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:28 schreef Offy het volgende:
Ach, ik ben ook de beroerdste niet, ik weet wel een leuk compromis
quote:
Je begint een beetje Sub-neigingen te vertonen, mevrouw Offyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:29 schreef Offy het volgende:
Duidelijk, daar wachtte ik op. Hier houden we het bij
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Je begint een beetje Sub-neigingen te vertonen, mevrouw OffyAls iemand een topictitel aanmaakt, moet je die gewoon lekker laten staan
quote:
*zucht* Vrouwenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:36 schreef Offy het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:42 schreef Offy het volgende:
(Als K_man PdeHoog had getypt ipv Offy, had die dan ook 'uberhaupt niet gewijzigd moeten worden'?)
Zo principieel ben ík danquote:
Zullen we afspreken dat je dat volgende keer even overlegt? Want zo principieel ben ìk dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:51 schreef Offy het volgende:
[..]
Zo principieel ben ík danAls er wordt geklooid met topictitels die nergens over gaan dan pas ik het even aan naar een wat duidelijkere versie, zoals hij nu is. Ik heb geen problemen met geintjes, (anders was hij gisteravond al weg geweest) maar deze onzin duurt nu een beetje te lang
overleggen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je dat volgende keer even overlegt? Want zo principieel ben ìk dan.
mi·ni·ma·lis·me (het ~)quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:55 schreef k_man het volgende:
In dat woordenboek staan zeker geen vervoegingen?
Moeilijk , jij zegt een foto met zo min mogelijk erop , maar dat zegt de omschrijving nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:53 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
mi·ni·ma·lis·me (het ~)
1 het streven om met eenvoudige middelen een doel te bereiken, een effect te bewerkstelligen
Oftewel een zo foto met zo min mogelijk erop, maar wel met een sterk effect. Maar het is geheel aan jezelf hoe je dit interpreteerd
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef RonaldV het volgende:
Zullen we afspreken dat je dat volgende keer even overlegt? Want zo principieel ben ìk dan.
Het is juist de bedoeling dat ik het zelf doequote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:57 schreef blackbully het volgende:
zo iets kun je toch aanvragen maar ga je niet zelf doen.
De omschrijving zoals hij in de VanDale staat kan je gebruiken, maar dat hoeft niet. Een foto met zo min mogelijk erop keur ik al hartstikke goed voor minimalisme (wat mij betreft mag je een hele witte foto inleveren, maar of je daar punten mee krijgt is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:01 schreef N.icka het volgende:
Moeilijk , jij zegt een foto met zo min mogelijk erop , maar dat zegt de omschrijving niet
Ik vind dit een erg mooie foto. Lekker simpel, maar toch interessantquote:
quote:Minimalistic wallpapers with a minimal amount of elements. Cubism, some abstract designs, simple 3D shapes, centered designs, and other wallpapers that consist of a lot of "open space". The wallpapers submitted in this section depict a clear distinguishment between positive and negative space. Negative spaces should be the most abundant principle of a minimalistic wallpaper, and should occupy it more than positive spaces.
Ik wilde graag voor het eerst eens meedoen aan de wedstrijd, maar ik vind het een moeilijk onderwerp!quote:De stroming minimalisme staat voor het minimalistische, het puur abstracte en objectieve, zonder emotie. Minimalisme maakt vaak gebruik van kubus-, bol-, cilinder-, en kegelvormen. Het gaat om de kracht van de eenvoud. Door het "krachtig" neerzetten van iets wat een "eenvoudige" vorm lijkt, probeert de architect de essentie van zijn ontwerp uit te beelden.
Meedoen isquote:Op zondag 7 mei 2006 08:24 schreef _Kaatje_ het volgende:
Dit zegt Wikipedia over minimalisme (weliswaar minimalisme in de architectuur):
[..]
Ik wilde graag voor het eerst eens meedoen aan de wedstrijd, maar ik vind het een moeilijk onderwerp!Nog maar 'ns even hard verder denken!
Ja, als ik me erin ga verdiepen dan snap ik het niet meer.quote:
Ik heb de muur wat minder saturation gegeven en het raam iets meer, maar niet extreem veel, de kleur was namelijk al lekker opvallend blauwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef Offy het volgende:
Flipper, ik vind hem leukHeb je dat blauw nog extra versterkt?
Precies, maar je kan uren discussieren wat wel of niet onder minimalisme valt, maar uiteindelijk wordt de beslissing toch genomen door de stemmers. Dus niet te veel twijfelen of je foto nou wel of niet in het thema past, die beslissing nemen de stemmers wel!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk bij minimalisme gewoon aan less is more. Met zo min mogelijk, een zo groot mogeljik effect krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |