Dat wil je ook niet hoorquote:
Bijna alles is toch minimalistisch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:09 schreef Kamermans het volgende:
Ik heb zo’n verwachting dat er redelijk veel architectuur foto’s gaan ingezonden worden,...
quote:
Inderdaad, wel een lekker breed onderwerp dus! Hopelijk gaan er veel mensen mee doen! Ik ga zelf binnenkort eens een rondje maken met de digicamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
Bijna alles is toch minimalistisch?
Ligt er volgens mij ook maar net aan hoe je er tegen aan kijkt .. denk ik dan
Ik gan een domblondje fotograferen Kan ik jou fotoschieten??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:57 schreef An24 het volgende:
Tijd Voor Plannetjes....hmmmmmm, maar goed dat ik vrij ben vandaag....ga met de camera op stap, dus als ik wat tegen kom.
![]()
Nog klein probleempje...waar ga ik heen?er is zo veel te doen overal!!! Tip? iemand?
Pleeg een heftig delict.....vraag een reclasseringswerker! Dan heb ik twee vliegen in 1 klap. H master in een minimalistisch celletje en het bewijs dat je het niet tegen een dom blondje hebt. Ik maak namelijk gehakt van jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik gan een domblondje fotograferen Kan ik jou fotoschieten??![]()
Zoek eens een industrieterrein opquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:05 schreef An24 het volgende:
Dacht er zelf aan om een van de festivals mee te nemen in combinatie met het strand....
Dan blijven Den Haag en misschien Vlissingen over....of Amsterdam en dan terug via den haag. Maar dat heb ik allemaal al zo vaak gedaan Wil iets nieuws proberen....(Blijdorp blijft ook leuk...maar hoe zet je een minimalistiche aap op de plaat?)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Pleeg een heftig delict.....vraag een reclasseringswerker! Dan heb ik twee vliegen in 1 klap. H master in een minimalistisch celletje en het bewijs dat je het niet tegen een dom blondje hebt. Ik maak namelijk gehakt van je![]()
![]()
Ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Pleeg een heftig delict.....vraag een reclasseringswerker! Dan heb ik twee vliegen in 1 klap. H master in een minimalistisch celletje en het bewijs dat je het niet tegen een dom blondje hebt. Ik maak namelijk gehakt van je![]()
![]()
quote:
Ambtenarenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:25 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Denk dat P gelijk gaat krijgen...eerst naar Blijdorp en daarna het centrum in voor het bevrijdingsfestifal aan de maas....das wel een goed idee denk ik!
quote:
Ik werkt toch eigenlijk ook voor het rijk, maar ik moet gewoon vandaag..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ambtenaren![]()
en de rest van Nederland maar werken
Waarom dan pasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:04 schreef Esto het volgende:
Minimalisme, wat een verassing
Nog 4 daagjes en ik kan m'n nieuwe camera gebruikenDan ga ik er eens mee aan de slag
.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:07 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Nu wordt het tijd om 2 tutholas van FOT door de modder te rollen..quote:
Owquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu wordt het tijd om 2 tutholas van FOT door de modder te rollen..
Kleintje gedraag je![]()
Dan ga je echt door de modder gerold worden..quote:
Ik heb hem bijna uitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
esto, heb je de gebruiksaanwijzing al uit van je nieuwe camera? Jij hebt de tijd gehad!
Van jou verwachten we dus gelijk topfoto's.
Als je de camera voor die tijd niet hebt mogen aanraken dan verdenk ik jou ervan er 1 in elkaar te hebben geknutseld om vast droog te oefenen
Haha, zal er eens over nadenken....van veel gehakt wordt een plaat niet minimalistisch he....maken we er een serie vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Jemig... ik begin te beven enzo...
Ow nee wacht, dat levert kinky foto's op!
Mag dus gewoon doorgaan.
An... als je gehakt van hem maakt, mag ik dan een kilo? Ik bedoel... je vermaalt het in het groot, er is genoeg voor heel fot!
string string stringquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:21 schreef Offy het volgende:
Heren
Het volgende topic wordt gewoon Fotowedstrijd Mei Discussietopic hoor
Met enige vertraging is het Centrale Topic dan toch nog geopend
Dit vind ik al best een gave fotoquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net een heel erg leuk idee gekregen, ik hoop dat ik het kan uitwerken zoals ik wil
Dat bepalen wij wel mevrouwtje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:21 schreef Offy het volgende:
Het volgende topic wordt gewoon Fotowedstrijd Mei Discussietopic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |